رویدادهای جدی بازار برای S&P 500، FTSE 100، DAX و Nikkei در پیش است


S&P 500، FTSE100، DAX 40 و Nikkei 225 Fundamental Forecast Points Talking:

  • با عبور از محدودیت فصلی تعطیلات شکرگزاری ایالات متحده در بازارهای ایالات متحده و بازارهای جهانی، نقدینگی از این هفته به هفته آینده تغییر خواهد کرد.
  • تقویم اقتصادی هفته آینده متراکم است از جمله آمار تورم کلیدی، خوانش فعالیت های اقتصادی و NFPs همیشه محبوب
  • روندهای عمومی “اشتها به ریسک” بالاتر رفته است، اما به نظر می رسد این امر بیشتر توسط هنجارهای فصلی غیرقابل اعتماد پشتیبانی می شود تا پس زمینه بنیادی واقعی.

توصیه شده توسط John Kicklighter

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

پیش بینی اساسی برای S&P 500: نزولی

نقدینگی هفته آینده به بازاری بازخواهد گشت که هم شاهد سرکوب فصلی و هم ساختاری نوسانات بوده است. در حالی که ما به دوره تعطیلات پایان سال می رویم که معمولاً انتظارات برای کاهش فعالیت و مشارکت را تقویت می کند، هیچ تضمینی وجود ندارد که سکوت حاکم شود. در واقع، با توجه به تهدیدات حل نشده و همگرای تورم افسارگسیخته، ریسک های رکود و اثر عقب ماندگی انقباض سریع بازار مالی؛ حفظ اشتیاق می تواند به طور فزاینده ای پرهزینه باشد. برای معیار S&P 500 – پرمعامله ترین شاخص از بزرگترین بازار جهان – کاهش نوسانات ضمنی (“انتظار شده”) منعکس کننده بازگشت متوالی در شش هفته گذشته است. اصلاحات در روندهای غالب اتفاق می افتد و درخشش هایی از حمایت از سرفصل ها دیده می شود، مانند شور و شوق قابل توجهی که به دنبال سرعت ملایم تر CPI در ابتدای ماه رخ داد یا دقایق FOMC این هفته که نشان می دهد سرعت پایین تری افزایش احتمالاً در پیش است. این ممکن است برای کمی کشش بیشتر کافی باشد، اما پایه و اساس رالی جدی رو به جلو را نشان نمی دهد. از اسناد ایالات متحده در هفته آینده، نقاط داده ای مانند PCE deflator (شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو)، نظرسنجی اعتماد مصرف کننده هیئت مدیره کنفرانس و NFP های نوامبر وجود دارد که می تواند توجه را جلب کند. با این حال، این احتمال وجود دارد که داده ها به طور قابل توجهی نرخ پایانی فدرال رزرو را کاهش دهند یا اطمینان حاصل کنند که ما از رکود اقتصادی جلوگیری می کنیم. این امر تأثیر بالقوه داده‌ها را که روند نزولی غالب را در مقابل سرفصل‌هایی که تسکین می‌دهند، بازیابی می‌کند، منحرف می‌کند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -5٪ 2% -1٪
هفتگی -12% 7% -2٪

نمودار S&P 500 با شاخص نوسانات VIX پوشانده شده است (هفتگی)

image1.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

پیش بینی اساسی برای FTSE 100: خنثی

در چند هفته کوتاه شاهد بودیم که بانک انگلستان در مورد رکود دردناک بریتانیا هشدار داد، وزیر خزانه‌داری هشدار اقتصادی خود را در کنار بودجه محدودتر ارائه کرد و OECD هشدار داد که پنجمین اقتصاد بزرگ جهان با دردهای داخلی و خارجی مواجه است. (هزینه های انرژی) فشار. با این حال، اگر فقط به دنبال FTSE 100 بودید، چنین تصوری را به دست نمی‌آورید. با استفاده از یک سنج محبوب‌تر از ایالات متحده، من شاخص بریتانیا را با اسپرد بازده 10 ساله / 2 ساله Gilt به عنوان یک سرمایه‌گذار تحت نظارت قرار دادم. اندازه گیری پیش بینی اقتصادی این یک معیار رایج برای بازارهای بریتانیا نیست، اما مفهوم مشابه است. بدون شکست «بودجه کوچک» در ماه سپتامبر، شناخت کلی محدودیت اقتصادی در آینده به طور فزاینده ای در فشار پشت کاغذ با مدت زمان بالاتر نشان می دهد. آیا بازار همچنان می تواند با این روند عمومی مورد انتظار به سمت مشکلات اقتصادی مخالفت کند؟ سند اقتصادی علاوه بر تورم مسکن، سطح اعتبار مصرف کننده و گزارش فروش خرده فروشی خصوصی، برنامه های تحریک آمیز زیادی را ارائه نخواهد کرد. این ممکن است بازار را به روی احساسات جهانی یا علوفه غیرقابل پیش بینی باز بگذارد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 8% -2٪ 0%
هفتگی -40٪ 36% 6%

نمودار FTSE 100 با روکش بازده طلایی 2-10 بریتانیا (هفتگی)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

پیش بینی اساسی برای DAX 40: نزولی

به همان اندازه که تفاوت در عملکرد سهام و پیش بینی اقتصادی برای بازارهای بریتانیا قابل توجه است، من فکر می کنم تضاد معیارهای اصلی منطقه یورو در یک دسته است. در حالی که DAX 40 آلمان نسبت به FTSE از بالاترین سطح ابتدای سال خود فاصله دارد، شارژ 7 هفته ای و بیش از 20 درصدی برای اولی نشان دهنده خوش بینی است که با پس زمینه عمومی کلی فاصله دارد. سخت‌ترین هشدار OECD در مورد تهدید اقتصادی در سال 2023 برای منطقه یورو محفوظ بود – حتی اگر پیش‌بینی رسمی رشد 0.5 درصدی مشابه ایالات متحده باشد. همین گروه همچنین از بانک مرکزی اروپا خواسته بود که شکاف نرخ را با همتای آمریکایی خود ببندد تا تورم را از کنترل بیش از پیش کنترل کند. در هفته پیش رو، ارقام تورم منطقه یورو و آلمان، نظرسنجی احساسات در سطح منطقه و به‌روزرسانی‌های اشتغال را داریم. اگر رکود قریب الوقوع را در این داده ها ثبت کنیم، اعتماد ضعیف ممکن است شروع به تزلزل جدی کند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -16٪ 11% 4%
هفتگی -21٪ 21% 9%

نمودار DAX 40 با بازده اوراق قرضه 2 ساله منطقه یورو پوشانده شده است (هفتگی)

image3.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

پیش بینی اساسی برای Nikkei 225: نزولی

بازار سرمایه محلی ژاپن می تواند تا حدودی جزیره ای باشد. در حالی که هنوز به روی افول و جریان احساسات جهانی باز است، به ویژه در سال 2022 میزان شدید بودن “خطر کاهش” را محدود کرده است. این توسط اشتهای سرمایه گذاری محلی کمک می کند که باعث افزایش پتانسیل افزایش سرمایه در مقابل سرمایه گذاری می شود. با توجه به اینکه بانک ژاپن به تعهد خود مبنی بر ثابت نگه داشتن نرخ های بهره روی نقطه صفر مجازی خود عمل کرده است، خط پایه بازدهی به طور بی وقفه کاهش یافته است که می توان آن را در سیستم مالی یافت. با این حال، چرخش سرمایه در داخل سیستم نمی تواند بازارها را برای همیشه سرزنده نگه دارد. اگر افت قابل توجهی در احساسات جهانی وجود داشته باشد که بر انتظارات فصلی پایان سال غلبه کند یا اگر درخشش اقتصادی ژاپن خنثی شود، می‌توانیم شاهد باشیم که Nikkei 225 نه تنها به سمت پایین‌ترین محدوده امسال (به 25,150 تا 24,500) برگردد. ، ممکن است در واقع شاخص را به قلمروی «نزولی» سوق دهد که تاکنون توانسته از آن اجتناب کند. برای ریسک بالای رویداد، شرکت ژاپنی فروش خرده‌فروشی و بیکاری را در روز سه‌شنبه، تولید صنعتی و مسکن در روز چهارشنبه و هزینه‌های سرمایه سه‌ماهه را در روز پنجشنبه ارائه می‌کند.

توصیه شده توسط John Kicklighter

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

نمودار Nikkei 225 با نرخ مبادله USDJPY پوشانده شده است (هفتگی)

image4.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید





منبع