جدیدترین یورو (EUR/USD) – برای فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا دو سر


EUR/USD قیمت، تجزیه و تحلیل و نمودارها

  • دلار آمریکا پس از نرخ تورم ضعیف‌تر از حد انتظار در روز سه‌شنبه، در حال کاهش است.
  • نظرات پاول، رئیس فدرال رزرو و لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، کلیدی خواهد بود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

آخرین گزارش تورم ایالات متحده نشان داد که فشارهای قیمتی در ماه نوامبر با کاهش قیمت بنزین که به کاهش هزینه های زندگی کمک می کند، بیشتر کاهش یافته است. تورم سالانه در ایالات متحده اکنون به 7.1 درصد رسیده است، که نسبت به اوج 40 ساله 9.1 درصدی که در ژوئن سال جاری مشاهده شد، کاهش یافته است.

image1.png

کاهش بیش از پیش‌بینی‌شده تورم در روز سه‌شنبه به خوش‌بینی اخیر در بازار افزود که فدرال رزرو ممکن است به زودی پای خود را از روی شتاب‌دهنده بردارد و شروع به کاهش و کاهش اندازه افزایش‌های آتی نرخ بهره کند. دلار آمریکا دیروز به شدت کاهش یافت و در حال حاضر پیش از تصمیم گیری نرخ FOMC، نمودار نقطه ای به روز شده و پیش بینی های اقتصادی، و کنفرانس مطبوعاتی، قیمت امروز خود را اعلام کرده است.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

در اروپا، بانک مرکزی اروپا آخرین تصمیم سیاست پولی خود را فردا (پنجشنبه، 15 دسامبر) در ساعت 13:15 به وقت گرینویچ اعلام خواهد کرد و پس از 30 دقیقه کنفرانس مطبوعاتی بسیار مهم برگزار خواهد شد. انتظار می رود هر دو بانک مرکزی و بانک مرکزی اروپا نرخ استقراض خود را 50 واحد افزایش دهند و اختلاف نرخ بین این دو را ثابت نگه دارند، اما بانک های مرکزی ممکن است در چشم انداز خود برای ماه های آینده متفاوت باشند. در حالی که فدرال رزرو ممکن است به دنبال کاهش میزان افزایش نرخ بهره در ماه های آینده باشد، بانک مرکزی اروپا قبل از اینکه بتواند شروع به کند شدن کند به داده های اقتصادی مثبت بیشتری نیاز دارد. تفاوت در پیش بینی های دو بانک مرکزی برای ماه های آینده تعیین می کند که EUR/USD در کوتاه مدت تا میان مدت کجا معامله می شود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

یورو در برابر دلار آمریکا روز سه شنبه به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسید و سپس اندکی کاهش یافت. چاپ بالای 1.0674 احتمالاً در آینده نزدیک دوباره آزمایش خواهد شد و بالاترین سطح اواخر ماه می در اطراف سطح 1.0790 به عنوان هدف صعودی بعدی خواهد بود. نمودار کلی EUR/USD صعودی باقی می ماند و این جفت به راحتی بالاتر از هر سه میانگین متحرک قرار دارد، در حالی که این جفت همچنان به پایین ترین سطح و بالاترین بالاتر ادامه می دهد. به نظر می رسد این جفت ارز برای رسیدن به بالاترین قیمت های چند ماهه جدید تنظیم شده است، سوال این است که آیا فدرال رزرو و/یا بانک مرکزی اروپا این حرکت را متوقف خواهند کرد؟

نمودار قیمت روزانه EUR/USD 14 دسامبر 2022

image2.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -12% 4% -3٪
هفتگی -23٪ 10% -5٪

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 38.73 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.58 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 9.64 درصد کمتر از دیروز و 22.44 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در معاملات کوتاه مدت نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. معامله گران نت شورت 2.00 درصد کمتر از دیروز و 7.94 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی متضاد صعودی EUR/USD قوی تر.

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع