تصویر حمایتی رنگ‌های تولید ناخالص داخلی بریتانیا، پیشنهاد GBP


پوند استرلینگ نکات صحبت کردن

  • تولید ناخالص داخلی قوی بریتانیا از پوند پشتیبانی می کند.
  • بلاتکلیفی سیاسی فعلاً در جایگاه دوم قرار گرفته است.
  • واگرایی صعودی در نمودار کابلی روزانه.

GBP/USD پیشینه اساسی

را پوند فشار دیروز را پس از بهتر از آنچه انتظار می رفت پایین آورد تولید ناخالص ملی اطلاعات صبح امروز منتشر شد (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید). تولیدات صنعتی و تولیدی در ماه می به احساسات مثبت در اطراف اقتصاد بریتانیا افزوده است و به طور موقت هیاهوهای سیاسی را کنار گذاشته است. در حال حاضر، بازارهای پولی با احتمال 66 درصدی برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در ماه آگوست توسط بازار پول قیمت گذاری می کنند. بانک انگلستان (BoE) و با داده های تولید ناخالص داخلی اخیر به نظر می رسد جایگاه آن در ماه اوت تثبیت شود. قیمت گذاری مجدد به پوند اخیرا لطمه زده است، اما با رسیدن دلار به سطوح شدید ممکن است شاهد یک چرخش بالقوه باشیم.

اکنون تمرکز به سمت ایالات متحده است تورم در اواخر امروز که ممکن است باعث عقب نشینی گاوهای GBP شود، در صورتی که داده های واقعی کمتر از انتظارات باشد.

GBP/USD تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی gbpusd

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

نمودار روزانه GBP/USD

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

GBP/USD روزانه اقدام قیمت دیروز را نشان می دهد که فتیله بلند پایین تر، بازگشت امروز را به مد کتاب درسی تنظیم می کند. خرس ها تلاش کردند تا آن را آزمایش کنند 1.1800 روانشناسی منطقه حمایت بی فایده است و مطابق با روند واگرایی صعودی که اخیراً شاهد آن بوده ایم. را RSI به اوج های بالاتر خود ادامه می دهد در حالی که عمل قیمت مربوطه به سمت پایین حرکت می کند. این ممکن است نقطه عطفی برای افزایش پوند کوتاه مدت باشد، اما بیشتر به چاپ تورم ایالات متحده در اواخر امروز بستگی دارد.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • EMA 1.2080/20 روزه (بنفش)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساسات مشتری IG صعودی

احساسات مشتری IG داده ها (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر GBP/USD، با 77% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های خرید و فروش کوتاه مدت، ما روی یک سوگیری صعودی کوتاه‌مدت می‌نشینیم.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع