پیش‌بینی پوند بریتانیا – GBP توسط تقسیم و اعتصاب نرخ BoE کاهش یافت


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • تصمیم گیری نرخ BoE شاهد یک تقسیم سه طرفه است.
  • تولید بریتانیا به شدت کاهش می یابد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

بیشترین خوانده شده: بانک انگلستان نرخ ها را 50 واحد در ثانیه افزایش می دهد، پوند/دلار آمریکا در صورت تقسیم آرا کاهش می یابد

آخرین تصمیم سیاست بانک انگلستان نشان داد که رای گیری سه طرفه با شش عضو از 9 عضو MPC به افزایش 50 واحدی نرخ بهره، دو عضو به عدم تغییر و عضو نهایی به افزایش 75 واحدی دیگر رأی دادند. MPC خاطرنشان کرد که انتظار می‌رود بریتانیا برای یک دوره طولانی در رکود باشد، در حالی که انتظار می‌رود تورم در کوتاه‌مدت در سطوح بسیار بالا باقی بماند، قبل از اینکه از اواسط سال 2023 به شدت کاهش یابد. به طور کلی چشم انداز کوتاه مدت برای اقتصاد بریتانیا منفی است و این در حال حاضر در استرلینگ شروع به نشان دادن کرده است.

آخرین شاخص‌های PMI S&P Global همچنین به تصویری متفاوت در اقتصاد بریتانیا اشاره می‌کند که در حالی که خدمات افزایش می‌یابد، تولید همچنان متضرر می‌شود. به گفته کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد بازرگانی S&P Global، «داده‌های دسامبر به احتمال رکود در بریتانیا می‌افزاید، به طوری که PMI نشان می‌دهد 0.3 درصد کاهش تولید ناخالص داخلی در سه ماهه چهارم پس از کاهش 0.2 درصدی مشاهده شده در سه ماه منتهی به سپتامبر. . آقای ویلیامسون افزود، «تعجبی نیست که ببینیم کسب‌وکارها دریچه‌ها را کاهش می‌دهند، به ویژه با کاهش تعداد کارمندان، به این نشانه که رکود نه تنها باید ادامه یابد، بلکه می‌تواند دوباره تسریع شود، به‌ویژه با توجه به افزایش بیشتر علاقه در ماه دسامبر. نرخ ها.

image1.png

علاوه بر یک اقتصاد راکد که توسط تورم دو رقمی آسیب دیده است، بریتانیا در چنگال یک سری اعتصابات است که اقتصاد را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد. اقدامات صنعتی پرستاران، کارگران راه‌آهن و خدمات پستی در ماه دسامبر نه تنها باعث آسیب اقتصادی می‌شود، بلکه ناآرامی‌های مدنی را نیز برانگیخته است، زیرا صحبت از “زمستان نارضایتی” آغاز شده است.

در مقابل این پس‌زمینه منفی داخلی، دیدن فروش استرلینگ تعجب‌آور نیست. کابل روز چهارشنبه به بالاترین سطح چند هفته ای 1.2447 رسید قبل از اینکه BoE این جفت ارز را کاهش داد. GBP/USD در حدود 1.2150 معامله می شود و ممکن است در هفته های آینده کاهش بیشتری پیدا کند.

برای همه تاریخ‌های تصمیم‌گیری سیاست بانک مرکزی، به ادامه مطلب مراجعه کنید تقویم بانک مرکزی DailyFX

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 16 دسامبر 2022

image2.png

نمودارها از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شورت

OI

روزانه 1% 1% 1%
هفتگی 19% -18٪ -4٪

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 50.82 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.03 به 1 است. معامله گران نت شورت 21.71 درصد کمتر از دیروز و 19.52 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد سوگیری معاملاتی مخالف نزولی GBP/USD قوی تر.

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع