پیش‌بینی‌های بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) – در شرایط بی‌صدا بالاتر می‌رود


نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH):

  • بیت کوین در شرایط آرام بازار تلاش ناموفقی را برای رسیدن به 22.5 هزار دلار انجام می دهد.
  • لبه اتریوم بالاتر اما پایین تر از پایه است.

یک هفته نسبتا آرام دیگر در فضای ارزهای دیجیتال با اکثر سکه ها در یک محدوده کوتاه مدت کاملاً تعریف شده معامله می شوند. بیت کوین در چند هفته گذشته در دو طرف 20 هزار دلار معامله می شد، اما یک شبه قبل از محو شدن، به 22.5 هزار دلار رسید. اقدامات قیمت احتمالاً در هفته‌های آینده محدود باقی می‌ماند، مگر اینکه برخی از محرک‌های کلان جدید را دریافت کنیم. هر دو نمودار نشانه‌های کوتاه‌مدت مثبتی را نشان می‌دهند، اما در یک روند نزولی طولانی‌مدت، مسلط باقی می‌مانند. اقدام قیمت در حال حاضر بی‌صدا است.

با نگاهی به نمودار بیت کوین، عملکرد فعلی قیمت بسته بندی شده یادآور معاملات بین اوایل ماه مه و اوایل ژوئن قبل از اینکه بیت کوین به شدت پایین بیاید، است. شکستن زیر 18.6 هزار دلار، پایین ترین قیمت 17.6 هزار دلاری چند ماهه را نشان می دهد. یک پرتو نور برای گاوهای بیت کوین، الگوی کوتاه‌مدت پایین‌ترین و اوج‌های بالاتر است که در هفته گذشته ایجاد شده است. اگر این اقدام قیمت به روند بالاتر ادامه دهد، آزمایش و شکستن بالاترین قیمت اخیر در حدود 23.2 هزار دلار، چشم انداز نمودار را کمی مثبت تر می کند.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین – 8 ژوئیه 2022

پیش‌بینی‌های بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) - در شرایط بی‌صدا بالاتر می‌رود

نحوه استفاده از توییتر برای معامله گران

را نمودار روزانه اتریوم تقریباً یک تصویر آینه ای از بیت کوین در چند ماه گذشته است که دو منطقه تجاری با فروش شدید به آنها ملحق شده اند. دوباره یک سری از پایین ترین و بالاترین بالاتر در هفته گذشته قابل مشاهده است. استراحت و بسته شدن بالای 1.3 هزار دلار به اتریوم اجازه می دهد تا منطقه 1700 دلاری را دوباره آزمایش کند.

نمودار قیمت روزانه اتریوم – 7 جولای 2022

پیش‌بینی‌های بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) - در شرایط بی‌صدا بالاتر می‌رود

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع