معامله گران USD/JPY نسبت به مداخله رسمی در نزدیکی 150 محتاط هستند


USD/JPY قیمت و تجزیه و تحلیل نمودار

  • USD/JPY به بالای 149.00 شکسته می شود زیرا بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان در کنترل است.
  • هشدار وزیر دارایی در مورد “حرکات بیش از حد”.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

ین ژاپن در برابر دلار آمریکا به تضعیف خود ادامه می دهد و در اوایل جلسه در پایین ترین سطحی که آخرین بار در آگوست 1990 مشاهده شده بود معامله می شد. با توجه به اینکه مقامات ژاپنی ظاهراً مایلند با محدود کردن بازده اوراق قرضه اجازه دهند ارز تضعیف بیشتر شود، تغییر چندانی برای ین ایجاد نشده است. بازده 10 ساله JGB روی 0.25 درصد محدود شده است. در مقابل، با ادامه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان در بالاترین حد یا نزدیک به بالاترین حد در چند سال اخیر معامله می شود. UST 2 ساله حساس به نرخ با بازدهی حدود 4.45 درصد معامله می شود، در حالی که شاخص UST 10 ساله با بازدهی 4.00 درصد، حدود 375 واحد پایه بالاتر از JGB معادل قیمت گذاری شده است.

نمودار ماهانه بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده 18 اکتبر 2022

image1.png

نمودار از طریق TradingView

بانک ژاپن (BoJ) – مداخله در بازار ارز

تحرکات اخیر دلار/ین، وزیر دارایی ژاپن شونیچی سوزوکی را بر آن داشته است که نسبت به مداخله احتمالی برای آرام کردن حرکات بیش از حد در بازار ارز هشدار دهد. سوزوکی گفت که مقامات “از نزدیک حرکات بازار را زیر نظر دارند” و هر زمان که بخواهند برای آرام کردن نوسانات بیش از حد واکنش “مناسب” نشان خواهند داد. بانک مرکزی آمریکا ماه گذشته در بازار مداخله کرد و USD/JPY را فروخت، اما اقدامات آن‌ها نتوانست ضعف مداوم این جفت ارز را مهار کند. از آنجایی که سطح روانی 150 در فاصله نزدیک است و با افزایش بازدهی بین دو ارز، بازارها به زودی عزم وزیر دارایی را آزمایش خواهند کرد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 18 اکتبر 2022

image2.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروش نشان می‌دهد که 18.31 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 4.46 به 1 است. نت-شورت معامله گران 5.23 درصد بیشتر از دیروز و 9.20 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری ترکیبی USD/JPY.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 6% 4% 4%
هفتگی -7٪ 12% 8%

نظر شما در مورد USD/JPY – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع