خرید و قیمت دیزل ژنراتور ۱۴۰۱ فروش ویژه در سراسر کشور

همچنین می تواند چندین دیزل ژنراتور را برای فعال کردن موازی کار فراهم کند. هدف اصلی پانل کنترل دیزل ژنراتور توزیع انرژی الکتریکی تولیدی توسط ژنراتور به بار کاربر یا تجهیزات الکتریکی است. همچنین برای نشان دادن عملکرد دیزل ژنراتور و حفظ ثبات ولتاژ ژنراتور تحت تغییرات بار استفاده می شود.

فیلتر های کاغذی در دو نوع یکپارچه یا یکبار مصرف و با المنت قابل تعویض ساخته می شوند. در فیلتر های با المنت قابل تعویض، جسم یا همان المنت فیلتر قابل جدا شدن بوده و در هنگام سرویس ها فقط المنت تعویض یا تمیز می شود. بدنه این فیلتر شفاف بوده و سوخت داخل آن نمایان است و به راحتی می توان تمیزی و یا گرفتگی آن را مشاهده نمود. همچنین این فیلتر ها از سطح فیلتر اسیون بالایی برخوردار می باشند. فیلتر برخی موتور های جاندیر از این نوع است (فیلتر های ساخت استاندین).

باید توجه داشته باشید که در کاتالوگ دیزل ژنراتورها توان ژنراتور ها به دو نوع توان دائم و تواناضطراری کلیک کنید معرفی می شوند. تواناضطراری، ماکزیمم توانی است کهدیزل ژنراتورمی تواند در اختیار مصرف کننده قرار دهد و توان دائم، توانی معادل با نود درصد از تواناضطراری است. اگرچه توان دائم برابر با نود درصد از توان ماکزیمم تعریف می گردد اما بهتر است در حالت کار دائم بیشتر از هشتاد درصد از توان ماکزیمم دیزل ژنراتوراستفاده نشود و فقط در موارداضطراریاز حداکثر توان دستگاه استفاده شود.

  • با انتقال سیم از طریق یک میدان مغناطیسی، بارهای الکتریکی در سیم القا می شوند.
  • یکی از این دلایل کلیدی این است که ژنراتورهای دست دوم با ساعت استفاده کم اغلب با قیمت های بسیار وسوسه‌انگیزی قابل خرید است و به اندازه قابل توجهی زیر قیمت واحدهای جدید به صورت خرده‌فروشی است.
  • دیزل ژنراتور ها ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی(آلترناتور) هستند که در هر مکانی از جمله ادارات، کارخانجات، صنایع کشاورزی، بیمارستان، فروشگاه ها و…در توان های اضطراری، دائم یا مداوم در نبود برق شبکه استفاده می گردند.
  • این موتورها دارای راندمان بالا، هزینه های كم نگهداری و سایر ‫شرایط مورد نیاز مشتریان است.

رودولف دیزل در پاریس متولد و بزرگ شد اما بعدا به علت جنگ جهانی آلمان و فرانسه به انگلیس رفت. او پس از آنکه دوران تحصیلات دانشگاهی خود را آنجا گذراند در سال 1885 به پاریس بازگشت و طراحی موتورهای احتراق تراکمی را آغاز کرد. ایده اصلی این طراحی این بود که بدون استفاده از جرقه براساس فشار تراکم مخلوط سوخت و هوا داخل موتور دچار احتراق شود. رودولف دیزل معتقد بود این سیستم می تواند seventy five درصد از انرژی گرمایی را به انرژی مفید تبدیل کند. موتورهای تولید شده اولیه فقط 25 درصد بازده مفید داشتند، اما همین میزان بازده 2 برابر بهتر از دیگر موتورها بود. نسل اولیه موتورهای دیزل دوام و کارایی خوبی نداشتند به همین دلیل خریداران موتورها را بازگردانند.

دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟

سنکرون سازی دیزل ژنراتور بار با استفاده از کنترل سرعت توسط فرکانس ژنراتور کنترل میشود. به یک یا چند دیزل ژنراتور که بدون اتصال به یک شبکه الکتریکی کار می کنند ، حالت island mode یا جزیره ای میگویند. کار ژنراتورها به طور موازی مزیت افزونگی قدرت را فراهم می کنند و در بارهای جزئی می توانند راندمان بهتری داشته باشند. نیروگاه ژنراتورها را به صورت آنلاین مهیا میکند و بسته به خواسته های سیستم در زمان معین ، آنها را از خط خارج می کند. این دیزل ژنراتور ها که مولد برق سه فاز می باشند ، ژنوتیپ هایی هستند که در تریلر (کانکس)های محور سه گانه بزرگ با وزن پوند (38555 کیلوگرم) یا بیشتر قرار دارند.

دیزل ژنراتور برق اضطراری

خرید و قیمت دیزل ژنراتور ۱۴۰۱ فروش ویژه در سراسر کشور