رالی استرلینگ تسکین کوتاه مدتی را فراهم می کند، تصویر بزرگتر تاریک باقی می ماند


GBP نکات کلیدی:

  • چشم انداز: خنثی
  • کمک های انرژی بریتانیا به خزانه داری میلیاردها هزینه خواهد داشت و تورم را کاهش می دهد.
  • نشست MPC بانک مرکزی انگلستان به 22 سپتامبر منتقل شد.

دانش تجارت پایه

تحلیل بنیادی فارکس

پیشنهاد شده توسط زین وودا

هفته پوند در حال بررسی

را پوند یک هفته مختلط را پشت سر گذاشت و در مقابل تیمش زمین را از دست داد یورو اما به دست آوردن به عنوان دلار آمریکا بالاخره یه ضعف دید پوند در اوایل هفته پس از انتصاب لیز تراس به عنوان نخست وزیر جدید کاهش یافت. دلار نقطه ضعف شاهد افزایش 240 عددی پیپ از پایین ترین سطح هفته بود. کاهش هفته اول باعث شد استرلینگ به نادری 37 ساله رسید و تا 1.14080 به دلار معامله شد. افزایشی که استرلینگ در برابر دلار از آن برخوردار شد، در برابر سایر ارزها تکرار نشد، که نشان می‌دهد این افزایش به دلیل ضعف دلار و نه خوش‌بینی نسبت به استرلینگ بوده است.

انتصاب PM Truss ترکیبی از احساسات بازارها را مشاهده کرد که پوند انگلیس تأثیرات آن را احساس کرد. بدبینی اولیه در مورد این انتصاب از این ایده ناشی شد که نخست وزیر جدید ممکن است برخلاف بانک انگلستان (BOE) همانطور که او افکار قوی در مورد وظایف بانک ابراز کرده بود. در عوض، نخست وزیر جدید مجموعه ای از اقدامات را برای کمک به مصرف کنندگان با افزایش بی سابقه قیمت انرژی و هزینه های زندگی اعلام کرد. طرح PM Truss میانگین هزینه انرژی برای خانوارها را از اکتبر به 2500 پوند در سال محدود می کند که بسیار کمتر از 3548 پوندی که بدون مداخله می پرداختند. انتظار می رود که هزینه کل این بسته منجر به کاهش تورم شود، اما 2.3 تریلیون پوند به بدهی ملی اضافه می کند و کسری بودجه برای سومین بار از زمان بحران مالی جهانی از 10 درصد تولید ناخالص داخلی فراتر می رود. در سال 2009.

تقویم اقتصادی انگلستان برای هفته پیش رو

با وجود اینکه بانک مرکزی انگلیس جلسه خود را یک هفته به تعویق انداخته است، تقویم اقتصادی بریتانیا هفته شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت. در طول هفته، سه انتشار داده با رتبه «بالا» وجود دارد، در حالی که ما نیز مجموعه‌ای از انتشار داده‌های با رتبه «متوسط» داریم.

در اینجا سه ​​رویداد با رتبه بالا برای هفته پیش رو در تقویم اقتصادی آمده است:

  • روز دوشنبه، 12 سپتامبر، ما اعداد رشد تولید ناخالص داخلی را در ساعت 06:00 GMT داریم.
  • در روز سه‌شنبه، 13 سپتامبر، نرخ بیکاری و اعداد تغییر شغل را در ساعت 06:00 GMT داریم.
  • در روز چهارشنبه، 14 سپتامبر، ما اعداد نرخ تورم اصلی را در ساعت 06:00 به وقت گرینویچ داریم.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

12 سپتامبر

( 13:09 GMT )

پیشنهاد شده توسط زین وودا

هفته پیش رو بازارها: استراتژی معاملات ریسک رویداد

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

نمودار روزانه GBPUSD، 9 سپتامبر 2022

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

چشم انداز GBPUSD و افکار نهایی

پوند در این سال تحت تأثیر ریسک پذیری گسترده تر قرار گرفته است. افزایش نرخ بهره در ماه اوت با مجموعه‌ای از پیش‌بینی‌های اقتصادی وحشتناک همراه شد که تنها با افزایش نرخ بهره همراه شده است افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در این هفته و چشم انداز افزایش دوباره نرخ بهره فدرال رزرو همچنان در جریان است زیرا پاول، رئیس فدرال رزرو، به دیدگاه بدبینانه پایبند است. چشم انداز استرلینگ در حال حاضر با اجماع در مورد قیمت های پایین تر و احتمال برابری با دلار که هنوز در جریان است، اعتمادی ایجاد نمی کند.

رالی این هفته GBP/USD این جفت ارز را به بالای سطح روانشناختی کلیدی 1.1500 رسانده است در حالی که همچنان زیر قیمت معامله می شود. 20، 50، و 100-SMA. شیب نزولی نشان داده شده توسط SMA ها با شروع هفته، نوید خوبی برای پوند نیست، اما اگر در روز بسته مثبت و یک بسته هفتگی بالاتر از سطح 1.15 ببینیم، هفته آینده می توانیم صعود بیشتری را برای آزمایش مجدد قبلی مشاهده کنیم. نوسان پایین در منطقه 1.1760. ما ملاقات کرده ایم پسوند fib 1.618 سطح حول و حوش سطح 1.1432 این هفته و اگر از کف های این هفته خارج شویم، ممکن است سطح فیب 2.618 را در حدود 1.09 آزمایش کنیم.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

کلان جهانی

پیشنهاد شده توسط زین وودا

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص های ردیابی احساسات معامله گر، پیش بینی معاملات سه ماهه، تحلیلی و وبینارهای آموزشی روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

– نوشته شده توسط زین وودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع