محو شدن احساسات ریسک داده های EZ PMI و ZEW را کاهش می دهد


تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • بهتر از حد انتظار EZ PMI و احساسات اقتصادی ZEW برای جلوگیری از محیط ریسک کافی نیستند.
  • افتادن گوه در بازی که می‌تواند به صعود بعدی اشاره کند.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی یورو

جلسه تجاری اروپا از نقطه نظر اقتصادی سه شنبه با یک نور مثبت آغاز شد. با داده‌های PMI منطقه یورو (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) شروع می‌شود که انتظارات را در قرائت ترکیبی شکست داد. اگرچه اعداد تولیدی کمی کمتر از حد مجاز بود، اما واکنش کلی بازار از نظر انعطاف پذیری منطقه مثبت بود. رشد بسیاری از تحلیلگران را با توجه به ماه های زمستان که به طور سنتی بر آمار تاثیر منفی می گذارد و برای دوره سه ماهه اول نوید خوبی دارد، شگفت زده کرد. کاهش فشار انرژی به تأثیر کاهش تورم بر کالاها و خدمات کمک کرده و در نتیجه تقاضای مصرف کننده را افزایش داده است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

با توجه به گفته‌ها، بخش خدمات همچنان گرفتار هزینه‌های دستمزدی است که همچنان به فشار جنگ‌طلبانه بر بانک مرکزی اروپا (ECB) می‌افزاید. سپس داده‌های PMI با ضربه قابل‌توجهی بر احساسات اقتصادی ZEW در ماه فوریه تکمیل شد و به بالاترین سطح خود از فوریه 2022 رسیده است که خوش‌بینی را در منطقه تقویت می‌کند.

تقویم اقتصادی یورو/دلار آمریکا

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

قیمت گذاری در بازار پول در حال حاضر تقریباً به طور قطع به نفع a است 50bps برای ماه مارس و نرخ پایانی برای این چرخه حول محور است 3.5٪ مرحله.

احتمالات نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

image2.png

منبع: Refinitiv

با نگاهی به آینده، داده های PMI ایالات متحده برنامه ریزی شده است و انتظار می رود بهبود یابد که می تواند حرکت اخیر دلار را بالاتر نگه دارد. متأسفانه برای یورو، احساسات ریسک جهانی در نتیجه عدم تمایل رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به خروج از اوکراین و توقف مشارکت در معاهده هسته ای با ایالات متحده، ضعیف شده است. در محیط ریسک گریز به دلیل جذابیت امن آن.

تجزیه و تحلیل فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدانی

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام روزانه قیمت یورو/دلار آمریکا اکنون در حال آزمایش مرز پایین الگوی نزولی گوه (مشکی) است که همزمان با 1.0615 نوسان بالا (در حال حاضر پشتیبانی). اگر فشارهای سیاسی از بین برود، احتمالاً می‌توانیم شاهد بازگشت مجدد یورو به بالا باشیم 1.0700.

سطوح مقاومت:

  • 1.0800
  • 1.0736/50 روز SMA (زرد)
  • 1.0700/مقاومت گوه

سطوح پشتیبانی:

  • 1.0615 / پشتیبانی گوه
  • 1.0500

داده های احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در EUR/USD، با 53% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به سوگیری کوتاه مدت نزولی می شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع