داده های چینی به دلار استرالیا کمک می کند تا سرپا بماند


AUD/USD تجزیه و تحلیل و نقاط صحبت

  • داده های مثبت اقتصادی چین AUD را تقویت می کند.
  • احساسات مصرف کننده میشیگان در آستانه FOMC در هفته آینده مورد توجه قرار گرفته است.
  • AUD/USD معامله در نقطه عطف کلیدی، 0.67 در معرض خطر.

پیشینه اساسی دلار استرالیا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

آUD در روز جمعه پس از آمارهای بهتر از حد انتظار چین (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) مقداری حمایت پیدا کرد. اگرچه انتشار داده های اقتصادی با کاهش قیمت مسکن آغاز شد، خرده فروشی ها و تولیدات صنعتی به افزایش پیشنهادهای AUD در برابر افزایش قیمت کمک کردند. دلار آمریکا. چین به عنوان واردکننده اصلی کالاهای استرالیا، امکان انتقال مثبت به ارز محلی را فراهم کرد. همانطور که گفته شد، قیمت کالاهای مرتبط با استرالیا امروز اکثراً در قرمز هستند و هر گونه افزایشی را در جفت AUD/USD منتسب به داده‌های چین ایجاد می‌کنند.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تقویم اقتصادی امروز نسبتاً سبک است و احساسات مصرف کننده ایالات متحده بر سرفصل ها غالب است. برآوردها حاکی از چهارمین افزایش متوالی در احساسات است که می تواند دلار را صعودی کند 100bps فدرال رزرو افزایش نرخ بهره کشش بیشتری پیدا می‌کند و استرالیا را آسیب‌پذیر می‌کند تا هفته‌های آینده با موضوع بانک مرکزی آغاز شود.

در درازمدت، مگر اینکه یک چرخش مشخص در چین رخ دهد، استرالیا به عنوان یک ارز “حامی رشد” تحت فشار باقی خواهد ماند، به ویژه در حالی که ایالات متحده بانک مرکزی خود را ادامه می دهد تورم مبارزه با سیاست های پولی سخت تر

تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی audusd

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار روزانه aud/usd

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

AUD/USD روزانه اقدام قیمت تست ژولای نوسان پایین در 0.6681 (زرد) در حین آزمایش همزمان گوه افتادن پشتیبانی (سیاه). بسته شدن تایید شده زیر پشتیبانی گوه می‌تواند سوگیری رو به بالا سنتی مرتبط با گوه در حال سقوط را باطل کند و استرالیا را در معرض مناطق پشتیبانی بعدی قرار دهد. علاوه بر این روانشناسی 0.6700هندل در معرض تهدید است و منطقه تجاری فعلی را به یک منطقه کلیدی تلاقی تبدیل می کند.

نگاه کردن به شاخص قدرت نسبی (RSI)، ممکن است اشاره ای به واگرایی صعودی وجود داشته باشد، اما هنوز برای اعلام خیلی زود است. واگرایی صعودی پایین‌های بالاتری را در RSI نشان می‌دهد در حالی که عملکرد قیمت پایین‌ترین سطح را نشان می‌دهد که اغلب منجر به برگشت صعودی می‌شود.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای نمودار تحلیل تکنیکال

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 0.6824 (23.6٪ فیبوناچی)
  • EMA 20 روزه (بنفش)
  • 0.6800

سطوح پشتیبانی کلیدی:

داده های احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر AUD/USD، با76% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به سوگیری کوتاه مدت نزولی می شود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% 2% 2%
هفتگی 32% -19٪ 14%

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع