مهلت برای یورو به عنوان USD، بازده سهولت


اخبار و تحلیل EUR/USD

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله EUR/USD

تورم مداوم ایالات متحده و بدتر شدن چشم انداز اقتصادی یورو بر EUR/USD تاثیر می گذارد

از زمان شکست نزولی به زیر 1.0910، اقدام قیمت EUR/USD بی وقفه بوده است. با کمک تغییر انتظارات نرخ ایالات متحده، دلار در برابر ارزهای اصلی بدون استثناء یورو تقویت شده است. معامله گران در ابتدا انتظار داشتند حدود 75 واحد کاهش فدرال رزرو قبل از پایان سال، در زمانی که صنعت بانکداری از موجی از عدم اطمینان به دلیل سقوط سه بانک منطقه ای ایالات متحده رنج می برد، کاهش یابد. تأثیرات آن در اروپا احساس شد، جایی که Credit Swiss قبلاً تحت محاصره قرار گرفت باید به رقیب محلی UBS جذب شود.

از آن زمان به بعد، علیرغم اینکه شاخص های بانکی هنوز به طور کامل بهبود نیافته اند، به نظر می رسد که بخش بانکی به ثبات رسیده است. اخیراً، تورم مداوم در ایالات متحده، معامله گران را وادار کرده است تا در مسیر نرخ بهره در آینده تجدید نظر کنند، زیرا فدرال رزرو به افزایش ۲۵ واحدی در ثانیه یا یک «پرش» دیگر فکر می کند – که اساساً به فدرال رزرو اجازه می دهد تا انعطاف بیشتری داشته باشد.

سطوح فنی EUR/USD در نظر گرفتن

در سرتاسر فروش، عقب نشینی ها بسیار کم عمق بوده اند – سیگنالی از حرکت جهتی قوی. اکشن قیمت با سهولت از سطوح قبلی پشتیبانی عبور کرده است و اخیراً به زیر 1.0760 معامله می شود. حرکت امروز بالاتر تلاش می کند تا همان سطح را آزمایش کند، اکنون به عنوان مقاومت. خرس‌های EUR/USD این سطح را با علاقه زیادی تماشا خواهند کرد و به دنبال رد قیمت‌های بالاتر و ادامه نزولی احتمالی هستند. حمایت به طور کلی در 1.0516 – سطح مشاهده شده در ماه مارس است.

نمودار روزانه EUR/USD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار هفتگی روند کوتاه مدت را در زمینه روند صعودی بسیار گسترده تر نشان می دهد که هنوز باطل نشده است. سطح بعدی توجه در پایین ترین سطح ماه مارس ظاهر می شود، جایی که قابلیت دوام روند بلندمدت باید دوباره ارزیابی شود.

نمودار هفتگی EUR/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک بزرگ در پیش رو

در غیاب بزرگترین موضوع بازار در حال حاضر (سقف بدهی ایالات متحده)، ریسک رویدادهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده در این هفته با گنجاندن داده های تورم، تولید و بازار کار افزایش می یابد. در روز پنج‌شنبه، داده‌های تورم اتحادیه اروپا در ماه مه روشن‌تر خواهد شد که آیا بلوک تجاری ممکن است تا آنجا که به تورم اصلی مربوط می‌شود به اوج خود رسیده باشد یا خیر.

در روز جمعه، داده‌های NFP ایالات متحده و داده‌های دستمزد همراه، توسط فدرال رزرو پیش از نشست اواسط ژوئن FOMC به دقت مورد بررسی قرار خواهند گرفت. انگیزه بانک‌های مرکزی برای اجتناب از مارپیچ دستمزد-قیمت – وضعیتی است که در آن دستمزدهای بالاتر قدرت خرید مصرف‌کنندگانی را که قیمت‌های بالاتری برای کالاها پرداخت می‌کنند، بهبود می‌بخشد و به افزایش قیمت‌ها و در نتیجه افزایش بیشتر دستمزدها می‌افزاید. این خدمات ISM زمان چاپ در 5 ژوئن است – “تاریخ X” برای نکول احتمالی ایالات متحده در صورت عدم توافق با معامله.

image3.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع