به‌دلیل غافلگیری بانک مرکزی اروپا با افزایش غیرمنتظره نرخ، اندکی کاهش یافت


اخبار و تحلیل DAX

  • بانک مرکزی اروپا آرآیس ها هر سه منعلاقه r50bps می خورد.
  • ضد پارگی هملابزار حفاظتی انتقال (TPI) to در ساعت 15:45 CET منتشر می شود
  • روسیه rاز نورد استریم استفاده می کند gمانند fکم، بزنگ زدن Eاروپا موقت rمخالفت.

سفت کردن کمی: چیست و چگونه کار می کند؟

DAX 40: متوقف می شود و عقب نشینی می کند زیرا افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا متقاعد نمی شود.

داکس از خبر الف رد کرد افزایش 50 واحدی توسط بانک مرکزی اروپا قبل از بازیابی و ارسال دستاوردهای متوسط. احساسات همچنان به تلنگر بین سود و زیان با بانک مرکزی اروپا (ECB) خط آغازین رئیس جمهور کریستین لاگارد در سخنرانی خود با بیان اینکه رشد در منطقه یورو نشانه هایی از کند شدن را نشان می دهد.

ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا از سمت نخست وزیری کشور استعفا داد و زمینه را برای انتخابات زودهنگام فراهم کرد و تهدید کرد که مرحله جدیدی از آشفتگی را برای بدهی های کشور به راه خواهد انداخت. در پی استعفای دراگی، بازدهی اسکناس 10 ساله ایتالیا تا 21 واحد پایه افزایش یافت و به 3.6 درصد رسید که بالاترین رقم از ژوئن بود. اسپرد روی اوراق قرضه آلمانی معادل، که یک معیار ریسک رایج است، به 233 واحد پایه افزایش یافت. در پاسخ، ECB در تلاش است تا از طریق ابزار مدیریت بحران جدید، آسیب‌پذیرترین اعضای منطقه یورو را در برابر سفته‌بازی‌های بازار محافظت کنید.اندرو شیتس، استراتژیست ارشد دارایی های متقابل مورگان استنلی، گفت: اگر ابزار بانک مرکزی اروپا در یکسان کردن زمین بازی برای کشورهایی با هزینه های استقراض بالاتر موفقیت آمیز باشد و روسیه به صادرات گاز ادامه دهد، چشم انداز بازارهای اروپایی “بسیار بسیار خوب” است.

احساسات در اروپا به گفته سخنگوی اپراتور خط لوله نورد استریم، پس از آغاز ارسال گاز روسیه از طریق بزرگترین خط لوله خود به اروپا پس از یک دوره تعمیر و نگهداری 10 روزه، بازارها با لحنی مثبت باز شدند. با این حال، رگولاتور انرژی آلمان می گوید اگر منابع روسیه از طریق نورد استریم 1 در سطح فعلی باقی بماند، سطح ذخیره سازی 90 درصدی تا نوامبر بدون اقدامات اضافی به سختی قابل دسترسی خواهد بود. صندوق بین‌المللی پول هشدار داد که تعطیلی کامل عرضه روسیه، آلمان را در خطر از دست دادن تقریباً 5 درصد از تولید اقتصادی خود قرار می‌دهد. این به کاهش نگرانی ها در مورد تداوم و سهمیه بندی احتمالی عرضه گاز کمک چندانی نخواهد کرد.

نمودار روزانه DAX 40جولای 21،2022

جدیدترین DAX 40: با سورپرایز بانک مرکزی اروپا با افزایش غیرمنتظره نرخ بهره، اندکی کاهش یافت

منبع: IG

DAX 40 نمودار 2H – 21 ژوئیه 2022

جدیدترین DAX 40: با سورپرایز بانک مرکزی اروپا با افزایش غیرمنتظره نرخ بهره، اندکی کاهش یافت

منبع: IG

از منظر فنی، دیروز شاهد یک رد 50-SMA قبل از بسته شدن کندل روزانه نزولی در زیر ناحیه مقاومت 13300. در یک چشم انداز روزانه، ما یک بار دیگر ناحیه مقاومت 13300 را آزمایش کرده ایم در حالی که 20-SMA را در نمودار 2H رد کرده ایم. ما ممکن است قبل از فشار به پایین به سمت نمودار 2H شاهد جهش 50-SMA در نمودار 2H باشیم. روانشناسی کلیدی سطح 13000. شکستن و بسته شدن پایین می‌تواند قیمت‌های پایین‌تر و احتمالاً آزمون مجدد پایین‌ترین سطح سال تا به امروز را باز کند.

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

پشتیبانی مناطق

مناطق مقاومت

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع