وجوه تلنگر خالص به طلا


تحلیل و اخبار طلا:

  • طلا اسبا وجود عقب نشینی USD
  • وجوه تلنگر خالص به طلا

تلاش طلا با وجود عقب نشینی دلار

علیرغم حرکت اصلاحی کاهشی دلار آمریکا، طلا برای یافتن حمایت تلاش کرده و در عوض در محدوده بسیار باریکی معامله می‌شود. موضوعی که طلا با آن مواجه است، ادامه موضع انقباض تهاجمی بانک‌های مرکزی است که در آن بانک‌های دیگر از جمله بانک مرکزی اروپا و BoE به دنبال افزایش 50 واحدی در ثانیه هستند. به این ترتیب، ریسک های نزولی برای طلا با تمرکز بر 90-1685 دلار ادامه خواهد داشت. تورم ثابت بانک‌های مرکزی را بدبین نگه می‌دارد و داده‌های شغلی قوی خطرات رکود قریب‌الوقوع را در حال حاضر دور نگه می‌دارد.

در جاهای دیگر، طبق آخرین داده‌های CFTC، صندوق‌های پولی مدیریت‌شده برای اولین بار از سال 2019 کاهش پیدا کرده‌اند. با نگاهی به چهار مورد قبلی که از سال 2010 رخ داده بود، طلا به طور کلی در چند هفته آینده متضرر شده است. سیگنال مخالف در کوتاه مدت، در جدول زیر نشان داده شده است.

پیش‌بینی قیمت طلا: وجوه نقد خالص در طلا

منبع: DailyFX، Refinitiv

همانطور که گفته شد، از نگاه 3 ماهه آینده، ریسک-پاداش با میانگین کاهش 1.6 درصدی به سمت صعودی رفته است که به 1670-75 دلار از سطوح فعلی 1710 دلار و حداکثر کاهش تقریباً 5 درصد (1625 دلار از فعلی) اشاره دارد. سطوح).

پیش‌بینی قیمت طلا: وجوه نقد خالص در طلا

اگرچه، برای اهداف اجرایی، بهتر است منتظر بمانید تا وجوه به خالص بازگردد، زیرا موقعیت‌یابی اغلب به سادگی می‌تواند قیمت را دنبال کند. در نمودار زیر مشخص شده است.

پیش‌بینی قیمت طلا: وجوه نقد خالص در طلا

منبع: Refinitiv





منبع