برنت در چشم انداز تقاضای تجدیدنظر شده و دلار ضعیف تر به نظر می رسد


تجزیه و تحلیل و نکات گفتگوی نفت خام برنت (LCOc1)

  • قیمت نفت خام افزایش ذخایر را نادیده می گیرد.
  • پیش‌بینی‌های افزایش تقاضا باعث افزایش نفت خام می‌شود، اما افزایش مجدد دلار ممکن است پتانسیل صعودی را محدود کند.
  • پرچم خرس همچنان در کانون توجه است، اما راه درازی در پیش است تا پتانسیل شکست را ببینیم.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی نفت خام برنت

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نفت خام برنت این پنجشنبه با وجود ذخایر بزرگ در ایالات متحده که در گزارش هفتگی API و EIA تغییر ذخایر نفت خام منعکس شده است، در حال افزایش است. عامل تحت الشعاع اوپک و بازنگری آژانس بین المللی انرژی در پیش بینی های تقاضای آنها برای سال 2023 است. تقاضای بالاتر از آنچه قبلاً انتظار می رفت باعث افزایش قیمت نفت خام می شود زیرا خوش بینی ناشی از بازگشایی چین به سمت تقاضا تقویت شده است.

از دیدگاه دلار، این هفته چیزهای زیادی از ارقام ثابت تورم (گزارش CPI) گرفته تا داده‌های استثنایی خرده‌فروشی اتفاق افتاده است. متأسفانه برای دلار، اطلاعات به شکل قابل توجهی به شاخص دلار (DXY) منتقل نشده است، اما میزبان امروزی سخنرانان فدرال رزرو می تواند به لفاظی های جنگ طلبانه ادامه دهد و دلار را تقویت کند. مجوزهای ساختمانی و داده‌های PPI تنها رویدادهای تأثیرگذار امروزی هستند، اما تمرکز بر داده‌های ادعاهای بیکاری نیز خواهد بود تا ببینیم آیا انتشار ستاره‌ای اخیر حقوق و دستمزد غیر کشاورزی (NFP) اثبات شده است یا خیر. دلار نیز توسط بانک مرکزی اروپا تهاجمی کاهش یافته است و نوسانات ممکن است تا امروز ادامه یابد و مقامات بانک مرکزی اروپا نیز در تقویم اقتصادی آن را به تصویر بکشند.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت خام برنت (LCOc1).

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

عملکرد قیمت در نمودار روزانه نفت خام برنت در بالا در محدوده الگوی نمودار پرچم خرس در حال توسعه (سبز) باقی می ماند 85.00 دسته حمایت روانی به عنوان یک الگوی ادامه نزولی، به طور طبیعی سوگیری به سمت نزولی منحرف خواهد شد که می تواند از تقویت دلار در اواخر امروز ناشی شود.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی در نفت خام، با 68% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم. با این حال، با توجه به تغییرات اخیر در موقعیت های بلند و کوتاه، ما به یک موقعیت صعودی کوتاه مدت می رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع