چشم انداز پوند انگلیس (GBP) – پوند/دلار آمریکا با افزایش دلار آمریکا، کجا بعدی؟


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • توجه در حال حاضر به سود بانک مرکزی اواسط دسامبر معطوف شده است.
  • استرلینگ باید خودش کارهایی را انجام دهد.
  • NFP های نوامبر مرز GBP/USD را می گیرند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: جدیدترین پوند بریتانیا – GBP/USD بالاترین قیمت چند ماهه را چاپ می کند

بازارهای مالی به نخست وزیر بریتانیا، ریشی سوناک، شروع نسبتاً آسانی برای شروع کار خود در رتبه 10 تاکنون داده اند، اما با وجود ارواح لیز تراس و کواسی کوارتنگ که اکنون کاملاً در گذشته هستند، استرلینگ اگر بخواهد به اخبار مثبت نیاز داشته باشد. به تجمع اخیر خود ادامه دهد. و با داده‌ها یا رویدادهای اقتصادی کمی در هفته آینده که به پوند کمک می‌کند، معامله‌گران به دنبال نشست MPC بانک انگلستان در 15 دسامبر برای محرک بالقوه بعدی خواهند بود.

بریتانیا تنها بانک مرکزی نیست که آخرین تصمیم سیاست خود را در اواسط دسامبر با نشست فدرال رزرو در 14 دسامبر اعلام کرد، در حالی که بانک مرکزی اروپا، بانک ملی سوئیس و بانک نورگز همگی آخرین تصمیمات خود را در 15 دسامبر نیز اعلام کردند. این جلسات در هفته‌های آتی زمینه را برای طیف وسیعی از ارزها فراهم می‌کند.

برای همه تاریخ‌های تصمیم‌گیری سیاست بانک مرکزی، به ادامه مطلب مراجعه کنید تقویم بانک مرکزی DailyFX

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) با ایجاد 263 هزار شغل جدید در مقایسه با انتظارات 200 هزار نفری، انتظارات بازار را شکست داد. نرخ بیکاری ثابت باقی ماند، 3.7٪، در حالی که میانگین درآمد ساعتی سالانه به 5.1٪ در برابر انتظارات 4.6٪ و نرخ تجدید نظر شده بالاتر در اکتبر 4.9٪ افزایش یافت.

image1.png

تعداد مشاغل باعث تقویت دلار آمریکا پس از انتشار شد و به کاهش برخی از ضررهای این هفته کمک کرد. روز پنجشنبه، کابل به بالاترین سطح چند ماهه 1.2311 رسید، که در این روند از میانگین متحرک 200 روزه عبور کرد. انتشار NFP این جفت را 120 پیپ پایین تر فرستاد و به میانگین متحرک با تاریخ طولانی تری که قبلا ذکر شد بازگشت. با نگاهی به آینده، حمایت کوتاه‌مدت در منطقه 1.2000/1.2050 قبل از شروع 1.1900 دیده می‌شود.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 2 دسامبر 2022

image2.png

نمودار از طریق TradingView

معامله گران خرده فروشی کوتاه مدت کوتاه مدت کوتاهی می کنند




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 0% -6٪ -4٪
هفتگی -11٪ -5٪ -7٪

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 36.32 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.75 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 13.16 درصد کمتر از دیروز و 10.88 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران کوتاه مدت نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. نت-شورت معامله گران 16.11 درصد بیشتر از دیروز و 4.03 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف GBP/USD- صعودی قوی تر.

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع