دلار کانادا با افزایش ارزش دلار آمریکا قبل از فدرال رزرو کاهش یافت. برای USD/CAD کجا؟


دلار کانادا، USD/CAD، دلار آمریکا، BoC، فدرال رزرو، FOMC، AUD، لیتیوم – نقاط صحبت

  • دلار کانادا پس از CPI خوش خیم آسیب پذیر به نظر می رسد
  • قدرت دلار آمریکا را می توان در تعدادی از بازارها مشاهده کرد که با بازدهی افزایش یافته است
  • امروز همه نگاه ها به افزایش نرخ بهره FOMC است. آیا USD/CAD را بیشتر افزایش خواهد داد؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

دلار کانادا پیش از نشست امروز فدرال رزرو همچنان تحت فشار باقی می ماند. USD/CAD افزایش هایی را که در پاسخ به از دست دادن CPI کانادا در روز گذشته مشاهده شد، حفظ کرده است.

رقم سال به سال 7.0% و چاپ ماه به ماه 0.3-% به ترتیب 0.3% و 0.2% کمتر از انتظار بودند. USD/CAD امروز در معاملات آسیایی به بالاترین سطح در 2 سال گذشته رسید و به 1.3377 رسید.

تصمیم بعدی سیاست پولی بانک کانادا تا 26 اکتبر موعد مقرر نیست و مجموعه دیگری از داده های CPI در 19 اکتبر ارائه خواهد شد.

بازارهای ارز تاکنون به استثنای دلار استرالیا ضعیف تر شده اند. سنگ آهن و سایر فلزات اساسی امروز کاهش یافت و ارز صادرات کالا را پایین آورد.

در فضای کمیاب، قیمت لیتیوم پس از رکورد قیمتی که Pilbara Mineral Limited این هفته در حراجی برای محموله ای از Pilbara، منطقه غنی از مواد معدنی در شمال غربی استرالیا دریافت کرد، بالستیک شده است.

قیمت 7708 دلار در هر تن کنسانتره اسپودومن تحویلی به چین بالاترین رکورد ثبت شده است. اسپودومن شکل نیمه فرآوری شده لیتیوم است.

بانک مرکزی ژاپن امروز مداخله ای در خرید اوراق قرضه انجام داد و سقف اوراق قرضه 10 ساله ژاپن (JGB) را در 0.25 درصد حفظ کرد. USD/JPY به سمت 144 در حال افزایش است.

بازده اوراق 10 ساله خزانه داری در بالاترین سطح 11 ساله بالای 3.55 درصد است در حالی که بازدهی 2 ساله در اوج 15 ساله بالای 3.95 درصد است.

وارونگی 40 واحد پایه به رکورد 20 ساله 0.51- درصدی که در ماه آگوست مشاهده شد نزدیک شده است. شاخص دلار آمریکا (DXY) به سمت بالاترین سطح 20 ساله که در اوایل این ماه مشاهده شد، فشار می آورد.

بازارهای سهام APAC کمی بی سکان به نظر می رسند، که پس از یک روز منفی در وال استریت کاهش یافته اند.

طلا در پایین‌ترین حد در دو سال اخیر نزدیک به 1660 دلار آمریکا فرو می‌رود، در حالی که نفت خام با قرارداد آتی WTI در حدود 84 دلار آمریکا ثابت است، در حالی که قرارداد برنت کمی بالاتر از 90.70 دلار آمریکا است.

ایالات متحده برخی از داده ها را در مورد فروش مسکن و درخواست های وام مسکن مشاهده خواهد کرد، اما جلسه کمیته بازار باز فدرال (FOMC) در مرکز قرار خواهد گرفت.

بازار بیشتر انتظار افزایش 75 واحد پایه را دارد، اما زبان جروم پاول، رئیس فدرال رزرو پس از اعلام تصمیم، کلید اصلی بازارهای آینده خواهد بود.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه تجارت نفت

تحلیل فنی USD/CAD

بالاترین نرخ دو ساله USD/CAD شاهد قیمت خارج از باند بالای میانگین متحرک ساده 21 روزه (SMA) بود. باند بولینگر. بسته شدن پشت در داخل باند ممکن است نشان دهنده یک مکث بالقوه یا معکوس در روند صعودی باشد.

مقاومت ممکن است در اوج اکتبر 2020 یعنی 1.3390 باشد. در جهت نزولی، حمایت نزدیک ممکن است در نقاط شکست 1.3224 و 1.3208 باشد.

نمودار USDCAD

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع