پیش‌بینی یورو (EUR/USD) – همه چشم‌ها به فدرال رزرو و ECB در هفته آینده است


پیش بینی EUR/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • EUR/USD به سمت 1.1100 کاهش می یابد.
  • دوره خاموشی فدرال رزرو قبل از نشست هفته آینده FOMC.

توصیه شده توسط Nick Cawley

راهنمای جدید Q3 یورو ما را دانلود کنید

دلار آمریکا در این هفته افزایش یافته است و در حال حاضر حدود 150 پیپ بالاتر از قیمت پایین 99.50 این هفته معامله می شود. آمارهای اقتصادی اخیر ایالات متحده اندکی بهتر از حد انتظار بوده است، در حالی که شاخص دلار ایالات متحده با یک دوره ضعف در طیفی از ارزهای سبد خرید تقویت شده است. از آنجایی که هیچ سخنران فدرال رزرو تا پس از تصمیم سیاست FOMC در چهارشنبه آینده برنامه ریزی نشده است، دلار آمریکا ممکن است سودهای این هفته را قبل از تصمیم فدرال رزرو تثبیت کند.

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده های اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا – 21 ژوئیه 2023

image1.png

تقویم تاریخ جلسات سیاستگذاری بانک مرکزی

هفته آینده دو جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی برگزار می شود که EUR/USD را در هفته های آینده هدایت می کند. انتظار می رود فدرال رزرو روز چهارشنبه، 26 جولای در ساعت 19:00 به وقت انگلستان، 25 واحد افزایش نرخ بهره را اعلام کند، در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی اروپا نیز روز بعد در ساعت 13:15 انگلستان، نرخ ها را یک چهارم واحد افزایش دهد. هر دو بانک مرکزی 30 دقیقه پس از اعلام تصمیمات خود کنفرانس های مطبوعاتی خواهند داشت و این کنفرانس ها کلیدی برای هرگونه سرنخ در مورد اقدامات آتی توسط FED و ECB خواهد بود. این زمان برای معامله گران EUR/USD بی ثبات خواهد بود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

مبانی تجارت برک آوت

EUR/USD اکنون به سمت سطح قبلی حمایت تبدیل شده مقاومت در 1.10956 با حمایت افقی زیر 1.10758 کاهش می یابد که از نوسان بالای فوریه در 1.10328 محافظت می کند. اگر قبل از دو جلسه بانک مرکزی آزمایش شود، این آخرین سطح باید حفظ شود.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 21 ژوئیه 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 21% -14٪ -5٪
هفتگی 36% -8٪ 3%

معامله گران خرده فروشی کوتاه مدت هستند اما خریداران خالص EUR/USD هستند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 33.36 درصد معامله گران دارای خرید خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.00 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 24.45 درصد بیشتر از دیروز و 32.35 درصد بیشتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش 18.9 درصد از هفته گذشته 18.9 درصد و کمتر از هفته گذشته 2.9 درصد است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت یورو/دلار آمریکا ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران به طور خالص کوتاه می مانند.

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع