چشم انداز ین ژاپن (USD/JPY) – نبرد با پشتیبانی فنی از سر گرفته می شود


USD/JPY قیمت و تجزیه و تحلیل نمودار

  • USD/JPY با پشتیبانی کوتاه مدت کمی به زیر 135.00 بازگشت.
  • شکست تایید شده USD/JPY 133.62 راه را به 130.43 باز می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

تصمیم سیاست امروز FOMC و پیش‌بینی‌های اقتصادی به‌روز شده به نظر می‌رسد که دلار آمریکا و طیف وسیعی از جفت‌های FX را در تعطیلات کریسمس و فراتر از آن هدایت کند. دلار آمریکا در دو ماه گذشته تضعیف شده است و یک جفت که به طور قابل توجهی توسط USD/JPY هدایت شده بود اکنون تحت فشار مجدد قرار دارد. شاخص های فنی نیز وارد عمل می شوند.

تحلیل تکنیکی در مقابل تحلیل بنیادی در فارکس

دلار آمریکا در دو ماه گذشته حدود 10 درصد از ارزش خود را در برابر ین ژاپن از دست داده است و اکنون به پایین ترین حد خود در چند ماه اخیر رسیده است. حرکت پایین تر، عمدتاً توسط دلار آمریکا انجام شد، این جفت یک بار دیگر میانگین متحرک 200 روزه را آزمایش کرد و شکست تایید شده در زیر می تواند فشار نزولی بیشتری را ایجاد کند. من

میانگین متحرک 200 روزه: چیست و چگونه کار می کند

نمودار روزانه USD/JPY ضعیف به نظر می رسد و زیان بیشتر محتمل به نظر می رسد. شکست به زیر 200 dma، 133.63 را آسیب پذیر می کند و بسته شدن و باز شدن زیر این سطح نشان می دهد که 130.40 منطقه بعدی حمایت برای این جفت است. در اینجا، 126.42 به نمایش در می آید. مقاومت در هر دو طرف 138.00 اخیراً حفظ شده است و احتمالاً هر تلاش جدیدی را حفظ خواهد کرد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 14 دسامبر 2022

image1.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 8% -8٪ -2٪
هفتگی 0% 0% 0%

احساسات معامله گر خرده فروشی مختلط است

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 43.04 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.32 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 6.02 درصد بیشتر از دیروز و 6.30 درصد کمتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 7.23 درصد کمتر از دیروز و 4.20 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری ترکیبی USD/JPY.

نظر شما در مورد USD/JPY – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع