اگر CPI ایالات متحده نشان دهنده تورم ثابت باشد، رالی USD/CAD ادامه خواهد داشت


نقاط صحبت دلار کانادا

USD/CAD به دنبال افزایش بیش از حد انتظار در حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) به بالاترین حد ماهانه (1.2985) رسید و به روز رسانی به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ممکن است نرخ ارز را به عنوان فدرال رزرو تحت تاثیر قرار دهد. تلاش برای کاهش تورم

پیش بینی اساسی برای دلار کانادا: نزولی

گزارش خوش‌بینانه NFP همراه با انقباض 30.6 هزار نفری در اشتغال کانادا ممکن است USD/CAD را در روزهای آینده حفظ کند زیرا چاپ داده‌ها به چشم‌انداز سیاست پولی وارد می‌شود و بانک کانادا (BoC) ممکن است برای تعدیل رویکرد خود تحت فشار قرار گیرد. پس از تصمیم به “مسیر را به سمت نرخ های بهره بالاتر بارگذاری کنید

نشانه‌های تضعیف بازار کار ممکن است بانک مرکزی آمریکا را به سمت عادی‌سازی سیاست‌های پولی با سرعت کمتری به عنوان فرماندار سوق دهد. تیف مکلم و شرکت اذعان دارند که “نرخ بهره باید بیشتر افزایش یابدو کاهش انتظارات برای افزایش 100 واحدی دیگر نرخ بهره ممکن است باعث ایجاد باد مخالف برای دلار کانادا شود.سرعت افزایش ها توسط ارزیابی مستمر بانک از اقتصاد و تورم هدایت می شود.

اگر CPI ایالات متحده نشان دهنده تورم ثابت باشد، رالی USD/CAD ادامه خواهد داشت

در مقابل، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) ممکن است تلاش خود را برای مبارزه با تورم در بحبوحه بهبود مستمر در بازار کار ایالات متحده افزایش دهد و باید دید آیا به روز رسانی به CPI بر چشم انداز کوتاه مدت دلار تأثیر می گذارد یا خیر. /CAD به عنوان خواندن سرفصل انتظار می رود از 9.1٪ در سال در ژوئن به 8.7٪ کاهش یابد، در حالی که پیش بینی می شود خواندن اصلی از 5.9٪ در سال در همان دوره به 6.1٪ افزایش یابد.

دسته ای از پرینت داده های مختلط ممکن است به عنوان رئیس یک واکنش زانویی برحسب USD/CAD ایجاد کند جروم پاولتشخیص می دهد که “احتمالاً مناسب خواهد بود که سرعت افزایش ها را کاهش دهیم در حالی که ما ارزیابی می کنیم که چگونه تعدیل های سیاست تجمعی ما بر اقتصاد و تورم تأثیر می گذارد.” اما افزایش غیرمنتظره دیگری در قیمت‌های مصرف‌کننده ایالات متحده ممکن است واکنش صعودی را در گرین‌بک ایجاد کند زیرا بر FOMC فشار می‌آورد تا سیاستی بسیار محدودکننده را اجرا کند.

با این گفته، دلار U ممکن است به عملکرد بهتر از همتای کانادایی خود ادامه دهد گزارش خوش‌بینانه NFP ایالات متحده، زمینه را برای افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو افزایش می‌دهد و USD/CAD ممکن است به روند نزولی خود از بالاترین سطح ماه جولای (1.3224) ادامه دهد، اگر CPI نشان دهنده تداوم تورم باشد.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع