نحوه یادگیری تحلیل تکنیکال با DailyFX


یادگیری تجزیه و تحلیل فنی: نکات اصلی صحبت

  • تجزیه و تحلیل فنی یک زمینه مطالعاتی محبوب برای معامله گران FX و کالاها است زیرا می تواند به تصمیم گیری های تجاری با توجه به مدیریت ریسک کمک کند.
  • در DailyFX، ما تحلیلگران و استراتژیست ها چندین مختلف را به اشتراک بگذارید تحلیل تکنیکال روش‌ها و شیوه‌ها در بررسی بازارها، که می‌توانند استراتژی‌های معاملاتی را آگاه کنند و به شکل‌دهی تصمیمات کلیدی کمک کنند.
  • تجزیه و تحلیل فنی DailyFX همچنین شامل مجموعه ای از تحقیقات و تحصیلات در مورد این موضوع، و این مقاله به برخی از منابع محبوب تر در دسترس معامله گران می پردازد، که هر کدام هزینه ای ندارند و برای همه در دسترس هستند.

تجزیه و تحلیل فنی در DailyFX

تجارت ممکن است در سطح سطحی ساده به نظر برسد زیرا تقریباً هر انسانی توانایی یکسانی برای باز کردن و بستن یک تجارت دارد. و با توجه به اینکه آینده واقعاً نامشخص است، به نظر می رسد که یک معامله گر جدید شانس برنده شدن در هر معامله ای را دارد که حتی سردرگم ترین کهنه سربازان بازار. اما با گذشت زمان و مثال‌های کافی، اغلب مشخص می‌شود که معاملات چیزهای بیشتری جز انتخاب بازار مناسب و «حدس زدن» درست چند بار وجود دارد.

استراتژی، تکنیک، و روش‌های فراوانی برای «تلاش برای دیدن گوشه بعدی» برای دستیابی به نتایج مطلوب وجود دارد. مانند بسیاری از تلاش‌های دیگر در زندگی، این معمولاً به زمان و تجربه نیاز دارد تا فرد یاد بگیرد چگونه این کار را به بهترین نحو برای خود انجام دهد.

یکی از کلیدهایی که اغلب در طول مسیر استفاده می شود این است تحلیل تکنیکال، یا فرض استفاده از نمودار و حرکات قیمت گذشته برای کمک به تصمیم گیری معاملاتی. تجزیه و تحلیل فنی به سادگی یک بررسی گذشتهو این اغلب با نمودار انجام می‌شود تا الگوها یا سناریوهایی را شناسایی کنند که می‌توانند به معامله‌گر ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه به بهترین شکل در یک بازار به جلو حرکت کنند، ارائه می‌کنند.

شروع با تجزیه و تحلیل فنی: یادگیری اصول

1. با راهنمای تحلیل فنی ما برای مبتدیان، اصول اولیه را بررسی کنید

ایجاد یک پایه محکم از عناصر اصلی تحلیل تکنیکال برای هر معامله‌گری که به دنبال پیشرفت و موفقیت در تجارت است، کلیدی است. چگونه تحلیل تکنیکال می تواند معاملات شما را در بازارهای مالی بهبود بخشد و ابزارها، مفاهیم، ​​نمودارها و شاخص های کلیدی مورد نیاز برای تسلط بر تکنیک شما چیست؟ در راهنمای ما بیشتر بیاموزید مبانی تحلیل تکنیکال.

2. با DailyFX Trading Education یک مقدمه جامع برای کاربرد تحلیل تکنیکال دریافت کنید

در DailyFX ما آموزش تجارت بخش شامل یک ماژول اختصاصی است که در مجموعه ای از مقالات گردآوری شده است که حوزه های اصلی تحلیل فنی را پوشش می دهد. در اینجا می توانید مفاهیم کلیدی مانند خواندن نمودار، با استفاده از شاخص های فنی، و چطور تجزیه و تحلیل چارچوب زمانی و تحلیل احساسات برای کمک به تصمیمات خرید/فروش برای کمک به تصمیمات خرید/فروش

3. با پرایس اکشن کنار بیایید: یک حوزه محبوب تحلیل تکنیکال

زمینه ای در تحلیل تکنیکال که در DailyFX بسیار محبوب است، اقدام قیمت است که مطالعه حرکات قیمت بدون کمک اندیکاتورها است. مقالات فهرست شده در زیر می تواند به بهبود درک شما و افزایش اعتماد به نفس شما در این زمینه کمک کند:

مفاهیم اساسی معاملات قیمت را کشف کنید

رعایت اصول استفاده از نمودارهای قیمت برای آشکارسازی فرصت های تجاری

اقدام قیمت می تواند “نوسانات” خاصی را در طول روندهای بازار آشکار کند

پیاده‌سازی تکنیک‌های حمایت و مقاومت بنیادی قیمت می‌تواند به شناسایی معاملات شکست منجر شود

با پین‌بارها و کندل‌ها به تجزیه و تحلیل اکشن قیمت عمیق‌تر بپردازید

بیاموزید که چگونه از عمل قیمت برای به کارگیری موثر پارامترهای مدیریت ریسک درست استفاده کنید

با استفاده از توقف های انتهایی برای پاک کردن سناریوهای «چه می شد اگر» احساسات را کنترل کنید

4. در مجموعه وبینار هفتگی ما ثبت نام کنید پوست سر

استراتژیست فنی DailyFX، مایکل بوتروس کارهای قابل توجهی را در مجموعه وبینارهای اسکالپینگ خود انجام داده است که در آن جلسات هفتگی را میزبانی می کند. در این جلسه، مایکل بوتروس از تیم DailyFX به تحلیل بازارها با تمرکز کوتاه‌مدت می‌پردازد.

5. پادکست های ما را در مورد نکات و استراتژی های برتر تحلیل تکنیکال تنظیم کنید

در DailyFX ما از میزبانی لذت می بریم پادکست ها با طیفی از تکنسین های بازار و کارشناسان در زمینه تحلیل تکنیکال. برای مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل فنی پیشرفته تر، پادکست های زیر را بررسی کنید که در آن تحلیلگران DailyFX ما نکاتی را در مورد تجزیه و تحلیل تکنیکی فراتر از خواندن نمودار و در حوزه تجزیه و تحلیل عمیق ارائه می دهند:

6. به مجموعه وبینار «تجربه بهتر شدن» پل رابینسون بپیوندید

استراتژیست ارز DailyFX، پل رابینسون وبینارهای رایگان تحت عنوان «تجربه بهتر شدن» را برگزار می کند که در آن تحلیل تکنیکال نقش کلیدی در رویکرد او دارد. برای شرکت در جلسات زنده، در او ثبت نام کنید تبدیل شدن به یک وبینار معامله گر بهتر اکنون سری بزنید، یا مقالات زیر را بررسی کنید که برخی از اصول اصلی او را به طور عمیق پوشش می دهد:

مزایای یک طرح معاملاتی مناسب را کشف کنید

پتانسیل را در الگوهای نمودار با احتمال بالا مانند “سر و شانه” ببینید

ثبات در معاملات برای بسیاری از مؤلفه‌های مختلف اعمال می‌شود که کلید دستیابی به نظم هستند

رویکرد معاملاتی از بالا به پایین می تواند معامله گران را به سمت فرصت های تجاری بهتر راهنمایی کند

پیچیدگی مدیریت ریسک مناسب را برای نتایج بهینه در نظر داشته باشید

چگونه تجزیه و تحلیل فنی می تواند به معامله گران کمک کند

تجزیه و تحلیل فنی برای شناسایی فرصت های معاملاتی بسیار ارزشمند است، اما مهم است که به یاد داشته باشید این رویکرد معاملاتی یک ابزار پیش بینی نیست. با توجه به اینکه تحلیل تکنیکال یک زمینه تحلیلی است و صرفاً آنچه را که قبلاً اتفاق افتاده بررسی می کند، بی معنی است که بگوییم گذشته کاملاً آینده را پیش بینی می کند. اتفاقات جدیدی رخ می دهد و تغییراتی انتظار می رود. و در حالی که تاریخ اغلب قافیه می شود، به ندرت با کمال تکرار می شود – و اینجاست که تحلیل تکنیکال می تواند کمک کند.

یکی از دلایلی که تحلیل تکنیکال محبوبیت خود را به دست می آورد، توانایی آن در کمک به آن است مدیریت ریسک، که یک مانع کلیدی است که بسیاری از معامله گران جدید را از همتایان باتجربه خود جدا می کند.

این فرض اولیه در بود ویژگی های DailyFX معامله گران موفق سری، که در آن مشخص شد که بسیاری از معامله‌گران خرده‌فروشی اغلب درصد برنده‌ای بیش از 50 درصد خواهند داشت. اما همین معامله‌گران وقتی اشتباه می‌کنند خیلی بیشتر از برنده شدن در صورت حق با آنها ضرر می‌کنند که در پایان روز به ضرر خالص قرمز خیره می‌شوند.

کمک تحلیل فنی با مدیریت ریسک

شکی در آن نیست: تحلیل تکنیکال می تواند به شما کمک کند مدیریت ریسک. به عنوان مثال، اگر یک معامله گر در بازار یک سوگیری صعودی داشته باشد، می تواند منتظر باشد تا حمایت نشان داده شود، در این مرحله می توان توقف ها را زیر سطح حمایت تنظیم کرد. اگر این سوگیری صعودی انجام شود و قیمت‌ها بالاتر رود، معامله‌گر می‌تواند با قیمت مطلوب‌تری از موقعیت خود خارج شود. اما اگر از سوی دیگر، این تعصب صعودی عملی نشد، معامله‌گر را می‌توان با هدف کاهش ضرر از این حرکت خارج کرد، زیرا این ایده «کار نکرد».

تاجر خرده‌فروش به‌جای اینکه دائماً بازارهایی را که در آن قیمت‌ها اغلب توسط بانک‌ها تعیین می‌شود و توسط برخی افراد حرفه‌ای که حرفه‌ای در بازارسازی ایجاد کرده‌اند، دنبال می‌کنند، پیشی بگیرد، اغلب گام‌های مؤثرتری به سمت نتایج مطلوب با تمرکز بر روی آن‌ها برمی‌دارد. نسبت ریسک به پاداش. یا، به بیان دیگر، خطر کردن الف دلار تلاش برای ساختن دو. به این ترتیب، حتی اگر معامله‌گر فقط 40 درصد مواقع «درست حدس بزند»، احتمال سود خالص می‌تواند باقی بماند. همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که جایی که وجود دارد احتمال سود، خطر زیان نیز وجود دارد.

به روز باشید تحلیل تکنیکال DailyFX گزارش ها و پیش بینی ها





منبع