هفته پیش رو FX – 5 رویداد برتر: گزارش مشاغل انگلستان. نرخ تورم آمریکا؛ نرخ تورم انگلستان؛ گزارش مشاغل استرالیا خرده فروشی ایالات متحده


نمای کلی هفته آینده FX:

  • اواسط ماه سپتامبر داده های تورم و بازارهای کار به ویژه برای پوند انگلیس در کانون توجه قرار دارد.
  • فدرال رزرو در دوره خاموشی ارتباطات خود قرار دارد و قدرت گزارش تورم اوت ایالات متحده و خرده فروشی اوت ایالات متحده را افزایش می دهد.
  • گزارش مشاغل استرالیا در ماه اوت ممکن است به دلار استرالیا کمک کند پس از تصمیم گیری نرخ RBA در هفته گذشته، به رشد خود ادامه دهد.

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

19 سپتامبر

( 13:09 GMT )

دوشنبه، 19 سپتامبر برای هفته آینده بازارهای آینده: جلسه استراتژی معاملات ریسک رویداد به من بپیوندید

هفته پیش رو بازارها: استراتژی معاملات ریسک رویداد

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

برای هفته کامل پیش رو، لطفا از تقویم اقتصادی DailyFX.

13/09 سه شنبه | 06:00 GMT | تغییر اشتغال GBP (JUN) و نرخ بیکاری (JUL)

در بحبوحه کاهش رشد و افزایش چند دهه فشار قیمت، اقتصاد بریتانیا همچنان به رکود تورمی نزدیک‌تر می‌شود. بازار کار بریتانیا نیز در حال از دست دادن حرکت است. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، اقتصاد بریتانیا در سه ماه منتهی به ژوئن 128 هزار شغل به دست آورد که نسبت به +160 هزار شغل تا ماه مه کاهش یافته است، در حالی که نرخ بیکاری در ژوئیه 3.8 درصد ثابت بود. پیش از تصمیم تاخیری بانک مرکزی انگلستان به دلیل مرگ ملکه الیزابت، بعید به نظر می‌رسد که این داده‌ها به القای اعتماد به پوند بریتانیا کمک کند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

13/09 سه شنبه | 12:30 GMT | نرخ تورم USD (CPI) (AUG)

گزارش تورم آتی آمریکا (CPI) باید شواهد بیشتری ارائه دهد که اوج تورم در آینه دید عقب است. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز، ارقام تورم سرفصل ایالات متحده در 0.1- درصد در مترمربع از 0 درصد متر در متر و 8.1 درصد سالانه از +8.5 درصد در سال در سال قرار دارند، در حالی که انتظار می رود نرخ تورم اصلی در + سال بدون تغییر باشد. 0.3% m/m و +6.1% سالی در سال از +5.9% سالی در سال. قرائت های ملایم تر می تواند به کاهش احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو منجر شود، که اگرچه خبر خوبی برای سهام و قیمت طلا در ایالات متحده است، اما برای دلار آمریکا خبر بدی خواهد بود.

14/09 چهارشنبه | 06:00 GMT | نرخ تورم پوند انگلیس (CPI) (AUG)

بار دیگر، انتظار می‌رود با انتشار گزارش تورم آگوست بریتانیا (CPI) در این چهارشنبه، نرخ تورم بریتانیا به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته برسد. خواندن سرفصل در 10.2% سال در سال از +10.1% سال در سال، در حالی که قرائت اصلی در 6.3% سال در سال از +6.2% سال در سال به دلیل است. پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده با نزدیک شدن به فصل زمستان در شرایط بی‌سابقه قیمت‌های انرژی انرژی، شتاب بیشتری به وجود بیاید. برای متعادل کردن نگرانی‌های رکود تورمی، افزایش فشار قیمت‌ها در بریتانیا ممکن است در تغییر محاسبات بانک مرکزی انگلیس در آستانه تصمیم‌گیری در مورد نرخ ماه سپتامبر در هفته آینده مؤثر نباشد.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

15/09 پنجشنبه | 01:30 GMT | AUD تغییر اشتغال و نرخ بیکاری (AUG)

دلار استرالیا در روزهای اخیر پس از فروش اولیه پس از تصمیم بانک مرکزی استرالیا برای نرخ گذاری در سپتامبر، در حال افزایش است. در حالی که بازگشت استرالیا ممکن است بیشتر به تضعیف دلار آمریکا مربوط باشد، ارقام ورودی بازار کار ممکن است در بحبوحه نشانه‌هایی از اقتصاد داخلی هنوز قوی به رشد کمک کند. انتظار می‌رود که گزارش مشاغل اوت استرالیا پیشرفت بیشتری را برای بازار کار نشان دهد، پیش‌بینی‌کنندگان پیش‌بینی می‌کنند که افزایش شغلی +35 هزار نفر از -40.9 هزار نفر در جولای، که باید نرخ بیکاری را نزدیک به پایین‌ترین سطح چند دهه اخیر یعنی 3.4 درصد نگه دارد.

15/09 پنجشنبه | 12:30 GMT | خرده فروشی USD (AUG)

با کاهش قیمت گاز و کاهش نرخ تورم ایالات متحده، اعتماد مصرف کننده ایالات متحده در حال افزایش است که نشانه بالقوه خوبی برای روند مصرف است. با این حال، به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان آمریکایی در کوتاه‌مدت با دور زدن بدهی‌ها از طوفان عبور می‌کنند تا عادات خرج کردن خود را حفظ کنند. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، خرده‌فروشی در ایالات متحده بدون تغییر در 0% متر در متر در ماه اوت بوده است، اما رقم خرده‌فروشی خارج از خودرو از 0.4% متر در متر + 0.1% در متر در متر است. ردیاب رشد GDPNow فدرال رزرو آتلانتا برای سه ماهه سوم سال 22 در حال حاضر +1.4٪ سالانه است. در کل، داده ها نباید برای دلار آمریکا مضر باشند.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





منبع