پیش بینی یورو (EUR/USD) – هفته ای پر از رویدادهای پرخطر


EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • داده ها و تقویم رویدادهای DailyFX باید به دقت نظارت شود.
  • EUR/USD – 1.0340 یا 1.000، هر دو سطح ممکن است هفته آینده معامله شوند.

هفته آینده مملو از انتشار داده ها و رویدادهای مهم با چهارشنبه و جمعه است. در روز چهارشنبه آخرین تصمیم نرخ FOMC را داریم، جایی که فدرال رزرو به طور کامل 75 واحد پایه دیگر انتظار می رود، در حالی که در روز جمعه تورم منطقه یورو و آخرین نگاه به PCE اصلی ایالات متحده را داریم. همه رویدادهایی که در زیر نشان داده شده است، قابلیت جابه‌جایی EUR/USD را دارند که اگر معامله‌گران این نسخه‌ها را دنبال نکنند، در معرض خطر قرار می‌گیرند. تقویم اقتصادی بهترین دوست شما در هفته آینده است.

پیش بینی یورو (EUR/USD) - هفته ای پر از رویدادهای پرخطرپیش بینی یورو (EUR/USD) - هفته ای پر از رویدادهای پرخطر

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

افزایش 50 واحدی نرخ پایه این هفته توسط بانک مرکزی اروپا (ECB) کمک چندانی به حمایت از یورو بیمار نکرد، در حالی که جزئیات کمی مبهم برنامه ضد تجزیه بانک مرکزی – ابزار حفاظت از انتقال (TPI) – باعث شد تا معامله گران حدس بزنند. چگونه و چه زمانی ممکن است برای سرکوب گسترش اوراق قرضه محیطی استفاده شود. بازارهای مالی قبلاً در نشست بعدی سیاست بانک مرکزی اروپا در 8 سپتامبر 50 بشکه دیگر افزایش نرخ داشته اند و امید است در صورت شروع بیشتر شدن بازده اوراق، جزئیات بیشتری در مورد TPI قبل از این جلسه مشخص شود.

با حجم انبوه رویدادهای ریسک در هفته پیش رو، EUR/USD می تواند به راحتی تا مقاومت قوی در 1.0340 معامله کند، حمایت را دوباره در اطراف برابری آزمایش کند یا هر دو را در همان هفته آزمایش کند. ATR 14 روزه در حال حاضر حدود 100bps است و در حال صعود است، در حالی که EUR/USD در حال حاضر در 1.0120 تغییر می کند. سطوح کوچک حمایت و مقاومت در 1.0080 و 1.0280 ممکن است هر حرکتی را کند کند.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD 22 ژوئیه 2022

پیش بینی یورو (EUR/USD) - هفته ای پر از رویدادهای پرخطر

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد64.83 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند که نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.84 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 2.01 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 16.58 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 5.79 درصد و نسبت به هفته گذشته 13.28 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر تعصب تجاری EUR/USD.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع