آخرین قیمت نفت خام – آیا CPI ایالات متحده به ارائه شفافیت تقاضا کمک می کند؟


نفت خام قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • نفت خام تحت تاثیر ترس از تقاضا
  • یک تغییر بسیار بزرگ در موقعیت خرده فروشی.

پس از فروش سنگین روز سه‌شنبه که باعث شد قیمت‌ها حدود 8 درصد کاهش یابد و علیرغم شرایط سخت عرضه، آخرین بار در چهار ماه پیش به پایین‌ترین حد خود رسید، مجتمع نفتی در تلاش است تا در معاملات اولیه افزایش یابد. انتظار می رود فشار و کشش بین عرضه و تقاضا در ماه های آینده ادامه یابد و نفت را در معرض خطر نوسانات بیشتر قرار دهد.

نگاهی به معاملات آتی نفت برنت نشان می‌دهد که بازار همچنان در رکود است، جایی که قراردادهای نفتی ماه اول با قیمت‌های بالاتری نسبت به قراردادهای با تاریخ طولانی‌تر معامله می‌شوند. بر اساس داده های ICE Europe، قیمت آتی برنت در ماه سپتامبر با قیمت 100.28 دلار در هر بشکه معامله می شود. قرارداد نوامبر 96.90 دلار است، در حالی که قرارداد دسامبر در حال حاضر با 94.37 دلار تغییر می کند. این عقب ماندگی به دلیل نگرانی های عرضه ناشی از تحریم های روسیه پس از حمله روسیه به اوکراین است. روسیه پس از عربستان سعودی و ایالات متحده، سومین تولیدکننده بزرگ نفت جهان است و تحریم ها بر فروش نفت آنها در سراسر جهان احساس می شود.

اواخر امروز، اداره آمار کار ایالات متحده، داده های تورم ماهانه خود را منتشر خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که نرخ تورم اصلی ژوئن سالانه از 8.6 درصد در ماه مه به 8.8 درصد افزایش یابد، در حالی که قرائت اصلی از 6.0 درصد به 5.7 درصد کاهش می‌یابد. داده‌های امروز به معامله‌گران اطلاعات بهتری از فشارهای قیمتی ایالات متحده می‌دهد و احتمالاً به بحث‌های بیشتر درباره نحوه عمل فدرال رزرو در ماه‌های آینده دامن می‌زند. اگر معامله گران بر این باور باشند که فدرال رزرو تورم را تحت کنترل در می آورد، روایت رکود قوی تر می شود و تقاضا برای نفت بیشتر کاهش می یابد و قیمت نفت را با خود همراه می کند.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX.

نفت خام برنت در حال حاضر در دو طرف میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله می شود، شاخصی که از دسامبر گذشته به پایین تر از آن بسته نشده است. اگر sdma 200 ثابت بماند، به 100 دلار در هر بشکه باز می گردد. راه را برای حرکت بزرگتر به قیمت 106.30 دلار در هر بشکه اخیر باز خواهد کرد. دو رویه بسته شدن و باز شدن در زیر 200-dsma 95.60 دلار در هر بشکه باقی می ماند. آسیب پذیر.

نمودار قیمت روزانه نفت برنت – 13 جولای 2022

آخرین قیمت نفت خام - آیا CPI ایالات متحده به ارائه شفافیت تقاضا کمک می کند؟

داده‌های خرده‌فروشی IG در زیر نشان می‌دهد که مشتریان روز گذشته موقعیت‌های خرید خالص خود را به شدت افزایش دادند و موقعیت‌های فروش خود را کاهش دادند.

اگر نگاه کنیم نفت خام آمریکا، داده های تجارت خرده فروشی IG نشان می دهد 68.90 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.22 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 66.72 درصد و نسبت به هفته گذشته 15.58 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات در هفته گذشته 35.42 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 13.33 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران دارای سود خالص هستند نشان می‌دهد روغن – قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد نفت قوی تر – گرایش معاملاتی بر خلاف نزولی نفت خام آمریکا.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ نفت خام – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع