نرخ تورم مختلط بریتانیا در حالی که نرخ اصلی کاهش می یابد، با افزایش سرفصل ها روبرو می شود


پوند استرلینگ نکات صحبت کردن

  • پوند/دلار آمریکا با تورم مختلط بریتانیا فاز نشده است.
  • 50bps تقریبا یک قطعیت در ماه آگوست BoE ملاقات می کند.
  • IG Client Sentiment از GBP کوتاه مدت حمایت می کند.

GBP/USD پیشینه اساسی

را پوند تا حد زیادی توسط بریتانیا حذف شد تورم داده ها در اوایل صبح امروز (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید). انتشار نتایج متفاوتی داشت و تورم اصلی به دلیل افزایش هزینه های سوخت و مواد غذایی بسیار فراتر از انتظارات بود، در حالی که تورم اصلی برای اولین بار از جولای 2021 کاهش یافت.

GBP/USD تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی تورم انگلستان

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

اگر به نمودار تورم بریتانیا در زیر نگاه کنیم، پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که قیمت انرژی و مواد غذایی در حدود اکتبر به اوج برسد و پس از آن، شاهد کاهش اعداد در اواخر سال 2022 و اوایل سال 2023 باشیم. شاهین فشار بر بانک انگلستان (BoE) با این حال، این پیش بینی ها به شدت به وضعیت روسیه/اوکراین وابسته است که میزان قابل توجهی از عدم قطعیت را به همراه دارد.

سقوط تورم در انگلستان

ترکیب تورم انگلستان

منبع: ING

در حال حاضر، بازارهای پول تقریباً قیمت گذاری می کنند 50bps یا اوت نرخ بهره تصمیم با مشاغل دیروز و تورم بالا امروز که سوگیری تهاجمی را افزایش می دهد.

احتمالات نرخ بهره BOE

احتمالات نرخ BOE

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

نمودار روزانه gbp/usd

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

GBP/USD روزانه اقدام قیمت بالا نسبت به دیروز با 20 روز تغییر چندانی نکرده است EMA (بنفش) ثابت نگه داشتن به عنوان مقاومت. حرکت نزولی همچنان به کندی ادامه می‌یابد و یک فشار به بالای نقطه میانی روی آن می‌رود شاخص قدرت نسبی (RSI)می تواند بیاورد 1.2080 (76.4% فیبوناچی) در نظر گرفته شود.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • مقاومت خط روند (سیاه)
  • EMA 50 روزه (آبی)
  • 1.2080
  • EMA 20 روزه (بنفش)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساسات مشتری IG صعودی

احساسات مشتری IG داده ها (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر GBP/USD، با 72% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های خرید و فروش، ما روی یک سوگیری صعودی کوتاه‌مدت می‌نشینیم.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع