گزارش های اشتغال ایالات متحده، کانادا در کانون توجه


نقاط صحبت دلار کانادا

USD/CAD به پایین ترین سطح ماهانه (1.2789) معامله می شود، زیرا مجموعه ای از اوج ها و پایین ترین قیمت ها را به دنبال آن ایجاد می کند. تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهرهو چاپ داده های تازه ای که از ایالات متحده و کانادا منتشر می شود ممکن است بر چشم انداز کوتاه مدت نرخ ارز در بحبوحه تغییر مداوم در سیاست پولی تأثیر بگذارد.

پیش بینی اساسی برای دلار کانادا: خنثی

USD/CAD برای دومین هفته کاهش می یابد گزارش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (GDP). اقتصاد ایالات متحده را در یک رکود فنی نشان می دهد، و چشم انداز ضعیف رشد ممکن است همچنان به ایجاد باد مخالف برای گرینبک ادامه دهد، زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) را تحت فشار قرار می دهد تا چرخه پیاده روی خود را کاهش دهد.

پیش‌بینی USD/CAD: گزارش‌های اشتغال ایالات متحده، کانادا در تمرکز

با این وجود، به‌روزرسانی گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) ممکن است FOMC را تشویق کند تا در تصمیم بعدی خود در ماه سپتامبر نرخ بهره را 75 بشکه دیگر افزایش دهد، زیرا پیش‌بینی می‌شود اقتصاد در ماه جولای 250 هزار شغل اضافه کند و یک تحول مثبت ممکن است مانع از آن شود. کاهش اخیر USD/CAD، زیرا دامنه فدرال رزرو را برای اجرای یک سیاست بسیار محدودکننده افزایش می دهد.

در همان زمان، بازگشت مجدد در اشتغال کانادا ممکن است بر USD/CAD تأثیر بگذارد، زیرا بانک کانادا (BoC) تصمیم می‌گیرد تا «مسیر را به سمت نرخ های بهره بالاتر بارگذاری کنیدو بهبود در بازار کار ممکن است منجر به واکنش منفی در نرخ ارز شود و هر دو بانک مرکزی در مسیر تعدیل بیشتر سیاست‌های پولی در ماه‌های آینده باشند.

تا آن زمان، USD/CAD ممکن است برای حفظ جایگاه خود تلاش کند زیرا یک سری از اوج و پایین‌ترین نرخ‌ها را ایجاد می‌کند، اما انقباض غیرمنتظره دیگری در اشتغال کانادا ممکن است واکنشی نزولی در دلار کانادا ایجاد کند زیرا گمانه‌زنی‌ها برای افزایش 100 واحدی دیگر نرخ BoC را مهار می‌کند.

با توجه به آنچه گفته شد، USD/CAD ممکن است همچنان به کاهش ارزش خود ادامه دهد زیرا در پایان ماه جولای به پایین ترین حد ماهانه معامله می شود، اما چاپ داده های تازه ای که از ایالات متحده و کانادا منتشر می شود ممکن است تاب خوردن چشم انداز کوتاه مدت برای نرخ ارز در بحبوحه تغییر مداوم در سیاست پولی.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع