نفت خام WTI در بحبوحه ترس از رکود به پایین ترین سطح سالانه سقوط کرد


امتیاز کلیدی:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش بینی نفت خام: اتحادیه اروپا سقف قیمت نفت روسیه را 60 دلار تعیین کرد، اوپک پلاس بدون تغییر

WTI چشم انداز بنیادی

نفت خام امروز صبح تحت فشار باقی می ماند و پایین ترین سطح YTD را به دنبال سه روز متوالی کاهش می دهد. سقف قیمتی اخیر نفت روسیه تاثیر بسیار کمی بر قیمت نفت داشته است، زیرا ارزش دلار در حال رشد است و ترس از رکود اقتصادی افزایش یافته است.

اخبار منتشر شده از چین صبح امروز در مورد کاهش بیشتر مقررات کووید کمک چندانی به کاهش ترس از تقاضا نکرده است. به نظر می رسد که کاهش محدودیت ها تا حد زیادی توسط فعالان بازار هزینه شده است زیرا شایعات از هفته گذشته شروع به چرخش کردند. مقامات بهداشتی چین اعلام کردند افرادی که مبتلا به کووید-19 بدون علامت هستند و همچنین علائم خفیف دارند ممکن است در خانه قرنطینه شوند. واردات و صادرات چین در ماه نوامبر به شدت کاهش یافت که نشانه دیگری از تقاضای ضعیف جهانی است که می تواند بر قیمت نفت نیز تأثیر بگذارد. صادرات در ماه گذشته 8.7 درصد کاهش یافت زیرا تورم شروع به تأثیرگذاری بر تقاضای جهانی کرد و مصرف کنندگان خریدهای ضروری را به کالاهای لوکس ترجیح دادند.

تصویری حاوی توضیحات نمودار به طور خودکار تولید شد

با نگاهی به آینده، ما مجموعه ای از داده های نفت خام EIA را در اختیار داریم. این داده ها ممکن است کمی نوسانات را به همراه داشته باشد، زیرا شرکت های نفتی ایالات متحده همچنان به پمپاژ نفت با سرعت بی سابقه ادامه می دهند. تداوم بهبود شاخص دلار همچنین می تواند بر قیمت نفت در طول جلسه ایالات متحده تأثیر بگذارد.

رابط کاربری گرافیکی، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

از منظر فنی، WTI سه روز متوالی ضرر را قبل از چاپ پایین ترین سطح YTD در جلسه اروپا منتشر کرده است. WTI در حال حاضر تا حدی نسبت به MA ها معامله می شود و MA 20 روزه در حدود 80 دلار قرار دارد. ما می‌توانیم به زودی در آستانه اصلاح بالقوه باشیم زیرا RSI در حال حاضر در محدوده فروش بیش از حد در بازه‌های زمانی 4H و روزانه است، با این حال این احتمالاً به شاخص دلار و انتشار داده‌های EIA در اواخر امروز بستگی دارد.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه تجارت نفت

نفت خام WTI نمودار روزانه – 7 دسامبر 2022

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

منبع: TradingView

داده های احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر روی نفت خام لانگ هستند و 83 درصد از معامله گران در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران طولانی مدت هستند نشان می دهد که نفت خام ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع