چشم انداز نرخ یورو/دلار آمریکا به تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره بستگی دارد


نقاط صحبت نرخ یورو

یورو/دلار آمریکا پس از نشست بانک مرکزی اروپا (ECB) سری اخیر بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها را ثبت می‌کند و ممکن است نرخ ارز برای حفظ پیشروی از پایین‌ترین سطح ماهانه (0.9632) مشکل داشته باشد زیرا انتظار می‌رود فدرال رزرو نرخ 75 واحدی دیگر را اعمال کند. پیاده روی

توصیه شده توسط دیوید سانگ

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی اساسی یورو: نزولی

یورو/دلار آمریکا از بالاترین سطح ماهانه (1.0094) به عقب نشینی خود ادامه می دهد زیرا بانک مرکزی اروپا تاکید می کند که شورای حاکم “پیشرفت قابل توجهی در برداشتن سیاست های پولی تطبیق داده است” و به نظر می رسد رئیس جمهور است. کریستین لاگارد و شرکت قصد چندانی برای دنبال کردن یک سیاست محدودکننده ندارند زیرا انتظار می‌رود فعالیت‌های اقتصادی در منطقه یورو در «باقی مانده سال جاری و آغاز سال آینده» ضعیف شود.

image2.png

در مقابل، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) ممکن است در تصمیم بعدی خود در مورد نرخ بهره در تاریخ 2 نوامبر به دستورالعمل‌های پیش‌روی جنگ‌طلبانه ادامه دهد زیرا به‌روزرسانی شاخص قیمت مصرف شخصی (PCE) ایالات متحده افزایش دیگری را در سنج ترجیحی فدرال رزرو نشان می‌دهد. برای تورم

به نوبه خود، FOMC ممکن است رویکرد خود را در مبارزه با تورم حفظ کند، زیرا “بسیاری از شرکت کنندگان تاکید کردند که هزینه انجام اقدامات بسیار کم برای کاهش تورم احتمالاً بر هزینه اقدامات بیش از حد بیشتر است” و کمیته ممکن است تمایل بیشتری برای انجام این کار نشان دهد. همانطور که گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) به بازار کار انعطاف پذیر اشاره می کند، یک سیاست بسیار محدود کننده را ارائه می دهد.

با این اوصاف، افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو به همراه یک دستورالعمل رو به جلوی تندرو ممکن است بر یورو/دلار آمریکا کشیده شود و نرخ ارز ممکن است در طول باقیمانده سال با باد مخالف روبرو شود زیرا FOMC قصد دارد چرخه صعود خود را تا سال 2023 ادامه دهد.

توصیه شده توسط دیوید سانگ

فارکس برای مبتدیان

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع