نوسانات دلار آمریکا برای حرکت با CPI، FOMC در فاصله نزدیک آغاز شده است


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • انتظار می رود تورم ایالات متحده در ماه نوامبر کاهش یابد.
  • دلار آمریکا در یک محدوده کوتاه مدت گیر کرده و منتظر راننده است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

آخرین گزارش تورم آمریکا (نوامبر) امروز ساعت 13:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود. نرخ تورم اصلی سالانه از 6.3 درصد در ماه اکتبر به 6.1 درصد کاهش یافته است، در حالی که نرخ تورم اصلی از 7.7 درصد در ماه قبل به 7.3 درصد کاهش یافته است. هر گونه کاهش فشارهای قیمتی ایالات متحده توسط فدرال رزرو که آخرین تصمیم سیاست پولی خود را در روز چهارشنبه ساعت 19:00 به وقت گرینویچ اعلام می کند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در حال حاضر بازارها فردا 50 واحد افزایش نرخ دارند.

یکی از گزارش هایی که دیروز منتشر شد، نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک از انتظارات مصرف کننده، نشان داد که انتظارات متوسط ​​نرخ بهره یک ساله به شدت از 5.9% به 5.2% کاهش یافته است، در حالی که انتظارات سه و پنج ساله به ترتیب 0.1% کاهش یافته و به 3% و 2.3% رسیده است. با مطالعه گزارش امروز CPI ممکن است نرخ تورم بیش از حد انتظار فعلی کاهش یابد.

نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک از انتظارات مصرف کننده

image1.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

بازده خزانه داری ایالات متحده با تاریخ کوتاه مدت نیز در حال حاضر با نرخ 4.38 درصدی، سطح گردنی الگوی سر و شانه اخیر، در حال معامله است. اگر دو سال به زیر 4.26٪ تا 4.18٪ برسد، 4.08٪ تا 4.00٪ به منطقه فرود بعدی تبدیل می شود.

الگوی سر و شانه: راهنمای معامله گر

نمودار روزانه بازده خزانه داری 2 ساله ایالات متحده – 13 دسامبر 2022

image2.png

دلار آمریکا در این هفته به سختی حرکت کرده است و در میانه یک منطقه حمایتی میان مدت قرار دارد. دلار همچنان زیر هر سه میانگین متحرک – چشم انداز نزولی – معامله می شود، در حالی که میانگین محدوده واقعی 14 روزه (ATR) – معیاری برای نوسانات – در حال حاضر در پایین ترین حد چند هفته ای قرار دارد. اگر چاپ امروز CPI از انتظارات منحرف شود، یا اگر پاول در کنفرانس مطبوعاتی فردا FOMC اشاره روشنی به سیاست‌های پولی آینده ایالات متحده بدهد، انتظار داشته باشید که دلار آمریکا از رکود اخیر خود و به سرعت خارج شود.

نمودار روزانه دلار آمریکا (DXY) – 13 دسامبر 2022

image3.png

نمودارها از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع