ارزش سهام آلمان توسط چشم انداز تیره و تار کاهش یافت


پیش بینی فنی Dax آلمان:

  • Dax 40 به رشد نه هفته‌ای خود پایان می‌دهد، زیرا خطرات رکود بر احساسات تأثیر می‌گذارد
  • پس از اینکه تراز تجاری چین به چشم انداز تیره و تار کمک کرد، سهام جهانی سقوط کرد

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

آینده برای مبتدیان

مازاد تجاری چین به ریسک های رکودی که بر سهام جهانی فشار وارد می کند کمک می کند

چشم انداز تیره اقتصادی بر کاهش محدودیت های کووید در چین سایه انداخته است و بر سهام جهانی تاثیر گذاشته است. از آنجایی که شاخص‌های اصلی سهام تحت فشار باقی می‌مانند، داکس و داو در حالی که FTSE 100 ثابت باقی می‌ماند، پایین‌تر معامله می‌شوند.

علیرغم اینکه ارقام تولید ناخالص داخلی منطقه یورو از انتظارات فراتر رفته است، نرخ رشد QoQ 0.3% بسیار کمتر از افزایش 0.8% قبلی در سه ماهه دوم است.

با مازاد تجاری چین برای چاپ نوامبر 69.84 میلیارد دلار (در مقابل پیش بینی 78.1 میلیارد دلار)، کاهش صادرات و واردات پیامدهای محدودیت های سخت کووید را برجسته می کند.

رابط کاربری گرافیکی، متن، برنامه، ایمیل توضیحات به طور خودکار تولید می شود

تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

تجزیه و تحلیل فنی Dax 40

از آنجایی که دارایی های ریسک همچنان تحت فشار هستند، داکس آلمان در حال حاضر 1.91 درصد پایین تر برای هفته ای معامله می شود که گاوها نتوانستند به بالای 14591 کشش پیدا کنند (سطح فیبوناچی 88 درصدی حرکت 2003-2022).

پس از 9 هفته افزایش متوالی، رد مقاومت فنی به خرس‌ها اجازه داد تا شاخص سهام اصلی اروپا را پایین بیاورند. با رسیدن معاملات آتی Dax به بالاترین سطح 14618 در هفته گذشته، یک شمع کوچک و یک حرکت پایین تر می تواند پتانسیل برگشت نزولی را در صورت بسته شدن قیمت ها در هفته به زیر 14535 (بسته شدن هفتگی) نشان دهد.

نمودار هفتگی Dax 40

نمودار، نمودار میله ای توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

همانطور که نمودار روزانه فتیله های توسعه یافته را نشان می دهد که نشان دهنده سطوح محکم حمایت و مقاومت هستند، سطح روانی 14300 فعلی به محدود کردن حرکت نزولی کمک می کند. در همین حال، اگر فشار فروش به کاهش قیمت‌ها ادامه دهد، شکست 14249 و حرکت به پایین‌ترین سطح 14145 در 15 نوامبر می‌تواند باعث شود قیمت‌های Dax در مقاومت قبلی در حدود سال 13970 دوباره آزمایش کنند.

نمودار روزانه Dax Futures

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

— نوشته شده توسط Tammy Da Costa، ​​تحلیلگر DailyFX.com

با تامی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @Tams707





منبع