عدم رعایت برابری بالاتر از دسامبر 2002 به پایین باز می شود


نقاط صحبت نرخ EUR/USD

یورو/دلار آمریکا برای اولین بار از نزدیک به دو دهه به صورت برابر معامله می شود، زیرا در ماه جولای به پایین ترین حد سالانه (1.0000) می رسد و نرخ ارز ممکن است به سمت پایین بیاید. پایین ترین سطح دسامبر 2002 (0.9859) همانطور که شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمروی بیش از حد فروش قرار دارد.

پیش‌بینی EUR/USD: عدم حفظ بالاتر از برابری در دسامبر 2002 به پایین باز شد

یورو/دلار آمریکا پس از ناکامی در دفاع از دلار همچنان تحت فشار است پایین ترین سطح 2020 (1.0340)و اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای کاهش بیشتر در نرخ ارز افزایش می‌دهد، زیرا باعث گسترش مجموعه‌ای از اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته می‌شود.

در نتیجه، اقدام نزولی قیمت در EUR/USD ممکن است تا زمانی که RSI به بالای 30 برسد تا سیگنال خرید کتاب درسی را ارائه دهد ادامه یابد و چاپ داده‌های تازه از ایالات متحده ممکن است نرخ ارز را به پایین‌ترین حد سالانه به عنوان شاخص قیمت مصرف کننده برساند. انتظار می رود (CPI) برای ده ماه متوالی افزایش یابد.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

پیش بینی می شود که شاخص CPI در ماه ژوئن پس از افزایش 8.6 درصدی در سال در ماه قبل به 8.8 درصد برسد و شواهدی از رشد مداوم قیمت ممکن است باعث واکنش صعودی دلار آمریکا شود زیرا فدرال رزرو را برای افزایش تلاش خود تحت فشار قرار می دهد. در مبارزه با تورم

با این حال، کاهش در CPI اصلی ممکن است واکنش متفاوتی ایجاد کند زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) علاقه کمی به اجرای یک افزایش نرخ 100 واحدی نشان می‌دهد و رئیس جروم پاول و شرکت ممکن است مسیر فعلی سیاست پولی را در تصمیم بعدی نرخ بهره در 27 ژوئیه حفظ کند زیرا به نظر می رسد بانک مرکزی در مسیر افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره است.

تا آن زمان، حرکت نزولی در پشت EUR/USD ممکن است با حفظ RSI در قلمرو فروش بیش از حد افزایش یابد، در حالی که به نظر می رسد شیب در تمایل خرده فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله گران در بیشتر سال 2022 این جفت ارز را حفظ کرده اند.

تصویر احساسات مشتری IG برای EUR/USD

را گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 72.80 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی یورو/دلار آمریکا، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 2.68 به 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 4.27 درصد و نسبت به هفته گذشته 11.59 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 11.50 درصد و نسبت به هفته گذشته 39.28 درصد افزایش یافته است. افزایش سود خالص لانگ به رفتار ازدحام دامن زد، زیرا 72.42 درصد معامله گران هفته گذشته یورو/دلار آمریکا بودند، در حالی که جهش در موقعیت خالص فروش با نرخ ارز در اوج معامله در برابری همراه بود.

با توجه به آنچه گفته شد، EUR/USD ممکن است به حک کردن یک سری از اوج و پایین‌ترین قیمت در باقیمانده هفته ادامه دهد، زیرا پیش‌بینی می‌شود که CPI ایالات متحده برای ده ماه متوالی افزایش یابد. نرخ ارز ممکن است به سمت پایین ترین سطح دسامبر 2002 (0.9859) کاهش یابد تا زمانی که RSIزیر 30 نگه می دارد

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

تصویر نمودار نرخ روزانه EUR/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • EUR/USD به پایین ترین حد سالانه (1.0000) مبادله می شود زیرا مجموعه ای از اوج ها و پایین ترین قیمت های هفته گذشته را گسترش می دهد، و به نظر می رسد که روند نزولی قیمت همچنان ادامه داشته باشد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمروی بیش از حد فروش می نشیند.
  • به نوبه خود، EUR/USD ممکن است تا زمانی که RSI به بالای 30 صعود کند، با شکستن/بستن به پایین تر از سطح سالانه، به معاملات خود ادامه دهد. همپوشانی فیبوناچی در اطراف 0.9910 (78.6% اصلاحی) تا 0.9950 (50% انبساط) برای آوردن پایین ترین سطح دسامبر 2002 (0.9859) روی رادار
  • ناکامی در دفاع از کمترین میزان اکتبر 2002 (0.9685) ممکن است EUR/USD را به سمت پایین ترین سطح سپتامبر 2002 (0.9608) سوق دهد و منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 0.9530 (61.8٪ گسترش) باشد.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع