دلار آمریکا کاهش می یابد زیرا محورهای سیاست باعث افزایش پوند انگلیس و کاهش 40 می شود. GBP/USD بالاتر؟


دلار آمریکا، GBP/USD، پوند انگلیس، BoE، ECB، DAX 40، NZD/USD – نکات صحبت

  • دلار آمریکا امروز نرم شد زیرا چرخش های سیاست و اصلاحات ترس ها را کاهش داد
  • بازارهای سهام امید به روزهای بهتر را با تنظیم DAX 40 برای افزودن به سودها زنده کردند
  • دولت بریتانیا و BoE تغییراتی در سیاست ایجاد کرده اند که GBP/USD را افزایش داده است

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا در سراسر جهان تضعیف شد در حالی که DAX 40 تحت تاثیر احساسات بازار که شاهد رشد و افزایش ارزهای مرتبط با کالا بوده است، تقویت شده است.

فرانسوا ویلروی دی گالهاو، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در مصاحبه با فایننشال تایمز (FT) گفت که پس از رسیدن نرخ سپرده به 2 درصد، انقباض بیشتر ممکن است کند شود.

علاوه بر این، قیمت گاز طبیعی به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب و افزایش موجودی انبار در ایالات متحده و اتحادیه اروپا که زودتر از موعد مقرر برای زمستان آینده شمالی است، کاهش یافته است. نفت خام با قرارداد آتی WTI بالای 85 دلار آمریکا ثابت است.

معاملات آتی سهام به سمتی است که بورس های اروپایی برای یک روز مثبت دیگر آماده می شوند و DAX 40 به سودهای بالقوه بیش از 1 درصد نگاه می کند.

اشتهای ریسک در حال حاضر با پیامدهای مربوط به سیاست مالی بریتانیا که جرمی هانت، صدراعظم جدید خزانه داری دیروز اعلام کرد، به طور سالم افزایش یافته بود.

کاهش مالیات برنامه ریزی شده کاملاً کنار گذاشته شده است و این ترس بازار اوراق قرضه را با بازدهی 30 ساله Gilts به زیر 4.40 درصد کاهش داد.

GBP/USD با نزدیک شدن به 1.1400 به جایی که قبل از مینی بودجه بود بازگشته است. علاوه بر این، FT گزارش داده است که بانک انگلستان ممکن است انقباض کمی (QT) را به تاخیر بیاندازد.

سهام ایالات متحده روز خود را عمیقاً سبز با تعدادی از نام ها که درآمدهای مثبت را اعلام کردند، به پایان رساندند. بانک آمریکا نتایج خوبی را اعلام کرد و تاکید کرد که مخارج مصرف کننده همچنان قوی است، چیزی که ممکن است گوش فدرال رزرو را خار کند. معاملات آتی نشان دهنده افزایش دیگری برای شروع جلسه نقدی آمریکای شمالی است.

انتشار مجموعه ای از داده های مهم چین که قرار بود روز سه شنبه باشد، به زمان نامعلومی به تعویق افتاده است. کنگره حزب کمونیست دلیل تأخیر ذکر شده است.

دلار نیوزلند پس از افزایش قیمت CPI بالاتر از پیش‌بینی‌شده، افزایش یافت که منجر به افزایش شرط‌بندی‌ها برای افزایش بیشتر از RBNZ شد.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله GBP/USD

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD در برابر مقاومت نقطه شکست در ناحیه 1.1405 – 1.1414 افزایش می یابد. حرکت به سمت بالا ممکن است تست مقاومت بالقوه 1.1496 را ببیند.

آخرین رالی بر میانگین متحرک ساده 10 و 21 روزه (SMA) غلبه کرده است و این ممکن است نشان دهد که حرکت صعودی کوتاه مدت ممکن است آشکار شود.

حمایت ممکن است در پایین ترین سطح قبلی 1.0924 و 1.0354 قرار گیرد.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع