چه سبک معاملاتی برای شخصیت شما مناسب است؟


زن در حال بررسی نمودارهای فارکس در تلفن همراه

– بررسی شده توسط نیک کاولی، 29 ژوئیه 2022

سبک معامله اغلب با شخصیت معامله گر مرتبط است. انعکاس مهم است درونی بر شخصیت و سبک زندگی قبل از انتخاب الف استراتژی معاملاتی و ایجاد آ طرح معاملاتی. این به این دلیل است که استفاده از سبک معاملاتی بر خلاف شخصیت شما خواهد بود منجر شدن مشکلاتی که در مسیر پایبندی به برنامه معاملاتی شما وجود دارد.هنگامی که یک معامله گر سبک معاملاتی را پیدا می کند که برای او مناسب تر است. سبک به طور کلی دوام طولانی مدت دارد. معامله‌گری که با سبک معاملاتی راحت نیست یا خانه‌ای به سبک معاملاتی خاصی پیدا نکرده است، اغلب رایج‌ترین روش‌ها را می‌سازد. اشتباهات معاملاتی.

سبک های معاملاتی برای افراد بسیار سازماندهی شده کوتاه مدت

استراتژی هایی که باید در نظر گرفته شوند:

  • تجارت نوسانمعاملات نوسانی میان مدت در نظر گرفته می شوند زیرا پوزیشن ها معمولاً بین چند ساعت تا چند روز برگزار می شوند. سرمایه گذاری زمانی حداقل است که برای معامله گران در زمان کوتاه مناسب است. دستور باز و بسته شدن ممکن است مورد استفاده قرار گیرد که پس از رسیدن به سطوح قیمت خاصی به طور خودکار فعال می شود.
  • تجارت خودکار روش دیگر برای معامله گران کوتاه در زمان، یا در اوقات فراغت خود تجارت کنند، تجارت خودکار است. معامله گران صرفا معیارهای ورود و خروج خود را همراه با اندازه معامله تعیین می کنند و به بازار اجازه می دهند بقیه کارها را انجام دهد.

سبک تجارت برای افراد محتاط با زمان برای تحقیق

استراتژی هایی که باید در نظر گرفته شوند:

  • معاملات موقعیتاین برای معامله گرانی مناسب است که به دنبال حفظ موقعیت برای یک دوره طولانی (ماه / سال) هستند، که اغلب تصمیمات را بر اساس عوامل بنیادی بلندمدت قرار می دهند. برای مقاومت در برابر هرگونه نوسانات احتمالی در طول عمر معامله، به سرمایه زیادی نیاز است برای اجتناب از الف فراخوان حاشیه. افراد محتاط همچنین تمایل به معامله در اندازه های کوچکتر دارند، از توقف ها استفاده می کنند و از بازارهای بسیار نوسان اجتناب می کنند.

سبک معاملاتی برای افراد قاطع که نتایج فوری را ترجیح می دهند

استراتژی هایی که باید در نظر گرفته شوند:

  • پوست سر تجارتیک معامله گر اسکالپ به نظر می رسد یک معامله را در عرض چند دقیقه باز و بسته کند. اغلب مصرفمزیت حرکات کوچک قیمت معمولا با بالا قدرت نفوذ. سود و زیان به دلیل ماهیت سریع این استراتژی معاملاتی به سرعت تحقق می یابد. معامله گران قاطع که اغلب به دنبال نتایج فوری هستند تجارت اخبار با تدوین نظری در مورد چگونگی واکنش بازار و برنامه ریزی بر اساس آن.

سازگاری با سبک معاملاتی خود

ثبات در سبک معاملاتی منجر به ثبات در نتایج خواهد شد. تغییر سبک در زمانی که معاملات مطلوب نیستند یک اشتباه رایج در معامله گران تازه کار است. قضاوت نباید پس از معاملات محدود انجام شود، زیرا هر معامله ای موفق نیست. اگر استراتژی معاملاتی با مدیریت ریسک مناسب درست باشد، پایبندی به آن باید نتایج مطلوب را ارائه دهد.

پیدا کردن شخصیت و سبک تجاری خود: خلاصه

معامله گران با شخصیت ها و سبک های زندگی متفاوت همگی می توانند در بازار فارکس شرکت کنند. این که آیا یک معامله گر با رویکرد نوسان یا موقعیت معاملاتی بلندمدت دستی راحت است، یا رویکرد معاملات روزانه کوتاه مدت یا اسکالپینگ یا حتی یک رویکرد معاملات خودکار دستی. تجارت برای همه چیزی دارد!

با آزمون DailyFX DNA FX کشف کنید که چه نوع معامله گر هستید!

با نکات معاملاتی ما به یک معامله گر بهتر تبدیل شوید

  • دانستن نحوه کنترل احساسات در حین معامله می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. کشف اهمیت احساسات در معاملات.
  • مهم است که اهداف تجاری داشته باشید تا به سمت آنها کار کنید. درباره نحوه تعیین این اهداف در ما بیشتر بیاموزید تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر سری وبینار
  • تیم تحقیقاتی ما بیش از 30 میلیون معامله زنده را برای کشف آن تجزیه و تحلیل کرد ویژگی های معامله گران موفق. این ویژگی ها را در استراتژی خود بگنجانید تا به خود در بازار برتری دهید.





منبع