سطح حیاتی برای ادامه نزولی واضح تر می شود


تحلیل طلا (XAU/USD).

  • قیمت طلا در بازارها با نرخ های بهره بالاتر در آینده است
  • ملاحظات فنی: 1833 به عنوان یک سیم برای ادامه فروش دیده می شود
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

طلا همچنان به از دست دادن علاقه خود ادامه می دهد و به نظر می رسد که با افزایش انتظارات نرخ بهره، پیشنهادی غیرجذاب باشد. در آغاز ماه، بازارهای اوراق قرضه نرخ پایانی وجوه فدرال رزرو را حدود 4.8 درصد پیش بینی کردند. این نرخ افزایش یافته است و اکنون حدود 5.3 درصد است، نزدیک به 50 واحد پایه بالاتر. چنین پاسخی به داده‌های کار (NFP) و اقتصادی آمریکا (خدمات ISM PMI) داغ‌تر از حد انتظار بود که حاکی از آن بود که بانک فدرال رزرو مجبور خواهد شد تا قبل از اینکه در سطح بالا ثابت بماند، نرخ‌ها را حتی بالاتر از آن افزایش دهد. نرخ‌های بهره بالاتر باعث می‌شود کالاهای بدون بهره مانند طلا جذابیت کمتری داشته باشند، به‌ویژه با شروع کاهش تورم.

طلا: ملاحظات فنی

در اوایل فوریه، نمودار 4 ساعته به نشان دادن پرچم خرس کمک کرد – یک الگوی ادامه دار معمولاً نزولی که به نظر می رسد تا حد زیادی اجرا شده است. با این الگو، ادامه (حرکت نزولی) پس از مرحله تثبیت پرچم برای ردیابی ضربه اولیه غیر معمول نیست. آنچه ما شاهد آن بودیم، کاهش بسیار ملایم‌تری در مقایسه با فروش شدیدی است که در اوایل ماه رخ داد.

با این حال، به نظر می رسد که اقدام اخیر قیمت نشان دهنده کاهش سرعت است زیرا قیمت ها حول یک سطح نسبتاً کلیدی علاقه، 1833 تثبیت می شوند.

طلا (XAU/دلار آمریکا) نمودار 4 ساعته

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

مبانی تجارت برک آوت

سال 1833 مصادف با افزایش قبلی در پایان سال گذشته است و تا کنون به عنوان یک عامل بازدارنده برای کاهش قیمت ها عمل کرده است. قیمت طلا در واقع زیر سال 1833 معامله شد، اما نتوانست زیر این سطح مهم در چت روزانه بسته شود. بنابراین، این برای ارزیابی پتانسیل حرکت پایدار به سمت نزول، به سمت سطح روانی 1800، بسیار مهم است. مقاومت در سال 1875 ظاهر می شود که تقریباً با سطح “پرچم” یا کانال مطابقت دارد، که نیاز به ارزیابی مجدد نزولی دارد. شتاب پس از آن علاوه بر این، 1875 نقطه محوری برای پیشبرد قیمت ها در ژوئن 2022 و نوامبر 2021 ارائه کرد.

نمودار روزانه طلا (XAU/USD).

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع