رالی DAX و FTSE که توسط داده ها و ریسک بازگشتی تقویت شده است


DAX: با وجود رکود آلمان و تورم فزاینده منطقه یورو، برآوردهای تولید ناخالص داخلی را در هم شکست.

  • FTSE 100:رهبری بالاتر توسط سهام مالی به عنوان بازده ریسک.

پیش بینی سهام سه ماهه سوم 2022

DAX 40: افزایش تولید ناخالص داخلی منطقه یورو علیرغم رکود آلمان و افزایش تورم، برآوردها را به هم می زند.

را داکس در تجارت اروپا بیشتر شد زیرا جو بازار توسط آن تقویت شد درآمدهای فناوری ایالات متحده و داده های منطقه یورو غافلگیر کننده است. اقتصاد منطقه یورو بیش از آنچه که اقتصاددانان انتظار داشتند، گسترش یافت و آن را روی پایه محکم تری قرار داد، زیرا تورم فزاینده و قطع احتمالی انرژی روسیه تهدید می کند آن را وارد رکود کند. اسپانیا و ایتالیا هر دو رشد سه ماهه دوم 1 درصد یا بیشتر را نسبت به سه ماه قبل گزارش کردند.علیرغم غافلگیری صعودی، اقتصاد شماره 1 اروپا در آلمان دچار رکود شد. اچبا تأکید بر مشکلات مداوم، تورم در بلوک ارزی 19 عضوی به رکورد جدیدی رسید و از پیش بینی ها پیشی گرفت.اگرچه رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم هنوز اندکی مثبت بود، تقاضا در حال حاضر به طور قابل توجهی در حال کاهش است. البه بالاترین حد خود رسید اعداد تورم همزمان با ترس فزاینده رکود. قیمت مصرف کننده در ماه جولای 8.9 درصد افزایش یافت با اقتصاددانس برآورددر حال شکل گیری از 8.7٪. پس از کندی در ماه ژوئن، شاخص تورم اساسی که انرژی و غذا را حذف می کند نیز به رکورد 4 درصد رسید.

رالی DAX و FTSE که توسط داده ها و ریسک بازگشتی تقویت شده است

تشدید فشارهای قیمتی باعث شد بانک مرکزی اروپا با افزایش نیم واحدی در نرخ سپرده خود در این ماه، اقتصاددانان را شگفت زده کند. پرزیدنت کریستین لاگارد در آن زمان گفت که پرداختن به هر نشانه ای که نشان می دهد انتظارات تورمی در حال ریشه دار شدن است، مهم است. آخرین داده ها به آن اضافه خواهد شد از بانک مرکزی اروپا می خواهد که اولین افزایش نرخ بهره خود از سال 2011 را با یک حرکت بزرگ دیگر دنبال کند.

سودها همچنان از منطقه یورو عبور می کنند و بسیاری از شرکت ها چشم انداز سود را برای نیمه دوم سال تنظیم می کنند. در میان محرک های قابل توجه امروز، Zalando SE با سود 7.9٪ برای جلسه داریم.

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

نمودار روزانه DAX 40 – 29 ژوئیه 2022

رالی DAX و FTSE که توسط داده ها و ریسک بازگشتی تقویت شده است

منبع: IG

از دیدگاه فنی، نمودار روزانه قیمت را نشان می دهدسدر نهایت شکستن بالاتر از 50-SMA. ما به یک سبیل از سطح روانی کلیدی (13000) رسیدیم در حالی که چاپ شمعدان چکشی صعودی که نشان دهنده پتانسیل افزایش بیشتر است.

ما در حال حاضر بالاتر حرکت می کنیم و قیمت به احتمال زیاد آزمایش خواهد شد 100-SMA. هر اصلاحی ممکن است فرصتی را برای خریداران بالقوه فراهم کند.

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

پشتیبانی مناطق

مناطق مقاومت

FTSE 100: توسط سهام مالی به عنوان بازده ریسک بالاتر هدایت شد

شاخص بلو چیپ توسط سهام مالی در تجارت اروپا افزایش یافت که به نظر می رسد ماه مثبتی برای بازارهای سهام باشد.تأییدیه‌های وام مسکن بریتانیا در ماه ژوئن بیش از پیش‌بینی‌ها کاهش یافت و مصرف‌کنندگان به‌طور چشمگیری استقراض خود را افزایش دادند، که هر دو نشانه‌ای از این است که بحران هزینه‌های زندگی در حال تشدید کنترل آن بر اقتصاد است.کاهش اعطای وام مسکن نشان دهنده از دست دادن شتاب در بازار مسکن است که در طول همه گیری رونق گرفت. Lloyds Banking Group Plc، بزرگ‌ترین وام‌دهنده وام مسکن بریتانیا، این هفته پیش‌بینی کرد که قیمت مسکن امسال تنها 1.8 درصد رشد کند و در سال 2023 1.4 درصد کاهش یابد.

NatWest امروز راهنمایی و بازده سهامداران را تقویت کرد زیرا وام دهنده مورد حمایت دولت سود نیمه اول خود را 1.9 میلیارد پوند گزارش کرد.بانک در حال حاضر انتظار دارد یک درآمد پایه سالانه حدود 12.5 میلیارد پوند است که در مقایسه با پیش بینی بیش از 11 میلیارد پوند در ماه آوریل است. سهام NatWest 7.4 درصد افزایش یافت. دیگر افزایش‌دهنده‌های بزرگ این شاخص شامل مالک بریتیش ایرویز IAG است که برای اولین بار پس از همه‌گیری، بازگشت به سود فصلی را گزارش کرد و گفت که رزروهای پیش‌فرض نشان‌دهنده «قدرت پایدار» است. شرکت‌های برجسته Ocado PLC و Aveva Group PLC به ترتیب 5.8% و 4.5% سود داشتند.

نمودار روزانه FTSE 100 – 29 ژوئیه 2022

رالی DAX و FTSE که توسط داده ها و ریسک بازگشتی تقویت شده است

منبع:IG

را FTSE دیروز بسته شد دشمعدان اوجی نشانه عدم تصمیم گیری است که با توجه به ماهیت صعودی شاخص های دیروز شگفت آور است. با این حال ما در نهایت بالاتر از شکسته است سطح فیبر 50 درصد و دیروز قبل از بسته شدن بالاتر تست شد. ما در حال حاضر بالاتر از 20، 50 و 100-SMA معامله می کنیم و قیمت های بالاتر محتمل به نظر می رسد. هرگونه عقب نشینی قیمت ممکن است فرصت های بهتری را برای خریداران احتمالی فراهم کند تا درگیر شوند.

بازه های معاملاتی با بازیابی فیبوناچی

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

پشتیبانی مناطق

مناطق مقاومت

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع