کاهش دلار استرالیا در حالی که بازارهای ارز در انتظار NFP های ایالات متحده هستند، آیا AUD/USD به کار خود ادامه می دهد؟


دلار استرالیا، AUD/USD، مطالبات بیکاری، NFPs – بازار آسیا و اقیانوسیه باز:

  • دلار استرالیا در حالی که داده‌های مربوط به ادعاهای بیکاری ایالات متحده به طور مختصر بازارها را مختل می‌کند، سقوط می‌کند
  • اکنون همه نگاه ها به آمریکا معطوف شده است NFP ها همانطور که ترک ها به آرامی در اقتصاد ظاهر می شوند
  • AUD/USD شکل گیری نمودار مثلث صعودی، پشتیبانی در فوکوس را مشاهده می کند

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

جلسه توجیهی بازار آسیا و اقیانوسیه – اقتصاد ایالات متحده در آستانه انتشار داده های NFP شکست های اولیه را نشان می دهد

دلار استرالیا در روز پنجشنبه در برابر دلارهای اصلی خود ضعیف عمل کرد. ارز وابسته به احساسات پس از آخرین دور ادعاهای اولیه بیکاری در ایالات متحده افزایش یافت که در مقایسه با میانگین تخمین 200 هزار نفری، 228 هزار دلار افزایش یافت. با این حال، این نتیجه نسبت به دوره قبل کاهش یافته است که به 246 هزار بازنگری شد.

در همین حال، یک گزارش جداگانه نشان داد که کارفرمایان مستقر در ایالات متحده 89.7 هزار شغل را در ماه مارس کاهش دادند. این رقم در مقایسه با ماه فوریه 15 درصد افزایش داشته است. واکنش اولیه به این چاپ ها شاهد تضعیف سهام ایالات متحده و تقویت دلار آمریکا مرتبط با پناهگاه بود. در مجموع، این امر AUD/USD را کاهش داد. با این حال، در پایان جلسه وال استریت، سهام ضررهای خود را معکوس کردند و در سبز به پایان رسیدند.

معامله گران ممکن است به دنبال گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی جامد برای ماه مارس باشند که بعداً امروز در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ ارائه می شود. با این حال، بازارهای ایالات متحده برای تعطیلات جمعه خوب بسته خواهند شد که باعث کاهش نقدینگی و افزایش ریسک نوسان به یک نتیجه غیرمنتظره می شود. اقتصاد ایالات متحده 230 هزار حقوق غیرکشاورزی اضافه می کند زیرا نرخ بیکاری در 3.6٪ ثابت است.

با این حال، برخی از ترک های اولیه در اقتصاد ظاهر می شود. شاخص غافلگیری اقتصادی سیتی به پایین ترین حد خود از اواخر فوریه رسیده است. این نشانه آن است که اخیراً نتایج اقتصادی کمتر از حد تخمین زده شده است. در همین حال، یک شاخص حرکت سفارشی من ساخته شده است پایین ترین سطح از عواقب فوری همه گیری جهانی 2020 – نمودار زیر را ببینید.

با توجه به آفلاین بودن مبادلات تجاری متعدد تا هفته آینده، تمرکز بر واکنش بازار ارز به گزارش مشاغل ایالات متحده تغییر خواهد کرد. با افزایش ترس از رکود اقتصادی پس از مشکلات سیستم بانکی ایالات متحده، چاپ نرم‌افزار NFP می‌تواند ریسک‌گریزی را القا کند. معامله گران اخیراً بر این تمرکز کرده اند که فدرال رزرو چه معنایی برای بازارها می تواند داشته باشد، اگر داده های اقتصادی شروع به چرخش سریع به سمت جنوب کند، این می تواند به سرعت به وحشت تبدیل شود. این ممکن است برای AUD/USD بد باشد.

آیا اقتصاد آمریکا کند می شود؟

image1.png

تحلیل فنی دلار استرالیا

از نقطه نظر فنی، AUD/USD می تواند به طور فزاینده ای به دنبال تنظیم نزولی باشد. به نظر می رسد که یک مثلث صعودی از فوریه در حال حک شدن است. شکستن پایین تر می تواند در را برای افزایش ارتفاع ژانویه باز کند. این در حالی است که به نظر می رسد میانگین متحرک ساده 50 روزه به عنوان مقاومت کلیدی حفظ می شود و سوگیری نزولی را حفظ می کند. افزایش تلفات، تمرکز را روی پایین ترین سطح ماه مارس قرار می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع