یورو/دلار آمریکا با کاهش درخشش دلار در آستانه گزارش تورم ایالات متحده افزایش یافت


چشم انداز یورو/دلار آمریکا:

  • یورو/دلار آمریکا نسبت به اظهارنظرهای جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا و روحیه ریسک پذیری در بازارهای جهانی جهش کرد
  • این جفت مقاومت کانال را آزمایش می کند، اما نمی تواند به طور قاطع بالاتر از آن بشکند
  • همه نگاه ها به گزارش تورم آمریکا در روز سه شنبه خواهد بود

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: چگونه تورم بی سابقه بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تأثیر می گذارد

یورو در روز دوشنبه برای دومین روز متوالی در برابر دلار آمریکا تقویت شد و در جلسه یک شبه با افزایش 1.6 درصدی به 1.0198 رسید و در معاملات اوایل بعدازظهر به حدود 1.0135 رسید. و روحیه ریسک در بازارهای جهانی، که در رالی قوی در سهام اروپا و آمریکا.

یواخیم ناگل، رئیس بوندس‌بانک در مصاحبه‌ای در آخر هفته گفت که اگر تورم بهبود نیابد، سیاست‌گذاران باید «گام‌های روشن‌تری» بردارند، نشانه‌ای از این که بانک مرکزی اروپا می‌تواند به تعدیل‌های سیاستی در جلسه اکتبر خود ادامه دهد، که احتمالاً مطابق با تورم است. افزایش بی سابقه 75 واحد پایه پنج شنبه گذشته ارائه شد.

به نظر می رسد که احساسات صعودی در وال استریت به نفع ارزهای بتا بالا نیز بوده است. آسیب رساندن به بازی های امن تر مانند دلار. دلار آمریکا در هفته‌های اخیر بیش از حد خرید شده است، به طوری که شاخص DXY در اوایل این ماه به بالاترین حد خود در چند دهه گذشته رسیده است، بنابراین برخی از سود گرفتن طبیعی است، به ویژه پیش از داده‌های کلیدی اقتصادی ایالات متحده که ممکن است روایت رایج در میان معامله‌گران FX را تغییر دهد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

اداره آمار کار ایالات متحده آخرین بررسی شاخص قیمت مصرف کننده خود را در صبح روز سه شنبه منتشر خواهد کرد.تقویم اقتصادی DailyFX را بررسی کنید). پیش‌بینی می‌شود که CPI سرفصل ماه اوت ماهانه 0.1 درصد کاهش یابد و نرخ سالانه را از 8.5 درصد به 8.1 درصد برساند که پایین‌ترین میزان از فوریه است. با قیمت انرژی، ماشین های دست دوم، هتل ها، پوشاک و حمل و نقل همه در حال عقب نشینی هستند، ارقام رسمی می توانند به راحتی کمتر از حد انتظار باشند.

در حالی که یک شگفتی نزولی در اعداد ممکن است نتیجه نشست سپتامبر FOMC را تغییر ندهد، می تواند باعث شود معامله گران شروع به تخفیف مسیر انقباض کم عمق کنند و حتی تئوری “dovish pivot” را برای سال آینده احیا کنند. این سناریو می‌تواند بر بازدهی خزانه‌داری آمریکا، حداقل در کوتاه‌مدت، تأثیر بگذارد تا زمانی که دوباره از فدرال رزرو بشنویم. یورو/دلار آمریکا می‌تواند از این وضعیت استفاده کند و بازگشت خود را در روزهای آینده تمدید کند، اگرچه چشم‌انداز بلندمدت آن در بحبوحه تیره و تار باقی می‌ماند. افزایش خطرات رکود اقتصادی در منطقه یورو.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -3٪ 14% 4%
هفتگی -28٪ 26% -11٪

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

EUR/USD پرید و حمله کرد مقاومت کانال نزدیک به 1.0200 در ابتدای هفته، اما نتوانست از این مانع عبور کند، زیرا قیمت ها در زمان نگارش این مقاله اندکی از آن سطوح کاهش یافتند. برای شتاب گرفتن حرکت صعودی، این جفت ارز باید این مانع را قاطعانه در روزهای آینده برطرف کند، وضعیتی که می تواند خریداران جدید را جذب کند و راه را برای حرکت به سمت 1.0370 هموار کند.

از سوی دیگر، اگر فروشندگان دوباره ظاهر شوند و جرقه‌ای بازگشت نزولی را ایجاد کنند، حمایت اولیه در 1.0090 ظاهر می‌شود و به دنبال آن پایین‌ترین سطح سال 2022 اندکی زیر ناحیه 0.9875 قرار می‌گیرد.

نمودار فنی EUR/USD

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ مبتدیان را دانلود کنید راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع