اعلامیه بسیج توسط رئیس جمهور پوتین، بازارها را ترسانده است، ریسک را کاهش می دهد


پناهگاه های امن جلوتر از FOMC پشتیبانی پیدا می کنند

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در رسانه های دولتی اعلام کرد که غرب به طور جمعی در تلاش است تا حاکمیت روسیه را از بین ببرد و روسیه از استفاده از قدرت نظامی خود برای مبارزه با این نیروها هراسی ندارد. علاوه بر این، رئیس جمهور پوتین اعلام کرد که نیروهای روسیه در اوکراین با 2 میلیون سرباز دیگر به دلیل پیروزی های اخیر اوکراین در مناطق خاص تکمیل خواهند شد.

این برای بازارهای مالی چه معنایی دارد؟ علیرغم افزایش ارزش دلار آمریکا و بازدهی خزانه داری آمریکا، تقاضای پناهگاه امن از طریق طلا (+0.3%)، ین (+0.07%) افزایش یافته است. اگر پیامدهای بالقوه یک تهاجم افزایش یافته را گسترش دهیم، ممکن است شاهد افزایش بیشتر قیمت از طریق کالاهای صادراتی کلیدی روسیه و اوکراین، به ویژه گندم، ذرت، روغن دانه، گاز طبیعی، سنگ آهن، نفت خام و زغال سنگ (به طور گسترده) باشیم. با نگاهی به قیمت فعلی دارایی های فوق الذکر، همه موارد فوق در حال پیگیری بالاتر (در زمان نگارش) هستند.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

شاخص نوسان اتحادیه اروپا امروز صبح به طور شگفت‌انگیزی قیمت‌هایی را پیدا می‌کند و به نظر می‌رسد SMA 200 روزه (خاکستری) را آزمایش می‌کند. شکست بیش از این منطقه کلیدی مقاومت می تواند با وخامت بیشتر در داخل اوکراین یا تهدیدهای بیشتر غرب توسط رئیس جمهور پوتین تسریع شود.

نمودار روزانه شاخص نوسانات اتحادیه اروپا

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، IG

همه اینها در طول یک هفته کلیدی با موضوع بانک مرکزی با فدرال رزرو (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) رخ می دهد تا تصمیم خود را در مورد نرخ بهره اواخر امروز اعلام کند. بانک های مرکزی جهانی به دنبال مقابله با فشارهای تورمی هستند که بیشتر به دلیل بحران انرژی ناشی از حمله روسیه به اوکراین افزایش یافته است. تشدید سیاست های پولی به مصرف کنندگان آسیب رسانده است و با تهدید فشار مداوم بر بازار انرژی و مواد غذایی، ممکن است این وضعیت برای مدت طولانی تر از حد انتظار ادامه یابد و در نهایت ترس از رکود را تشدید کند.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

تجارت اخبار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تقویم اقتصادی

رابط کاربری گرافیکی، متن، برنامه، ایمیل توضیحات به طور خودکار تولید می شود

منبع: DailyFX Economic Calendar





منبع