صعود EURUSD در آستانه NFP، محدوده معاملاتی در تمرکز


اخبار و تحلیل EUR/USD

  • گازپروم تاخیرهای فنی توربین گاز را عامل “تحریم های ضد روسیه” می داند
  • یورو/دلار آمریکا تیفنی لevels آرئیس NFP – محدوده معاملات دست نخورده باقی مانده است، اما افزایش نوسانات پیش بینی شده یک چالش است

که در گزارش دیروز، من محدوده در حال توسعه در EUR/USD را برجسته کردم زیرا یورو نمی تواند از دوره های ضعیف دلار استفاده کند. از منظر بنیادی، این قابل درک است زیرا خطر برای یورو و منطقه یورو به طور کلی یک پله بالا رفته است. عوامل خطر اصلی عبارتند از: جریان نامطمئن گاز از روسیه به آلمان در حالی که جنگ در اوکراین ادامه دارد، افزایش نرخ در طول کاهش رشد و افزایش احتمالی بازده اوراق قرضه پیرامونی – اگرچه بانک مرکزی اروپا قدرت آتش زیادی برای کاهش این موضوع دارد.

گازپروم دیروز اعلام کرد که “تحریم های ضد روسیه مانع از حل موفقیت آمیز حمل و نقل و تعمیر موتورهای توربین گاز زیمنس می شود.” چنین لفاظی هایی برای آلمان خوشایند نیست. بزرگترین اقتصاد صنعتی اروپا اثرات افزایش شدید قیمت گاز قبلاً بر صنعت آلمان آسیب وارد کرده است زیرا BASF، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کود در جهان، از کاهش برنامه ریزی شده تولید آمونیاک خود خبر داد و هشدار داد که قیمت گاز بالاتر در سال آینده به مصرف کنندگان و کشاورزان منتقل خواهد شد.

سطوح فنی EUR/USD پیش از NFP

در اقدام دیروز قیمت، شاهد حرکت یورو/دلار آمریکا به سمت مرز بالای محدوده در حال توسعه (1.0100 – 1.0280) بودیم. این جفت نتوانست به مرز بالایی برسد، اما به نظر می‌رسد در خط روند نزولی مقاومت پیدا کرده است که یک سری از اوج‌های پایین‌تر را محدود کرده است.

خرس‌های EUR/USD مطمئناً این سطح را قبل از داده‌های NFP در اواخر امروز تماشا خواهند کرد. گزارش مشاغل قوی فضای بیشتری را برای فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ های بهره فراهم می کند و می تواند شاهد افزایش موقت دلار باشد که همزمان با کاهش احتمالی یورو/دلار آمریکا است. با این حال، NFP نوسانات زیادی را به بازار وارد می‌کند که حتی می‌تواند تهدیدی برای نوسان بالاتر از حد بالای محدوده باشد و سپس به تجارت در آن ادامه دهد.

معاملات محدوده می تواند مشکل باشد و اجرای تکنیک های مدیریت ریسک در صورت شکست بسیار مهم است. از طریق بنر زیر در مورد بازرگانی معاملات بیشتر بدانید:

نمودار 4 ساعته EUR/USD

به روز رسانی EUR/USD: EURUSD پیش از NFP افزایش یافت، محدوده معاملات در تمرکز

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه روند نزولی بلندمدت را برجسته می کند.

نمودار روزانه EUR/USD

به روز رسانی EUR/USD: EURUSD پیش از NFP افزایش یافت، محدوده معاملات در تمرکز

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک پیش رو

رویدادهای ریسک در هفته پیش رو شامل گزارش NFP در اواخر امروز، تورم ایالات متحده در روز چهارشنبه، PPI در روز پنجشنبه و داده های اولیه واحد میشیگان احساسات مصرف کننده در روز جمعه است.

به روز رسانی EUR/USD: EURUSD پیش از NFP افزایش یافت، محدوده معاملات در تمرکز

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع