چشم انداز دلار آمریکا – جهت سفر ممکن است پایین تر باشد زیرا داده های شغلی قدرت را بیش از حد نشان می دهد


پیش بینی دلار آمریکا:

  • اقتصاد ایالات متحده در ماه مارس 236000 شغل ایجاد کرد که کمی کمتر از برآوردهای اجماع بود. در همین حال، میانگین درآمد ساعتی بیش از حد انتظار کاهش یافت و به 4.2 درصد کاهش یافت.
  • با این حال، گزارش بازار کار ممکن است به طور کامل پیامدهای سقوط SVB و SBNY را نشان ندهد.
  • علیرغم واکنش بازار در روز جمعه، مسیر کمترین مقاومت احتمالا برای بازار پایین تر خواهد بود دلار آمریکا

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: بیشترین خوانده شده: پیش بینی فنی سه ماهه دوم دلار آمریکا – فروشندگان فعلاً فرمان را در دست می گیرند

پس از انتشار گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در ماه مارس در جلسه ای که با نقدینگی کمتر به دلیل تعطیلات جمعه خوب مشخص شد، دلار آمریکا در آخر هفته طولانی نسبتاً بالاتر رفت. برای زمینه، کارفرمایان ایالات متحده در ماه گذشته 236000 کارگر اضافه کردند که اندکی کمتر از انتظارات برای افزایش 239000 موقعیت است. در همین حال، میانگین درآمد ساعتی بیش از حد انتظار کاهش یافت و از 4.6 درصد در فوریه به 4.2 درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح از می 2021 رسید.

گزارش مارس NFP در یک نگاه

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

اگرچه رشد اشتغال بر اساس استانداردهای تاریخی قوی باقی مانده است، اما ممکن است آخرین نظرسنجی اشتغال به طور کامل پیامدهای ناشی از سقوط بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر نیویورک را با توجه به زمان جمع‌آوری داده‌ها توسط BLS نشان نداده باشد. این به این معنی است که استخدام ممکن است با انعکاس روندهای اوایل ماه، زمانی که آشفتگی بخش بانکی هنوز خود را نشان نداده بود، قدرت را بیش از حد نشان دهد.

برای اشتباه کردن با احتیاط و خرید زمان بیشتر برای ارزیابی چشم انداز اقتصادی در پی استرس و آشفتگی اخیر سیستم مالی، فدرال رزرو ممکن است در نشست ماه مه خود از افزایش هزینه های استقراض صرف نظر کند، کمپین فشرده سازی خود را به طور موثر به حالت تعلیق در می آورد. این سناریو می‌تواند تصحیح نزولی دلار آمریکا را تقویت کند و معامله‌گران را به سمت کاهش با قطعیت بیشتر نرخ بهره در نیمه دوم سال سوق دهد.

از نظر تحلیل تکنیکال، دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، همچنان بالاتر از سطح حمایت کلیدی در نزدیکی دسته 102.00 معامله می‌شود که مربوط به اصلاح فیب 50 درصدی پیش‌برد ژانویه 2021/سپتامبر 2022 است. اگر قیمت ها در روزهای آینده به طور قاطع از این کف عبور کنند، فروشندگان می توانند به پایین ترین سطح فوریه در 100.82 حمله کنند. در ضعف بیشتر، تمرکز به 99.00 تغییر می کند، یعنی اصلاح فیب 61.8% حرکت قبلی که در بالا مورد بحث قرار گرفت.

از طرف دیگر، اگر شاخص DXY غافلگیر شود و به طور معنی داری شروع به بازگشت کند، مقاومت اولیه در 103.40 ظاهر می شود، فقط یک لمس زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه. با این حال، اگر این سقف برداشته شود، نمی‌توانیم صعود به سمت مقاومت خط روند در 104.50 را رد کنیم. با این حال، با توجه به احساسات منفی پیرامون دلار آمریکا، سناریوی صعودی در این مرحله دور از ذهن به نظر می رسد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

نمودار فنی دلار آمریکا (DXY).

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار شاخص دلار آمریکا (DXY) با استفاده از TradingView تهیه شد





منبع