دلار آمریکا با توجه به هشدار رئیس جمهور پوتین، از نظر تصمیم فدرال رزرو بیشتر شد


دلار آمریکا قیمت و نمودار تحلیل و بررسی

  • پوتین: من در مورد سلاح های هسته ای بلوف نمی کنم.
  • دلار آمریکا به بالای 110 بازگشت و هدفش بالاتر است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

ارزش دلار آمریکا آخرین بار دو دهه پیش در معاملات اولیه اروپا مشاهده شد، زیرا پس از آن که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، بسیج نظامی جزئی را اعلام کرد، ارزش دلار افزایش یافت و نگرانی از تشدید بیشتر اقدام نظامی در اوکراین را تشدید کرد. به طور نگران کننده ای، رئیس جمهور پوتین هشدار داد که در مورد استفاده از تسلیحات هسته ای در پاسخ به آنچه به عنوان تجاوز غرب می بیند، “بلوف” نمی کند. اظهارات پوتین در حالی که نگرانی‌ها را تشدید می‌کند، ممکن است نشان‌دهنده این باشد که رئیس‌جمهور روسیه نگران چگونگی پیش‌روی جنگ در اوکراین است، زیرا برخی بسیج حداکثر 300000 نیروی ذخیره او را نشانه‌ای از تحلیل رفتن شدید ارتش روسیه در اوکراین می‌دانند.

آخرین خبر: اعلامیه بسیج توسط رئیس جمهور پوتین، بازارها را ترسانده و ریسک را کاهش می دهد

تی

او آخرین تشدید تنش در مناقشه روسیه و اوکراین، تصمیم سیاست پولی امشب FOMC را مورد توجه قرار داده است، اما نه برای مدت طولانی. انتظار می رود فدرال رزرو امروز عصر به طور کامل نرخ بهره را 75 واحد افزایش دهد، با احتمال خارجی برای افزایش 100 واحدی، در حالی که تفسیر بعدی رئیس پاول و خلاصه سه ماهه پیش بینی های اقتصادی (SEP) برای هر سرنخ در مورد آن به دقت تجزیه و تحلیل خواهند شد. مسیر آینده سیاست پولی ایالات متحده

می توانید تصمیم فدرال رزرو و پیامدهای بازار را به صورت زنده در لینک زیر دنبال کنید.

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره، بررسی نشست سپتامبر فدرال رزرو

تجاوز روسیه به اوکراین باعث شد که خریداران امروز به سمت دلار امن آمریکا هجوم ببرند و ارزش دلار آمریکا را بیشتر افزایش داد. دلار آمریکا در چند ماه گذشته با افزایش بازدهی خزانه‌داری آمریکا و افزایش انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو در مبارزه با تورم سخت عمل خواهد کرد، حتی به قیمت ایجاد یک رکود کوتاه مدت، افزایش یافته است. بازده 2 ساله UST حساس به نرخ بهره در حال حاضر به بالاترین حد در 15 سال اخیر، درست کمتر از 4 درصد، نسبت به حدود 28 واحد پایه در سال گذشته، رسیده است.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

با نگاهی به جدیدترین نمودار ماهانه DXY، مقاومت فنی بسیار کمی برای جلوگیری از افزایش حتی بالاتر دلار آمریکا وجود دارد. تنها نکته قابل توجه در نمودار ماهانه، خوشه ای از اوج های قدیمی است که بین اکتبر 2000 و ژانویه 2002 ایجاد شده است که به 121.29 رسیده است. این ممکن است از سطح فعلی کمی بیش از 111.00 کشش به نظر برسد، اما چیزی در راه نیست. نمودار ماهانه یک سیگنال خرید بیش از حد چشمک می زند و ممکن است لازم باشد قبل از اینکه دلار به سمت بالاتر حرکت کند، این سیگنال حذف شود.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا (DXY) – 21 سپتامبر 2022

توصیه شده توسط Nick Cawley

مبانی تجارت برک آوت

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع