معرفی صرافی کوینکس و مزایای آن

Referral code: طبق قوانین سایت اگه با کد معرف ثبت نام کنید، به مدت 3 ماه در کارمزد معاملات VIP بهتون تخفیف داده میشه و اگه بدون کد معرف ثبت نام کنید، تخفیفی شامل حالتون نمیشه؛ شما عزیزان میتونید برای قسمت کد معرف، کد t8945 رو وارد کنید و یا از طریق این لینک در کوینکس ثبت نام کنید تا به صورت خودکار، کد معرف براتون ثبت بشه. بعد از جستجوی نام ارز دیجیتال مورد نظر باید بررسی کنید که آن صرافی یا کیف پول از کدام شبکه برای انتقال ارز دیجیتال مورد نظر پشتیبانی میکند. با انتخاب حالت مارکت و سپس انتخاب مقدار ارز به طور مثال 10 واحد، کلید Buy را فشار می دهیم.

در قسمت To باید Futures account را انتخاب کنید.

یعنی فروش را انجام می دهد تا از ضررهای بیشتر جلوگیری نماید. در صورتی که مایل به انجام معامله در صرافی کوکوین باشید؛ پس از شارژ حساب کاربری خود لازم است دارایی رمزنگاری شده خود را از حساب اصلی یعنی Main Account به حساب معاملات یعنی Trading Account منتقل کنید. در فیلد Available Margin مشخص می کنید که چه مقدار ارز در کیف پولتان باقی مانده است. پس از تعیین قیمت، مقدار ارزی را هم که می خواهیم به فروش برسانیم تعیین می کنیم و با زدن کلید Sell درخواست خود را برای فروش ارز به ثبت می رسانیم. اگر شما جزو افرادی هستید که میخواهید از نوسانات این ارزهای دیجیتالی به سود برسید، هم از نظر اخلاقی و هم از نظر ارزشی به نظر بنده بهتر است حداقل روی میم کوین ها معامله نمایید. یعنی اگر با صد ارز آدا وارد معامله شده ایم بخواهیم تعداد آن ارز را به 110 واحد برسانیم.

آیا صرافی کوکوین ایرانیان را تحریم کرده است؟ با چه عددی می خواهیم از پوزیشن خارج شویم و میزان لیکوئید سایت ایران ارز دیجیتال (iranarzdigital.com) شدن چقدر است. استفاده از ماشین حساب اپلیکیشن Coinex چه مزایایی دارد؟ قبل از گرفتن پوزیشن لازم است وارد ماشین حساب اپلیکیشن Coinex شویم و محاسباتی را خودتان انجام دهید. قبل از هر کار باید مقداری ارز از بخش Spot به بخش فیوچرز صرافی یا Perpetual منتقل نماییم. این ارز به صورت جفت ارز در صرافی کوینکس موجود است و می توانید آن را خرید نمایید. نحوه گرفتن پوزیشن در حالت مارکت چگونه است؟ در ادامه آموزش اپلیکیشن کوینکس، نحوه ایجاد پوزیشن توضیح داده می شود. در ادامه آموزش اپلیکیشن کوینکس به آموزش نحوه ترید در بخش فیوچرز کوینکس می پردازیم.

آموزش کار با اپلیکیشن کوینکس پیچیده نیست؛ با این حال باید مطالب مختلفی را برای فعالیت در این اپلیکیشن آموزش ببینید. CET برای کاربران بستری را فراهم میکند تا بتوانند فعالیت های اجتماعی محور داشته باشند، از قوانین شفاف معاملاتی بهره مند شوند و کنترل بر روی دارایی های خود داشته باشند. پس از پر کردن فیلدها روی گزینه Calculate فشار دهید. پس ثبت نام را از قسمت Email، ✅ انجام میدم. در بخش Wallet Address باید آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید و مطمئن شوید که در فیلد Network، نام شبکه مقصد به درستی نوشته شده باشد.

صرافی بایننس به دلیل فشار شدید نهادهای نظارتی و قانونگذاری در کشورهای مختلف، در ابتدا سقف برداشت از حسابهای احراز هویت نشده را از 2 واحد بیت کوین در روز به 0.06 واحد رمز ارز BTC کاهش داد. کادر بعدی باید یک رمز عبور قوی متشکل از 7 کاراکتر شامل حروف و عدد قرار دهید. علاه بر این، تعدادی از رمز ارز ها هستند که توسط برخی کالا ها مانند طلا پشتیبانی می شوند. وقتی قیمت جفت ارز معاملاتی به 50500 USDT میرسد، ربات به صورت خودکار 500 USDT از بیتکوین را میفروشد. در حالت Limit می توان مقدار و قیمت ارز در پوزیشن را به صورت دستی وارد کرد. چگونه می توان در اپلیکیشن Coinex پوزیشن ایجاد کرد؟ با قرار گرفتن پوزیشن در این برگه می توان پوزیشن را مدیریت کرد.

از دیگر ویژگی های صرافی کوکوین، دریافت کمترین هزینه و کمیسیون برای خدمات خود است که همچنین شما میتوانید با استفاده از توکن بومی صرافی کوکوین ( KCS ) از تخفیف 25% در پرداخت کمیسیون استفاده کنید و همچین با افزایش حجم معاملاتتان، میزان کارمزد پرداختی شما نیز به صورت پله ای کاهش پیدا میکند. مارکتهای توکن کوکوین: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با توکن رسمی صرافی کوکوین (KCS) وجود دارد. نکته ای که در اینجا وجود دارد آن است که وقتی مقدار کراس و لوریج بسیار کم است، عدد لیکوئید شدن خیلی کاهش پیدا می کند. پس این قسمت همون فیوچرزه ولی به شکل خیلی ساده تر و جمع و جور تر! زیرا ممکن است حجم معاملات یک صرافی خیلی بالا باشد اما در رمز ارز مورد نظر تریدر در آن صرافی شرایط خیلی خوب نباشد و برعکس. 3- CET Deduction: به معنای اینکه در انجام این معامله از ارز ست به عنوان کارمزد استفاده بشه.

در قسمت Spot Trading روی گزینه ی Stop-Limit(دستور شرطی) کلیک کنید. در صفحه اصلی صرافی کوینکس روی تب Market کلیک کنید. پس از تکمیل اطلاعات در نهایت روی گزینه ارسال یا Submit کلیک میکنید. پس از اینکه، یکی از این دو روش را برای دانلود برنامه کوکوین، در دستگاه اندرویدی خود انتخاب کرده و آن را نصب کردید، کافی است اپلیکیشن کوکوین را در لیست منوی خود، پیدا کرده و بر روی آن، کلیک کنید تا به سادگی وارد آن شوید. اگر کد معرف دارید میتوانید آن را در فیلد بعدی وارد نمایید، در غیر این صورت روی گزینه sign up کلیک کنید. اگر سرمایه کاربری به علت این اتفاق تحت تاثیر قرار بگیرد، صرافی کاملا خسارت آنها را جبران خواهد کرد. اگر پوزیشن را در حالت ایزوله باز کنید بدترین حالتی که اتفاق می افتد آن است که صد دلار را از دست بدهیم.

کسانی که برای اولین بار است که می خواهند با لوریج کار کنند هشداری برای آنها ظاهر می شود که باید آن را تایید و قبول کنند تا بتوانند معاملات لوریج را انجام دهند. همانطور که می بینید ، تقریباً در در نیمه صفحه به طرف پایین گزینه های Buy و Sell برای خرید و فروش ارز رمزنگاری مورد نظرتان قرار دارد. همانطور که گفته شد صرافی بایننس با ارائه تحریمهای جدید خود کاربران ایرانی را برای فعالیت بسیار محدود کرده است. برای اینکه امکان فعالیت کردن در صرافی کوینکس برای کاربران این صرافی فراهم شود، لازم است تا کاربران در آن ثبت نام کنند و حساب کاربری تشکیل دهند. همانطور که گفته شد جهت ثبت نام باید شماره تلفن با کد کشور (غیر ایران) داشته باشد که کد تایید برای آن شماره ارسال شود و بنابر تحریم های موجود، کاربران داخل ایران نمیتوانند از این روش ثبت نام کنند.

اگر قیمت رشد پیدا نکرد و کاهش قیمت را تجربه کرد طبق سفارش Stop loss حد ضرر را اعمال می نماید. این مورد برای گذاشتن Stop loss یا حد ضرر مفید است. دیدید که در این حالت اول حد ضرر یا Stop loss را مشخص کردیم و حالا در حالت limit و سفارش در حالت Sell تارگت های خود را در نظر می گیریم، مثلا 350 دلار را در نظر می گیریم. نکته مهم آن است که ابتدا باید سفارش خود را در حالت Stop limit به ثبت برسانیم. این هزینه که به کارمزد شبکه نیز معروف است، ربطی به صرافی کوینکس نداشته و شبکه ارز دیجیتال مربوطه آن را کسر مینماید. به طور نمونه در ترید با جفت ارز ADA/USD قیمت ارز آدا دارای نوسان می باشد. به منظور سهولت استفاده از خدمات سایت اپلیکیشن این پلتفرم نیز مشابه با امکانات سایت طراحی شده است. 1. آیا صرافی کوکوین ایرانیان را تحریم کرده است؟

نحوه گرفتن پوزیشن در حالت مارکت چگونه است؟

در مرحله سوم قبل از شروع ترید، برای افزایش امنیت حساب، لازم است مانند تصویر زیر رمز عبور معاملات خود را در گوشه پاییت سمت راست صفحه، وارد کنید. با توجه به جفت ارزی که انتخاب میکنید، در این مرحله ارز دیجیتالی را برای قرضگرفتن و بازکردن معامله خرید (Long) یا (Short) خواهید داشت؛ برای مثال با انتخاب جفت ارز BTC/USDT میتوانید ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) را برای بازکردن معاملات فروش (Short) و ارز دیجیتال تتر (USDT) را برای بازکردن معاملات خرید (Long) قرض بگیرید. پس از ایجاد یک حساب کاربری در کوینکس، اکنون باید احراز هویت دو مرحله ای را برای امنیت بیشتر فعال کنید. دلیل این موضوع بابت تأمین امنیت حساب کاربری شماست. اغلب سوالات کاربران درباره همین موضوع تحریم کوینکس برای کاربران ایرانی است. این موضوع در مورد پوزیشن های شورت نیز در حالت وارونه آن وجود دارد. با این وجود ابتدا حساب کاربری تشکیل می شود و سپس باید برای شارژ شدن آن اقدام کرد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید وقتی پوزیشن خود را در حالت ایزوله باز می کنید، همان مقدار سرمایه که در داخل پوزیشن خود قرار داده اید دچار ریسک می شود. از این 1000 دلار صد دلار را برای ورود به یک پوزشن اختصاص داده اید و 900 دلار در داخل کیف پول باقی مانده است. کوکوین یک پلتفرم بین المللی صرافی ارز دیجیتال است که محبوبیت زیادی در بین سرمایه گذاران کریپتویی و تریدرها دارد. در زمان ترید مهم نیست که قیمت ارز آدا چه مقدار تغییر می کند.

در صرافی کوینکس بخش فیوچرز با عنوان Perpetual نامگذاری شده است و در اپلیکیشن Coinex از طریق گزینه ای با همین نام می توان به آن دسترسی پیدا کرد. اگر بخواهیم پوزیشن ما سریعتر در بخش سفارشات باز قرار بگیرید از حالت Market می توان استفاده نمود. در حالت پوزیشن شورت اگر عدد ورودی قیمت لحظه ای بازار باشد، با انتخاب مارجین و سپس کلیک بر روی گزینه Calculate مشاهده می کنیم که در حالت افزایش قیمت است که لیکوئید شدن پیش می آید و تمامی سرمایه از بین خواهد رفت. این گزینه برای افزایش امنیت حساب کاربری شما هنگام ورود پیش بینی شده است. حالا بر این اساس کاربران می توانند فعالیت خود را شبیه به یک ماینر پیش برده و برطبق هر تراکنشی که تائید شد، بونوس (پاداش) بگیرند.

پس ثبت نام را از قسمت Email، ✅ انجام میدم.

در ترید جفت ارزها هدف آن است که میزان ارز مورد نظر خود در ترید را بیشتر کنیم. به شما آدرسی داده میشود که میتوانید در پرداخت وجه خود از آن استفاده کنید. با تعیین لوریج و مقدار ارز، در فیلد Cost نشان داده می شود که باید مقداری به عنوان نمونه حدود 7 دلار پرداخت شود یا از موجودی ما 7 دلار کسر می گردد. اوی آر لندها OVRLland توکن غیرقابل تعویض ERC-721 (NFT) هستند که داده های منحصر به فردی را نشان می دهند. موجودی در دسترس که در فیلد Available نشان داده می شود، که در اینجا حدود 103 دلار می باشد. با زدن کلیک بر روی کلید Buy پنجره کوچکی باز می شود که تمامی انتخاب هایی که کرده ایم را نشان می دهد. پیش بینی قیمت دلار نشان از همچنان صعودی بودن آن در بازار داخل نیز دارد. قیمتی که تحت عنوان Opening price نمایش می شود به صورت پیش فرض از قیمت لحظه ای آن ارز در بازار گرفته شده است که شما می توانید آن را تغییر دهید.

شاید به همین دلیل است که این توکن قبل از تغییر نام تجاری در ابتدا با نام سهام KuCoin شناخته میشد. در صفحه قبلی نمایش داده می شود که سفارش موفقیت آمیز بوده است ولی آن را در برگه Current Order قرار می دهد و هر زمان قیمت آن به قیمت بازار رسید آن را به برگه Current position انتقال می دهد. در حالت قبلی درآمد مورد نظر با واحد دلار را نیز به ما نمایش می دهد. به طور مثال انجام معامله روی جفت ارز BNB/BTC مانند جفت ارز قبلی است که توضیح داده شد و فقط قیمت ها تغییر می کند.

با زدن کلید Confirm انتخاب های خود را تایید می کنیم. اگر با همین شرایط حالت شورت را انتخاب کنیم، مشاهده می کنیم که در کاهش قیمت باید خارج شویم. اگر در حالت کراس پوزیشن را باز کنید، ریسک معامله می تواند به موجودی ولِت هم برسد و 900 دلار داخل کیف پول نیز در معرض خطر قرار می گیرد. 2- خب در این قسمت هم اطلاعات مربوط به همون ارز رو مشاهده می کنید که حداقل واریز و برداشت و تاییدیه بلوکی چقدر باشه. ابتدا از طریق گزینه “Coin Type” رمز ارز مدنظر (USDT) را انتخاب کنید. در قسمت To باید Futures account را انتخاب کنید. پس هرگاه قیمت به عدد ما رسید فروش انجام گرفته و ما می توانیم سود خود را برداشت کنیم.