دلار استرالیا قوی تر و تخریب تقاضا بر دلار استرالیا سنگینی می کند


AUD/USD تجزیه و تحلیل و نقاط صحبت

  • ریسک گریزی جهانی و قیمت ضعیف تر کالا برای استرالیا نامطلوب است.
  • الگوهای فنی کلیدی در AUD/USD روزانه آشکار می شوند.

پیشینه اساسی دلار استرالیا

را دلار استرالیا با ادامه روند کاهش ریسک بازارهای جهانی، زیان خود را در برابر دلار صبح امروز افزایش داد. را فدرال رزرو‘s Mester دیروز یک بیانیه تهاجمی با پیش بینی نرخ های بالاتر ارائه کرد 4% با انتظار هیچ نرخ بهره کاهش در سال 2023. به طور طبیعی، این ترک دلار آمریکا قیمت پیشنهادی AUD/USD. رکودی ترس ها همچنان رایج است در حالی که نگرانی های COVID-19 در چین به کل آسیب می زند مجتمع کالا افزایش ترس از تخریب تقاضا. با توجه به اینکه AUD صادرکننده اصلی به چین است، تأثیر آن بر دلار استرالیا منفی است.

تقویم اقتصادی

داده‌های استرالیا از اوایل صبح امروز (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) نشان داد که بخش تولید برای اولین بار از ژانویه امسال به سمت قلمرو انقباضی حرکت می‌کند، در حالی که وام‌های مسکن به طور قابل توجهی تخمین‌هایی را که حاکی از کندی در بازار مسکن بود، از دست دادند. بعد از ظهر امروز ما مشتاقانه منتظر ایالات متحده هستیم ISM مترتولید نسخه ای که انتظار می رود در کمتر از ژوئیه خوانده شده در 52.

تقویم اقتصادی aud/usd

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

AUD/USD DAIنمودار LY

نمودار روزانه audusd

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

AUD/USD اقدام قیمت الف را نشان می دهد فتیله پایینی بلند در شمع روزانه امروز، اما بسته شدن تعیین می کند که آیا فتیله دوام می آورد یا خیر که ممکن است به صعود بعدی اشاره کند. با این حال، یک توسعه وجود دارد الگوی شمعدان در قالب سر و شانه تشکیل. یقه را با رنگ آبی مشخص کرده ام. بسته شدن تأیید در زیر ممکن است به خرس‌ها انگیزه بیشتری برای سوراخ کردن زیر آن بدهد روانشناسی 0.6800 منطقه پشتیبانی

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر AUD/USD، با 65% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، با این حال، به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما روی یک رویکرد محتاطانه کوتاه‌مدت می‌نشینیم.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع