با کاهش دلار کانادا، دلار آمریکا بیشتر می شود. برای USD/CAD کجا؟


دلار آمریکا، USD/CAD، دلار کانادا، GBP، EUR، CNY، CNH، نفت خام، طلا – نکات صحبت

  • دلار آمریکا با گمانه زنی ها در مورد افزایش بیش از حد فدرال رزرو تقویت شده است
  • APآC سهام بعد از یک جلسه پر سر و صدا دیگر آسیب پذیر به نظر می رسند
  • دلار آمریکا در این هفته به نقاط عطف بسیاری رسیده است.دبلیوUSD بیمار/CAD به بالاتر رفتن ادامه دهید?

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

دلار آمریکا در آستانه نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) چهارشنبه آینده به قدرت خود ادامه می دهد. در حال ایجاد یا نزدیک شدن به قله های تاریخی بسیاری در سراسر بازار است.

در ایالات متحده، پس از توافق با اتحادیه ها، از اعتصاب راه آهن جلوگیری شد. یکی دیگر از انسدادهای زنجیره تامین این پتانسیل را داشت که اقتصادی را که پیش از این با باد مخالف سیاست پولی مواجه بود، تضعیف کند.

بازدهی خزانه داری تا امروز به افزایش خود ادامه می دهد و منحنی بیشتر معکوس شده است. 2s 10s با نزدیک شدن به 0.51-% در ماه گذشته در -0.44% بود. این بیشترین میزان معکوس شدن منحنی از زمان فروپاشی فناوری در سال 2000 است.

پوند انگلیس (GBP/USD) به پایین ترین سطح 37 ساله خود نزدیک می شود که در هفته گذشته مشاهده شد، در حالی که دلار کانادا (USD/CAD) در معاملات اولیه آسیا در 1.3252 به بالاترین حد در 2 سال گذشته رسید. در زمان چاپ نزدیک به آن سطح باقی می ماند.

با وجود تلاش‌های بانک خلق چین (PBOC) برای تثبیت یوان خشکی با نرخ قوی‌تر از حد انتظار 6.9305، امروز یوان خشکی (USD/CNY) بالای 7 معامله شد. نرخ فراساحلی (USD/CNH) دیروز از 7 گذشت و به بالاترین سطح امروز 7.0349 رسید.

پیش از رقم نهایی امروز در سطح یورو که پیش‌بینی می‌شود تا پایان آگوست 9.1 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل باشد، یورو در آسیا ثابت شده است.

هر اونس طلا در نزدیکی پایین ترین سطح 2 سال اخیر که دیروز مشاهده شد به 1660 دلار آمریکا ادامه می دهد.

نفت خام پس از فروش روز گذشته در بازار آسیا با مشکل مواجه شده است و به نظر می رسد به پایین ترین سطح هفته گذشته خود چشم دوخته است. قرارداد آتی WTI نزدیک به 85.30 دلار آمریکا است در حالی که قرارداد برنت کمی بالاتر از 91 دلار آمریکا است.

سهام APAC مجدداً در دریایی از قرمزها قرار دارند که از پیشتاز ضعیف وال استریت پیروی می کنند. معاملات آتی در آستانه یک روز سخت دیگر برای سهام اروپا و ایالات متحده است.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا امروز سخنرانی خواهد کرد و تعدادی دیگر از سخنرانان بانک مرکزی اروپا به او خواهند پیوست. پس از فروش خرده‌فروشی در بریتانیا و داده‌های CPI اتحادیه اروپا، ایالات متحده برخی از اعداد احساسات مصرف‌کننده را مشاهده خواهد کرد.

تقویم اقتصادی کامل قابل مشاهده است اینجا.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه تجارت نفت

تحلیل فنی USD/CAD

بالاترین سطح 2 ساله USD/CAD امروز در 21 روز است میانگین متحرک ساده (SMA) مستقر باند بولینگر و این ممکن است نشان دهد که بازار با فروپاشی راحت است.

همه SMA های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت زیر قیمت هستند و دارای شیب مثبت هستند. این ممکن است نشان دهد که حرکت صعودی ممکن است تکامل یابد.

پشتیبانی می تواند در نقاط شکست 1.3224 و 1.3208 باشد.

نمودار USDCAD

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع