کاهش اعتماد مصرف کننده، معامله سقف بدهی با آزمون بزرگ روبرو می شود


پیش بینی S&P 500:

  • اعتماد مصرف کننده ایالات متحده از 103.7 در آوریل به 102.3 کاهش یافت.
  • با توجه به تمرکز بازارها بر سقف بدهی ایالات متحده، داده‌های احساسات نمی‌توانند باعث نوسانات شوند
  • پرزیدنت بایدن و مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان برای تعلیق محدودیت بدهی برای چند سال به توافق رسیدند، اما چندین قانونگذار جمهوری خواه در تلاش هستند تا این توافق را در کنگره متوقف کنند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: قیمت طلا در معرض خطر تصحیح عمیق تر در افزایش بازدهی واقعی، دلار آمریکا است

معیار محبوبی از نگرش مصرف کنندگان ایالات متحده در ماه مه بدتر شد، که ناشی از افزایش بدبینی نسبت به چشم انداز کوتاه مدت درآمد، محیط کسب و کار فعلی و شرایط عمومی استخدام است، که نشانه ای از این است که آمریکایی ها ممکن است به زودی شروع به مهار هزینه کنند – محرک اصلی فعالیت اقتصادی کشور

بر اساس گزارش هیئت کنفرانس، اعتماد مصرف کننده از سطح اصلاح شده صعودی 103.7 در آوریل به 102.3 کاهش یافته است، که بالاتر از تخمین ها برای خوانش ضعیف تر 99.00 است. اگرچه نتیجه بهتر از حد انتظار بود، اما هیچ مشکلی وجود ندارد، زیرا این چهارمین بار در پنج ماه گذشته است که احساسات بدتر شده است.

با وجود داده‌های ناامیدکننده، نتایج این نظرسنجی نتوانست واکنش شدیدی را به همراه داشته باشد، زیرا معامله‌گران همچنان بر حماسه سقف بدهی ایالات متحده متمرکز هستند. اگرچه پرزیدنت بایدن و مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان به توافقی مبنی بر تعلیق محدودیت بدهی تا سال 2025 دست یافته‌اند، این توافق همچنان با موانعی روبرو است و چندین جمهوری‌خواه تندرو تهدید کردند که لایحه نهایی را مسدود خواهند کرد.

مربوط: نزدک 100 در روند صعودی غیرقابل انکار مستحکم شده است اما وسعت بازار ضعیف شوم است

با نگاهی به آینده، تاجران باید ببینند که وضعیت در واشنگتن در روزهای آینده چگونه خواهد بود. در حالی که کنگره احتمالاً در ساعت یازدهم قانونی برای تأمین مالی دولت تصویب خواهد کرد، تأخیرهای بیشتر می تواند نوسانات را ایجاد کند، زیرا ممکن است ایالات متحده نقدینگی برای پرداخت تعهدات خود را در هفته اول ژوئن تمام کند.

با تمرکز بر S&P 500، این شاخص در هفته‌های اخیر با وجود بادهای مخالف متعدد، روند صعودی را طی کرده است، که بیشتر افزایش‌ها ناشی از شیدایی «AI» بوده است. در این زمینه، وسعت کاملاً محدود بوده است که به بازار داخلی ضعیف اشاره دارد. برای اینکه یک رالی بادوام و پایدار باشد، اغلب به مشارکت قوی نیاز است.

از نظر تحلیل تکنیکال، S&P 500 در زمان نگارش این مقاله بالای سطح پشتیبانی نزدیک به 4200 قرار دارد. اگر این کف پابرجا بماند، گاوها ممکن است به زودی بتوانند به 4310 حمله کنند، یعنی اصلاحی فیبوناچی 61.8 درصد از فروش سال 2022.

در حالی که سوگیری بازار تا حدودی مثبت است، به نظر می رسد حرکت صعودی در حال محو شدن است. به همین دلیل، معامله گران باید برای احتمال عقب نشینی آماده باشند. در صورت شکست، حمایت اولیه بین 4200-4185 باقی می ماند. در صورت ضعف بیشتر، تلاقی فروشندگان در SMA 50 روزه نزدیک به 4140 ثابت خواهد شد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 5% 4% 4%
هفتگی -5٪ -5٪ -5٪

نمودار فنی S&P 500

تصویری از صفحه نمایش رایانه شرح به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار آتی S&P 500 با استفاده از TradingView تهیه شد





منبع