رشد نفت خام در شرایط خوش‌بینانه پیش از شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا. آیا WTI به صعود ادامه خواهد داد؟


نفت خام، هنگ کنگ، چین، ایالات متحده، WTI، برنت، CPI ایالات متحده – نکات گفتگو

  • نفت خام به امید بازگشایی مجدد چین، سطوح بالاتری را خریداری کرد
  • آمریکا و چین در یک جبهه ژئوپلیتیکی دیگر با هم رقابت می کنند
  • CPI ایالات متحده در انتظار توقف ارز و اوراق خزانه است. آیا تورم WTI را افزایش می دهد؟

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

نفت خام در طول نشست آسیایی با چشم‌اندازی شاد تقویت شده است. امیدها در حال افزایش است که تقاضای چین افزایش یابد زیرا آنها همچنان به کاهش برخی از محدودیت های Covid-19 خود ادامه می دهند.

هنگ کنگ امروز دوره نظارت سه روزه خود را برای ورود تازه واردان به این منطقه کنار گذاشت. قرارداد آتی WTI نزدیک به 74 دلار آمریکا است در حالی که قرارداد برنت به 79 دلار می رسد. هوای سرد اخیر در نیمکره شمالی نیز زیربنای بازارهای انرژی بوده است.

سهام APAC عموماً پس از برتری قوی از وال استریت، بیشتر روز سه شنبه را اندکی در فضای سبز سپری کردند. به نظر می‌رسد که سهام ایالات متحده در اواخر امروز در حال بررسی یک CPI نرم بالقوه ایالات متحده بودند که بر احساسات مثبت افزود.

برخی از پیش‌بینی‌کنندگان به 7.3% شاخص کل شاخص مصرف کننده در سال قبل از 7.7% قبلی نگاه می‌کنند. یک انحراف قابل توجه از این انتظارات ممکن است باعث شود که بازار فکر خود را در مورد اینکه فدرال رزرو در اواخر هفته با سیاست های پولی چه خواهد کرد، دوباره قیمت گذاری کند.

در جاهای دیگر، به نظر می رسد نقطه عطف دیگری در روابط ایالات متحده و چین در حال داغ شدن است.

واشنگتن از سازندگان پیشرو تراشه در هلند و ژاپن درخواست کرده است که از عرضه فناوری خود به پکن با هدف مهار قابلیت‌های نظامی پکن جلوگیری کنند.

چین با ارائه یک شکایت رسمی به سازمان تجارت جهانی (WTO) پاسخ داده است. ایالات متحده معتقد است که این یک مسئله امنیت ملی است.

بازدهی خزانه داری پس از افزایش اندک یک شبه، اندکی در سراسر منحنی در طول جلسه آسیایی کاهش یافت. بازارهای ارز تا کنون بسیار آرام بوده اند. طلا پس از از دست دادن زمین دیروز، نزدیک به 1780 دلار در هر اونس ثابت است.

با نگاهی به آینده، بریتانیا داده های مشاغل را خواهد دید، ایتالیا ارقام تولید صنعتی را دریافت خواهد کرد و آلمان شاهد CPI و نظرسنجی ZEW خواهد بود. تمرکز البته CPI ایالات متحده است که در ساعت 1330 GMT منتشر خواهد شد.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه تجارت نفت

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام WTI

نفت خام WTI امروز پس از رسیدن به پایین ترین سطح 12 ماهه خود در 70.08 در جمعه گذشته، دوباره افزایش یافت. این سطح ممکن است پیش از رسیدن به پایین ترین سطح دسامبر 2021 یعنی 66.12 پشتیبانی کند.

در سمت بالا، مقاومت می تواند در نقاط شکست 75.27 و 76.25 باشد. اولی مصادف با میانگین متحرک ساده 10 روزه (SMA) است.

بالاتر، مقاومت ممکن است در نقطه شکست 82.63 یا قله های اخیر 82.72 و 83.34 باشد. SMA 55 روزه نیز در حال حاضر نزدیک به بالاترین سطح 83.34 است.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع