پیش بینی S&P 500، Nasdaq، Dow Jones در درآمد


پیش بینی شاخص ها:

  • S&P 500 برای شکست احتمالی صعودی تنظیم شده است، و یک نقطه مقاومتی کلیدی را آزمایش می کند که در حال حاضر اوج های اکتبر را نشان می دهد.
  • پس از ثبت پایین ترین سطح در طول انتشار CPI در اوایل ماه اکتبر، سهام شروع به حرکت بهبودی کرده است. این لزوماً نشان‌دهنده این نیست که یک پایین در جای خود قرار دارد، اما یک مورد ساختمانی برای حرکت مخالف عمیق‌تر در S&P 500 و Nasdaq وجود دارد. و داو در هفته گذشته بسیار قوی بوده است.
  • من دوشنبه گذشته به پتانسیل ضد روند در سهام نگاه کردم و با عمیق‌تر شدن درآمدها، این موضوع همچنان ادامه دارد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

من دیروز به دلار آمریکا نگاه کردم و در آن مقاله کمی در مورد سهام نیز صحبت کردم، زیرا در ذهن من این موضوعات در حال حاضر بسیار به هم گره خورده اند. نقطه فشار حداقل یکسان است، زیرا فدرال رزرو سیاست های پولی سخت تری را در تلاش برای مهار تورم اعمال می کند. این برای دلار آمریکا مثبت و برای سهام منفی بوده است.

با این حال، در سهام، موردی برای عقب نشینی در روندهای نزولی گسترده تر وجود دارد. این شروع به بازگشت به انتشار CPI چند هفته پیش کرد، زمانی که چاپ دیگری که بالاتر از حد انتظار بود حرکت صعودی در سهام را به همراه داشت. من دوشنبه گذشته این موضوع را بررسی کردم و الگوی نزولی S&P 500 را برجسته کردم. از آن زمان با یک حرکت صعودی شکسته شد و خریداران همچنان موضوع را به سمت شکست صبح امروز به بالاترین سطح ماهانه سوق دادند.

با توجه به درآمدهای پیش از فدرال رزرو، این موضوعی است که می تواند پتانسیل تداوم داشته باشد. اما، مهم است که توجه داشته باشید که انتشار درآمدهای آتی چقدر کلیدی خواهد بود، همانطور که در روزهای آینده از برخی از شرکت‌های دارای سقف سرمایه بزرگ می شنویم. هشدار یکی از این شرکت ها می تواند نظرات را خیلی سریع تغییر دهد. ما در این هفته از تمام فیس بوک/متا، گوگل/آلفابت، آمازون و اپل می شنویم.

در S&P 500، گوه نزولی هفته گذشته به عنوان سکوی پرشی برای روند صعودی فعلی عمل کرد. قیمت‌ها از این شکل‌گیری در روز سه‌شنبه شروع شدند، اما در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه عقب‌نشینی کردند، تا زمانی که قیمت در منطقه کلیدی در اطراف سطح 3660 در نمودار، که با مقاومت گوه قبلی همخوانی داشت، حمایت پیدا کرد.

که منجر به شکل گیری صعودی در روز جمعه شد. آن‌ها اغلب به‌عنوان سناریوهای تداوم حرکت ردیابی می‌شوند و این چیزی است که تا کنون در این هفته اتفاق افتاده است.

نمودار قیمت روزانه S&P 500

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

S&P 500 کوتاه مدت

ما بالاترین سطح را داریم، اکنون سؤال این است که گاوهای نر تهاجمی چگونه می خواهند این حرکت را انجام دهند. مقاومت قبلی در 3802-3822 اکنون به پتانسیل حمایت تبدیل می شود و پتانسیل حمایت بیشتری در اطراف نوسانات قبلی در 3777 وجود دارد. اگر این موضوع برقرار نباشد، آزمون 3741 آنقدر صعودی به نظر نمی رسد که خریداران اجازه می دهند توالی بالاتر-های بالاتر را داشته باشند. بالا و پایین برای شکست.

در روند صعودی قیمت، من مقاومت بعدی را در حدود 3850 و سپس 3886 و به دنبال آن 3929 را دنبال می کنم.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ایجاد اعتماد در معاملات

نمودار چهار ساعته S&P 500

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک 100

نزدک نیز به بالاترین سطح خود ادامه می دهد، اما هنوز به بالاترین سطح اکتبر که در نقطه کلیدی مقاومت در حدود 11700 قرار دارد، نرسیده است. این در حال نزدیک‌تر شدن است، اما پیچیدگی در این مرحله این است که به نظر می‌رسد قیمت اگر/زمانی که در اوایل جلسه امروز مطرح شود، افزایش می‌یابد.

بنابراین، من حمایت بالاتر و پایین را در نقطه مقاومت قبلی، که از حدود 11550 گرفته شده است، دنبال می کنم. سطح بالای ناحیه مقاومت بعدی 11792 است و اگر ما یک شکست بالاتر از آن داشته باشیم، گاوها می‌توانند فضایی برای دویدن داشته باشند، زیرا برگشت ظاهر قاطع‌تری به خود می‌گیرد.

نمودار چهار ساعته نزدک

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

داو

از دیدگاه قیمت، به نظر می رسد که داو با یک حرکت قوی که از هفته گذشته آغاز شده بود، پیشتاز است. یک سطح مقاومت در حال حاضر روی 31766 آزمایش شده است. مشابه با نزدک بالا، بازار در کوتاه مدت به نظر می رسد کشش داشته باشد، بنابراین من حمایت را در 31,392 دنبال می کنم و توقف در آنجا، راه را برای استراتژی های صعودی باز نگه می دارد.

نمودار روزانه داو جونز

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





منبع