سوگیری جهتی XAU/USD مرتبط با وضعیت سیاست پولی فدرال رزرو


چشم انداز قیمت طلا: اندکی صعودی

  • قیمت طلا در این هفته کاهش یافت، اما فدرال رزرو می تواند به زودی یک روند صعودی را ایجاد کند
  • انتظار می‌رود FOMC در نشست نوامبر خود نرخ بهره را 75 واحد افزایش دهد، اما می‌تواند موضعی کمتر تندروانه در زمینه افزایش آینده اتخاذ کند.
  • تعصب سختگیرانه بانک مرکزی ایالات متحده احتمالاً در کوتاه مدت آهنگ معاملاتی را برای فلزات گرانبها ایجاد می کند.

بیشترین خوانده شده: شاخص Nasdaq و Dow Ratio برترین موضوعات سقوط FAANG، فدرال رزرو و رکود در هفته آینده

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

قیمت طلا در این هفته علیرغم کاهش ارزش دلار آمریکا و بازدهی پایین تر خزانه داری آمریکا کاهش یافت، زیرا افزایش دارایی های ریسک باعث شد تا معامله گران از موقعیت های دفاعی خودداری کنند. در حالی که این فلز گرانبها در چند ماه گذشته روند نزولی داشته است، فدرال رزرو به زودی می تواند شعله های بهبود را شعله ور کند.

انتظار می‌رود FOMC چهارمین افزایش متوالی 75 واحد پایه را در نشست نوامبر هفته آینده خود انجام دهد، اما این تعدیل قبلاً کاهش یافته است، بنابراین آنچه اکنون برای بازار مهم است این است که سیاست‌گذاران در مورد آینده چه سیگنالی می‌دهند.

اگرچه بعید است چرخش به سمت یک رژیم کاهش نرخ به زودی محقق شود، زیرا تورم همچنان در حال افزایش است، نشانه هایی وجود دارد که بانک مرکزی می تواند موضعی کمتر تندروانه اتخاذ کند و سرعت افزایش نرخ بهره را در تلاش برای مهندسی نرم افزار کاهش دهد. فرود آمدن.

مربوط: رشد در مقابل سهام ارزش – چگونه نرخ بهره بر ارزش گذاری ها تأثیر می گذارد

درست است که همانطور که در گزارش تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم منعکس شده است، فعالیت انعطاف پذیر باقی مانده است، اما تقاضا به وضوح در حال کاهش است. با این حال، برخی از مقامات فدرال رزرو بر این باورند که چرخه انقباض سریع و خشمگینی که در سال جاری آغاز شد، زمانی که به طور کامل در اقتصاد واقعی اجرا شود، می تواند آسیب زیادی وارد کند، بنابراین آنها سعی می کنند محتاط تر و وابسته به داده ها باشند.

با توجه به اوج جنگ طلبی که احتمالاً در آینه دید عقب در میان بادهای مخالف رو به رشد اقتصادی برای سال 2023 وجود دارد، نرخ های اوراق قرضه می توانند کاهش یا حداقل افزایش شدیدی را که در طول سال داشته اند شروع به اصلاح کنند و راه را برای دلار آمریکا هموار کنند و مهمتر از آن، بازده واقعی به روند پایین تر. این سناریو می تواند برای دارایی های غیر بازده حساس به نرخ مانند طلا و نقره مثبت باشد.

از نظر تحلیل تکنیکال، شمش پس از ناکامی در از بین بردن مقاومت در منطقه 1675 دلاری، روند نزولی خود را از سر گرفته است و حمایت اکنون در 1615 دلار است. اگر خرس‌ها بتوانند از این طبقه عبور کنند، می‌توانیم شاهد حرکت به سمت 1570 دلار باشیم. از طرف دیگر، اگر خریداران برگردند و جرقه برگشت صعودی را ایجاد کنند، اولین مانع به 1675 دلار می رسد. اگر این مانع به طور قاطع برداشته شود، خریداران می توانند به 1725 دلار حمله کنند.

نمودار فنی قیمت طلا

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView تهیه شده است




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% -18٪ -1٪
هفتگی 9% -23٪ 3%

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع