بیانیه Dovish FOMC EURUSD را بالاتر می برد


اخبار و تحلیل EUR/USD

  • Dovish FOMC از یورو استقبال می کند – از روند صعودی چشمگیر پشتیبانی می کند
  • ملاحظات فنی EUR/USD و سطوحی که باید تماشا کنید
  • افزایش شورت، کاهش خریدهای طولانی به چشم انداز صعودی مشتریان IG می افزاید.
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله EUR/USD

Dovish FOMC از یورو استقبال می کند – از اجرای صعودی پشتیبانی می کند

بیانیه FOMC و پیش‌بینی‌های اقتصادی منتشر شده دیروز به‌عنوان نامطلوب تلقی شد زیرا فدرال رزرو با زبان تغییر یافته خود در دستورالعمل‌های رو به جلو، در را به روی مکث باز کرد. اظهارات قبلی شامل «افزایش مداوم در محدوده هدف ممکن است مناسب باشد»، در حالی که بیانیه دیروز چنین جمله‌ای را با «…برخی تحکیم سیاست‌های اضافی ممکن است مناسب باشد» جایگزین کرد – تا منعکس کننده یک گام کاهش در انگیزه افزایش بیشتر نرخ‌ها باشد. بازارها در حال حاضر در پایان سال نرخ کاهش نرخ را قیمت گذاری می کنند.

در مقابل، بانک مرکزی اروپا طی تصمیم هفته گذشته بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ بهره، پیامی قوی به بازار ارائه کرد که در آن، علیرغم فروش اجباری Credit Suisse، سیستم بانکی همچنان مقاوم است و شورای حاکم همچنان برای افزایش بیشتر باز است. بانک مرکزی اروپا هم از نظر سطح نرخ بهره و هم از نظر مشاهده نشانه های قوی تر از کاهش تورم در سراسر منطقه یورو همچنان پشت منحنی قرار دارد. بسیاری از مقامات بانک مرکزی اروپا ابراز نگرانی کرده اند که انتظارات فعلی و پایین نرخ سیاستی از تفکر بانک مرکزی اروپا متفاوت است – که نشان دهنده پتانسیل صعودی بیشتر برای یورو است.

بازارها نرخ پایانی بین 3.25٪ تا 3.5٪ را بدون پیش بینی کاهش در سال جاری- برخلاف ایالات متحده پیش بینی می کنند.

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

ملاحظات فنی EUR/USD و سطوح قابل مشاهده

امروز می تواند ششمین روز متوالی صعودی را برای این جفت فراهم کند، زیرا حرکت همچنان ادامه دارد تا جفت از سطوح مقاومت عبور کند. دیروز، شکست قطعی بالای منطقه مقاومت 1.0767 به راحتی به دست آمد، در حالی که آزمایش دیگری از خط روند، که در گزارش قبلی مشخص شده بود، انجام شد.

آزمون فوری تداوم صعودی خود را نشان می دهد که آیا قیمت ها به خط روند احترام می گذارند، این بار به عنوان حمایت، قبل از آخر هفته. اگر حفظ شود، این جفت می تواند تلاش دیگری برای رسیدن به بالاترین سطح سالانه 1.1033 انجام دهد. سطوح بیشتر حمایت در 1.0770 ظاهر می شود، با یک حرکت صعودی ناموفق که احتمالاً قیمت ها را به زیر 1.0615 بازمی گرداند.

یورو/دلار آمریکا نمودار روزانه

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

احساسات EUR/USD به ادامه صعودی اشاره می کند

واگرایی گسترده بین خرید شلوار کوتاه و نزولی، یک سوگیری صعودی را تا آنجا که به احساسات مشتری IG مربوط می شود، نشان می دهد.

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -18٪ 6% -3٪
هفتگی -44٪ 92% 9%

EUR/USD: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 31.97 درصد از معامله گران دارای معاملات خالص هستند با نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.13 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت یورو/دلار ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 19.23 درصد و نسبت به هفته گذشته 48.04 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 2.91 درصد و نسبت به هفته گذشته 92.56 درصد افزایش داشته است.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به روز گذشته و هفته گذشته کوتاه تر هستند ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چشم انداز معاملاتی بر خلاف صعودی EUR/USD قوی تر می دهد..

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع