با ۹ صرافی ارز دیجیتال ایرانی آنلاین و معتبر آشنا شوید!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سایت فارکس دیلی لطفا از صفحه ما بخواهید.

در صورت دعوت دوستانتان و عضویت آن ها در این صرافی، ۲۵ درصد از معاملات آن ها به شما کمیسیون پرداخت می شود. این سطوح کاربری در میزان کارمزد دریافتی در معاملات مختلف و سقف برداشت روزانه داراییها تاثیرگذار است. میزان کارمزد معاملات در صرافی نوبیتکس در بازه ۰.۲۵% تا ۰.۳۵% است و بازه محاسبه آن ۳۰ روزه است. حداقل میزان قابل فروش ارز دیجیتال در این صرافی حدود ۱۰ دلار (به ریال) است. همچنین در صورت هرگونه سؤال در مورد صرافیهای ارز دیجیتال میتواند در بخش کامنتها سؤالات خود را مطرح کنید یا در صورت نیاز به مشاوره دقیقتر از طریق راههای ارتباطی قرار داده شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. رتبه الکسای نویتکس در ایران ۲۲۵ است اما اطلاعاتی در مورد تاریخ ثبت دامنه آن وجود ندارد. رتبه الکسای والکس در ایران به عنوان دومین صرافی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی حدود ۳۰۰ است و زمان ثبت دامنه آن به حدود ۱ سال و نیم قبل برمیگردد. با افزایش روزافزون سودهای حاصل از ارزهای دیجیتال افراد زیادی مشتاق به زدن سایت صرافی ارز دیجیتال شدهاند، بهگونهای که روزانه شاهد صرافی های ارز دیجیتال ایرانی نوپا زیادی هستیم. برای وارد شدن به این صرافی نیازی به استفاده از VPN و VPS نیست و به راحتی با استفاده از کد تخفیف «0YE76NA6» در قسمت ریفرال «referral»، می توانید در این صرافی ثبت نام کنید و هدیه کاهش کارمزد معاملاتی دریافت کنید.

اگر شخصی شما را دعوت کند و شما از طریق آن شخص وارد سایت شوید می توانید در کارمزد تمام معاملاتی که انجام می دهید بین ۵ تا ۳۰ درصد از مبلغ کارمزد تخفیف بگیرید. با ثبتنام در این سایت شما یک کاربر نقرهای خواهید بود که حداکثر مجاز به تراکنش تا سقف ۵۰ میلیون تومان در روز هستید. در صرافی اوکی اکسچنج نیز مانند تمامی صرافیهای معتبر ایرانی و خارجی به منظور مبارزه با سواستفادههای مالی ، پولشویی و کلاهبرداریهای اینترنتی، هر کاربر لازم است که برای انجام معاملات اعم از واریز و برداشت، از طریق اطلاعات هویتی و بانکی خود اقدام به تایید هویت نمایند. در ادامه شما را با ویژگیها، مزایا، معایب و نحوه احراز هویت این صرافی ایرانی آشنا خواهیم کرد. صرافی اکسکوینو که به دلیل دارابودن مجوز ساماندهی ارشاد خود را شرکتی دانشبنیان معرفی کرده اما با وجود داشتن این لوگو در سایت مجوز رسمی و قانونی خریدوفروش بیتکوین را ندارند و داشتن آن لوگو صرفاً به دلیل ثبت در سایت ساماندهی ارشاد است. والکس معاملات شما را در ۳ ماه گذشته در نظر میگیرد و میزان کارمزد این صرافی از حداقل ۰.۲% تا حداکثر ۰.۴% است.

حال پس از انجام سه مرحله احراز هویت و انجام موفق آن باید منتظر تماس کارشناسان صرافی بیت ۲۴ باشید تا پس از بررسی اطلاعات ثبت شده و تایید با شما تماس بگیرند. صرافی بیت پین یک صرافی ایرانی است که تیم آن را گروهی از شرکتهای مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه گذاری و حقوقی و تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی تشکیل داده است. در مرحله بعد با تعیین یک وقت قبلی با شماره ثابتی که در اختیارشان قرار دادهاید با شما تماس خواهند گرفت تا احراز هویت شما تأیید شود. حداکثر میزان خرید در هر مرحله برابر با ۵۰ میلیون تومان است و هرکاربر برای خرید بیش از این مبلغ باید مراحل را به دفعات انجام دهند. متن تعهد خواسته شده از شما را مطابق چیزی که از شما خواسته شده نوشته و در انتهای آن امضا، تاریخ و ساعت دقیق را اضافه کنید. اعطای امتیاز به کاربران جدیدی که با لینک کاربران بیت ۲۴ وارد سایت شده و ثبت نام میکنند. به این صورت که هرچه ارزش معاملات شما بیشتر شود، میزان کارمزد پرداختی شما نیز کاهش مییابد. در خصوص کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال در بازارهای غیر ریالی که دو طرف معامله ارز دیجیتال بوده و تومان دریافت یا پرداخت نمیشود مبلغ ثابت ۰.۲% است.

ما در این مقاله قصد داریم که به بررسی صرافی های ارزدیجیتال ایرانی معتبر و ویژگیهایی که لازم است برای انتخاب صرافی مناسب بدانیم، بپردازیم؛ بنابراین اگر شما نیز در حوزه ارز دیجیتال فعالیت میکنید و یا قصد ورود به این حوزه را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال و صرافیها آشنا شوید. این صرافی به دلیل احراز هویت آسانی که دارد محبوبترین و پرطرفدارترین صرافی در بین سایر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی معتبر است. بیت ۲۴ یک صرافی ارز دیجیتال در ایران است که با متخصصین نخبه کشور، فعالیت خود را با هدف حذف واسطه ها آغاز کرده است. پشتیبانی از ۱۵ ارز دیجیتال محبوب مانند: بیت کوین، اتریوم، ریپل، دوج کوین و غیره. از پشتیبانی تلفنی و تیکتی برخوردار بوده و شرایط استفاده از خدمات و تعهدات مرتبط به کاربران بهصورت شفاف بیان شده است. در صورت تایید مراحل مربوط به اطلاعات شخصی، شماره همراه و اطلاعات بانکی و نبود هیچ مشکل و اختلال، تایید هویت پس از ۲۴ ساعت توسط کارشناسان این صرافی انجام خواهد شد.