داده های تورم ژوئن ایالات متحده می تواند حرکت صعودی DXY را تقویت کند


چشم انداز دلار آمریکا: صعودی

  • دلار آمریکاکه با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، در هفته رالی می‌شود و نزدیک به بالاترین سطح چند ساله در آستانه آخر هفته معامله می‌شود.
  • چشم انداز کوتاه مدت برای دلار آمریکا صعودی است
  • داده های تورم ژوئن ایالات متحده در هفته آینده می تواند یک کاتالیزور مثبت برای نرخ های خزانه داری و شاخص DXY باشد.

بیشترین خوانده شده: برابری EUR/USD در فاصله نزدیک به عنوان USD پیش از داده های کلیدی افزایش می یابد

دلار آمریکا که با شاخص DXY اندازه گیری می شود، هفته قدرتمند دیگری را پشت سر گذاشت و بیش از 1.7 درصد افزایش یافت و نزدیک به 107.00 بسته شد که یکی از بهترین سطوح آن از اواخر سال 2012 است. در حالی که حرکت صعودی ممکن است بیش از حد افزایش یابد. پس از یک سال پیشرفت نزدیک به 12٪، گسترده تر چشم انداز، حداقل از نقطه نظر اساسی، سازنده باقی می ماند.

از اواسط ژوئن، بازدهی خزانه داری ایالات متحده با این فرض که بانک مرکزی ایالات متحده چشمک می زند و برای جلوگیری از رکود اقتصادی قابل توجهی می چرخد، کاهش یافته است. با این حال، فدرال رزرو هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه قصد دارد ترمز کند ارائه نکرده است. برعکس، سیاستگذاران نشان داده اند که به برنامه های خود ادامه خواهند داد تطبیق سیاست ها را به شدت حذف کنید در تلاش برای بازگرداندن ثبات قیمت ها.

علیرغم باد مخالف ادامه دار، داده های کلان مرتبط، به ویژه از بازار کار، با آخرین نظرسنجی NFP این ارزیابی را تایید می کند. برای ارائه زمینه، گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ژوئن، سود خالص 372,000 شغل را نشان داد که بسیار بالاتر از انتظارات اجماع برای افزایش 268,000 نفر است، که نشانه ای از این است که شرایط استخدام همچنان پایدار است.

با توجه به اینکه کارفرمایان هنوز با سرعت مناسبی برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان، کارگران خود را اضافه می کنند، ترس از اینکه اقتصاد از صخره به اعماق رکود سوق داده شود، ممکن است بیش از حد افزایش یابد. در مقابل این پس‌زمینه، فدرال‌رزرو ممکن است موضع جنگ‌طلبانه خود را حفظ کند و مسیر انقباضی را حفظ کند، حداقل تا زمانی که شواهد محکمی مبنی بر کاهش قاطع نیروهای تورمی وجود داشته باشد.

ما‘ll هنگامی که اداره آمار کار ایالات متحده شاخص قیمت مصرف کننده ژوئن را منتشر می کند، تصویر بهتری از مشخصات تورم در هفته آینده دریافت کنید. عنوان انتظار می رود CPI 1.1٪ افزایش یابد مادر، آوردن نرخ سالانه به 8.8٪ از 8.6٪، چرخه جدید بالا. قیمت بنزین در نیمه اول ماه گذشته رکوردهای جدیدی را ثبت کرد، بنابراین نتایج می تواند به دلیل افزایش هزینه های انرژی، شگفت انگیز باشد.

یکی دیگر از داغ سرخ CPI گزارش، مثل مه، باید تقویت شرط بندی برای فوق العاده سایز پیاده روی در جلسات آتی FOMC و بر نرخ پایانه فشار صعودی وارد می کند، که اکنون با توجه به معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو در حدود 3.58٪ است. (قرارداد آوریل 2023).

در شرایط کنونی، دلار آمریکا احتمالاً یک سوگیری صعودی را حفظ خواهد کرد، به خصوص اگر U.اس. خزانه داری بازده – محصول مرحله بهبودی قوی در خیلی نزدیک پس از اصلاح اخیر آنها. با این اوصاف، معامله گران باید خود را برای احتمال صعود شاخص DXY به سمت اوج های چند ساله جدید در هفته آینده آماده کنند.

نمودار هفتگی دلار آمریکا (DXY)

پیش بینی دلار آمریکا: داده های تورم ژوئن ایالات متحده می تواند حرکت صعودی DXY را تقویت کند

نمودار DXY با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع